1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie lesen."

"Sie lesen."

Çeviri:Okuyorlar.

March 5, 2016

24 Yorum


Risu.

Çekimler de aynı olduğundan şu an siz ya da onlar dediğini ayırmak için bir yöntem var mı ?


Eluvian_

Yukarıdaki cümle için hem "Onlar okuyorlar." hem de "Siz okuyorsunuz." kabul ediliyor. "Sie" siz anlamına geliyorsa büyük harfle başlar, doğrudur. Ancak cümle başında olduğu durumlarda bunu anlamak imkansızdır, sadece cümlenin nerede geçtiğine bakarak anlayabiliriz. İçerik önemli yani.


AOCAOC1

Ben bunun için çok çalışıyorum


onaysolmaz

Buyuk harf olursa siz


MustafaMur469624

Ama Burada onlar anlamında kullanılmış bende de hata dedi anlamadım


Resulcan12

Çekimlerin büyük ve küçük harfe göre değişiyor olması keza cümlenin büyük harfle başlaması gerektiğinden burda onlar mı o mu sorusuna cevap verecek bir şey olması gerekirdi


Selcen_Ozturk

burada o anlamına gelemez, o olunca "sie liest" oluyor


glstn6

Yahu cevabi dogru yaziyorm hatali diyor.ilerleyemiyorum.bi duzeltin ya


MuratTuna13

Onlar okur neden olmadı acaba


SteffiBookworm

Bu cevap zaten kabul edilmiş cevaplar listesinde.


GamlBayku3

Onlar okuyor dedim yanlış kabul etti


halilcanokutancy

Sie lesen "okuyorlar" olarak kabul ediyor ama okuyor cevabı verince yanlış diyor


17ZERO25

Okuyorsunuz Nezaket ama kabul etmedi


AtillaSahi2

yanlis bir ceviri olmus


abdurrahma833695

Onlar okuyorlar da Olur. Saygın kişilik siz okuyorsunuzda olur


Bnyaminbbb

Dediğim duyulmuyor


ErdemCatili

Bende okuyorlar yazdım ama kabul etmedi ????


duygu882860

akkusativ konusunda bu cumle ne alaka


Yusuf456420

Lütfen Sie ayırabilmek için büyük veya küçük harfle başlarsanız yani onlar veya o daha rahat anlaşılmazmı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.