"Sie lesen."

Çeviri:Okuyorlar.

2 yıl önce

11 Yorum


onaysolmaz

Buyuk harf olursa siz

2 yıl önce

Risu.
Risu.

Çekimler de aynı olduğundan şu an siz ya da onlar dediğini ayırmak için bir yöntem var mı ?

2 yıl önce

Eluvian_

Yukarıdaki cümle için hem "Onlar okuyorlar." hem de "Siz okuyorsunuz." kabul ediliyor. "Sie" siz anlamına geliyorsa büyük harfle başlar, doğrudur. Ancak cümle başında olduğu durumlarda bunu anlamak imkansızdır, sadece cümlenin nerede geçtiğine bakarak anlayabiliriz. İçerik önemli yani.

1 yıl önce

gulsenkucu1

Sie liesen ve sie liest

2 yıl önce

Eluvian_

"Sie liesen" değil öncelikle.

  • "Sie lesen" = "Onlar okuyorlar." veya "Siz okuyorsunuz." (tekil bir kişiye ama resmi/kibar ortamda söylenen "siz")

  • "Sie liest." = "O okuyor."

1 yıl önce

Resulcan12

Çekimlerin büyük ve küçük harfe göre değişiyor olması keza cümlenin büyük harfle başlaması gerektiğinden burda onlar mı o mu sorusuna cevap verecek bir şey olması gerekirdi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada o anlamına gelemez, o olunca "sie liest" oluyor

2 yıl önce

dilanzkaya

O okuyor

1 yıl önce

halilcanokutancy

Sie lesen "okuyorlar" olarak kabul ediyor ama okuyor cevabı verince yanlış diyor

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Onlar okuyor mu?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.