"Definitely!"

Μετάφραση:Οπωσδήποτε!

March 5, 2016

8 σχόλια


Theofa

Το "οριστικά" δεν είναι μια σωστή απάντηση;;; Γιατί το βγάζει λάθος;;

March 5, 2016

D_..
Mod

    Δεν είναι σωστό για το νόημα της συγκεκριμένης πρότασης. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό αναφέρει την ερμηνεία του οριστικά ως definitely αλλά το αντίστροφο όχι!

    March 5, 2016

Theofa

    Η συγκεκριμένη πρόταση είναι μόνο μία λέξη. Οπότε δεν υπάρχουν άλλες λέξεις για να βγάλω το σωστό νόημα.
    Δεύτερον, το ότι σε μια από τις δύο περιπτώσεις που το λεξικό το μεταφράζει "οριστικά" σημαίνει ότι υπάρχει και αυτή η μετάφραση.
    Τρίτον, το λεξικό Oxford Dictionary του Σταυρόπουλου που έχω το μεταφράζει από τα Αγγλικά στα ελληνικά ως ''οριστικά'' και "Βεβαίως''.

    Τέλος, οι λέξεις define, definer, definite, definition, definitively, definiteness definit article μεταφράζονται αντίστοιχα ως: ορίζω, ο άνθρωπος που (καθ)ορίζει, ορισμένος, ορισμός, οριστικός, οριστικότητα και τέλος οριστικό άρθρο. Όλα ξεκινάνε από την ίδια ρίζα.

    Κατανοώ ότι πρέπει να είστε ακριβείς ως προς την μετάφραση λέξεων, από την άλλη όμως να μην μπερδευτούμε και ξεχάσουμε και αυτά που έχουμε μάθει.

    Δεν θέλω να επηρεάσω τίποτα απλά να είμαστε βέβαιοι αν είναι μόνο το ένα σωστό και όχι το άλλο.

    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.

    March 6, 2016

fay34

    συμπληρώνω ότι η λατινική λέξη finis σημαίνει τέλος, όριο εξ ου και το "οριστικά" ως η ακριβέστερη σημασία της λέξης

    March 25, 2016

D_..
    Mod

      Η ακριβέστερη σημασία της λέξης καθορίζεται από τη χρήση της, και η χρήση της όπως δίνεται στο παράδειγμα είναι "οπωσδήποτε".

      March 25, 2016

123lolita

      θα συμπληρωνα ..... απολυτως . Εχει κατι το οριστικο η λεξη . το απολυτο .

      February 20, 2017

George879187

      Απολυτα??

      January 9, 2018

kB6l4

      οριστικα ,θεωρω οτι ειναι σωστη απαντηση ,αλωστε δεν υπαρχει ολοκληρωμενη προταση για να δωσουμε ακριβη απαντηση ,definition = ορισμος..........

      March 8, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.