"Definitely!"

Μετάφραση:Οπωσδήποτε!

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


Theofa
Theofa

Το "οριστικά" δεν είναι μια σωστή απάντηση;;; Γιατί το βγάζει λάθος;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι σωστό για το νόημα της συγκεκριμένης πρότασης. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό αναφέρει την ερμηνεία του οριστικά ως definitely αλλά το αντίστροφο όχι!

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Η συγκεκριμένη πρόταση είναι μόνο μία λέξη. Οπότε δεν υπάρχουν άλλες λέξεις για να βγάλω το σωστό νόημα.
Δεύτερον, το ότι σε μια από τις δύο περιπτώσεις που το λεξικό το μεταφράζει "οριστικά" σημαίνει ότι υπάρχει και αυτή η μετάφραση.
Τρίτον, το λεξικό Oxford Dictionary του Σταυρόπουλου που έχω το μεταφράζει από τα Αγγλικά στα ελληνικά ως ''οριστικά'' και "Βεβαίως''.

Τέλος, οι λέξεις define, definer, definite, definition, definitively, definiteness definit article μεταφράζονται αντίστοιχα ως: ορίζω, ο άνθρωπος που (καθ)ορίζει, ορισμένος, ορισμός, οριστικός, οριστικότητα και τέλος οριστικό άρθρο. Όλα ξεκινάνε από την ίδια ρίζα.

Κατανοώ ότι πρέπει να είστε ακριβείς ως προς την μετάφραση λέξεων, από την άλλη όμως να μην μπερδευτούμε και ξεχάσουμε και αυτά που έχουμε μάθει.

Δεν θέλω να επηρεάσω τίποτα απλά να είμαστε βέβαιοι αν είναι μόνο το ένα σωστό και όχι το άλλο.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.

πριν από 2 χρόνια

fay34

συμπληρώνω ότι η λατινική λέξη finis σημαίνει τέλος, όριο εξ ου και το "οριστικά" ως η ακριβέστερη σημασία της λέξης

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η ακριβέστερη σημασία της λέξης καθορίζεται από τη χρήση της, και η χρήση της όπως δίνεται στο παράδειγμα είναι "οπωσδήποτε".

πριν από 2 χρόνια

123lolita

θα συμπληρωνα ..... απολυτως . Εχει κατι το οριστικο η λεξη . το απολυτο .

πριν από 1 χρόνο

George879187

Απολυτα??

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.