"Kız"

Çeviri:Das Mädchen

March 5, 2016

8 Yorum


UtkuMetezt

das nötr değilmi neden die kullanmadık ?


MetinAydinn

Mädchen'ın artikeli "das"tır. Frau"nun artikeli "die" dir.


Hasan469442

Merhabalar ben sıfırdan başlıyorum nasıl bi öneriniz var acaba benimle konusacak bi arkadaş varmı


Lale983808

Kız figürü çıkıp "kız" diye sorduğu soruda madchen cevabını kabul etmiyor maid yazmamızı istiyor ama bu soruda kabul ediyor neden?


Kafadar14

Elim çarptı yanlış yaptım kskskwnzuja


Ceren315

Var . A harfinin üzerine basılı tut üstünde çıkacaktır.(Bu telefon için geçerli)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.