Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ την ευχαριστώ."

Μετάφραση:I thank her.

0
πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


Theofa
Theofa

"I thanks her" γιατί το βγάζει λάθος;;

Καλό θα ήταν να υπάρχουν κάποια γραμματικά στοιχεία που να επεξηγούν γιατί είναι λάθος κάτι και όχι σωστό.

Ξέρω ότι όταν λέμε απλά "Thenks" παίρνει και το "s" ενώ όταν λέμε "Thank you" δεν παίρνει το "s". Εδώ ποιος είναι ο κανόνας;;;

Ευχαριστώ!!

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Πότε χρησιμοποιούμε το -s.

Είναι τρίτο πρόσωπο ενεστώτα. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις, επειδή φαίνονται ίδια δε σημαίνει ότι είναι κιόλας! Το "Thanks" σημαίνει κυριολεκτικά "Ευχαριστίες", άρα είναι ουσιαστικό και η φράση που υπονοείται είναι "I give thanks (to you)", ενώ το "Thank you" είναι "I (ή We) thank you", απλός ενεστώτας όπως στο παράδειγμα.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Ευχαριστώ!! Εγώ δεν το έλαβα σαν ρήμα. Έχεις δίκιο.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια