"Εγώ την ευχαριστώ."

Μετάφραση:I thank her.

March 5, 2016

3 σχόλια


Theofa

"I thanks her" γιατί το βγάζει λάθος;;

Καλό θα ήταν να υπάρχουν κάποια γραμματικά στοιχεία που να επεξηγούν γιατί είναι λάθος κάτι και όχι σωστό.

Ξέρω ότι όταν λέμε απλά "Thenks" παίρνει και το "s" ενώ όταν λέμε "Thank you" δεν παίρνει το "s". Εδώ ποιος είναι ο κανόνας;;;

Ευχαριστώ!!

March 5, 2016

D_..
Mod

    Πότε χρησιμοποιούμε το -s.

    Είναι τρίτο πρόσωπο ενεστώτα. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις, επειδή φαίνονται ίδια δε σημαίνει ότι είναι κιόλας! Το "Thanks" σημαίνει κυριολεκτικά "Ευχαριστίες", άρα είναι ουσιαστικό και η φράση που υπονοείται είναι "I give thanks (to you)", ενώ το "Thank you" είναι "I (ή We) thank you", απλός ενεστώτας όπως στο παράδειγμα.

    March 5, 2016

Theofa

    Ευχαριστώ!! Εγώ δεν το έλαβα σαν ρήμα. Έχεις δίκιο.

    March 6, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.