"Er ist zufrieden mit der Pflege."

Çeviri:O bakımdan memnun.

March 5, 2016

16 Yorum
Tartışma kilitli.


indiyana1

Bahsettigi konu Hasta bakımı heralde


languagepaule

neden bakımla imkansiz?


ex_contributor

"bir şeyden memnun olmak" var. "bir şeyle memnun olmak" diye bir şey yok.


reyhansivis

Mit den olmazmiydi o cunku dativ gerektiriyo


burhanayan

Olmazdı. Dativ olması gerektiği doğru, fakat "die Pflege" tekil olduğu için Dativ'de "der" olur. Çoğul olsaydı "den" olurdu ama kelime sayılabilir olmadığı için çoğulu da yok. https://diebriefprofis-blog.de/verflixte-mehrzahl-pflege-im-plural/


Vusale848878

Başka türlü diyilemez miydi


Vusale848878

Lütfen cevap verin neden er ist zufrieden von der Pflege değil


humetin

Ich bin zufrieden MIT Dir ... womit (neyle) ?


humetin

Die Wörter des Tages :

pflegen =

sich pflegen =

Pflege, die =

Das undurchsichtige Geschäft mit der Pflege =


humetin

Pflegeheim, das = bakım yurdu


humetin

Obwohl das Krankenhaus zu teuer ist, ist er mit der Pflege zufrieden =


humetin

Zufrieden sein kann man lernen =


humetin

Bessere Pflege im Krankenhaus vorerst nicht zu erwarten. =


humetin

Teure Pflegeheime nicht besser als günstige =


humetin

Pflege der Haut um die Augen =


canbazolu

Humentin kardeş cok guzel izah ediyorsun belli. Ancak Türkçe ile de açıklasan rica etsek!!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.