"Sie lesen."

Çeviri:Okuyorlar.

March 5, 2016

17 Yorum


onaysolmaz

Buyuk harf olursa siz

August 5, 2016

Risu.

Çekimler de aynı olduğundan şu an siz ya da onlar dediğini ayırmak için bir yöntem var mı ?

April 14, 2016

Eluvian_

Yukarıdaki cümle için hem "Onlar okuyorlar." hem de "Siz okuyorsunuz." kabul ediliyor. "Sie" siz anlamına geliyorsa büyük harfle başlar, doğrudur. Ancak cümle başında olduğu durumlarda bunu anlamak imkansızdır, sadece cümlenin nerede geçtiğine bakarak anlayabiliriz. İçerik önemli yani.

April 30, 2017

AOCAOC1

Ben bunun için çok çalışıyorum

January 24, 2019

Resulcan12

Çekimlerin büyük ve küçük harfe göre değişiyor olması keza cümlenin büyük harfle başlaması gerektiğinden burda onlar mı o mu sorusuna cevap verecek bir şey olması gerekirdi

October 9, 2016

Selcen_Ozturk

burada o anlamına gelemez, o olunca "sie liest" oluyor

October 9, 2016

HZYF77

Aynen öyle

February 15, 2019

dilanzkaya

O okuyor

June 24, 2017

halilcanokutancy

Sie lesen "okuyorlar" olarak kabul ediyor ama okuyor cevabı verince yanlış diyor

September 18, 2018

SteffiBookworm

Onlar okuyor mu?

September 19, 2018

17ZERO25

Okuyorsunuz Nezaket ama kabul etmedi

May 26, 2019

glstn6

Yahu cevabi dogru yaziyorm hatali diyor.ilerleyemiyorum.bi duzeltin ya

June 20, 2019

AtillaSahi2

yanlis bir ceviri olmus

July 20, 2019

MuratTuna13

Onlar okur neden olmadı acaba

August 3, 2019

SteffiBookworm

Bu cevap zaten kabul edilmiş cevaplar listesinde.

August 4, 2019

abdurrahma833695

Onlar okuyorlar da Olur. Saygın kişilik siz okuyorsunuzda olur

August 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.