Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie lesen."

Çeviri:Okuyorlar.

0
2 yıl önce

11 Yorum


onaysolmaz

Buyuk harf olursa siz

4
Cevap ver2 yıl önce

Risu.
Risu.

Çekimler de aynı olduğundan şu an siz ya da onlar dediğini ayırmak için bir yöntem var mı ?

2
Cevap ver2 yıl önce

Eluvian_

Yukarıdaki cümle için hem "Onlar okuyorlar." hem de "Siz okuyorsunuz." kabul ediliyor. "Sie" siz anlamına geliyorsa büyük harfle başlar, doğrudur. Ancak cümle başında olduğu durumlarda bunu anlamak imkansızdır, sadece cümlenin nerede geçtiğine bakarak anlayabiliriz. İçerik önemli yani.

3
Cevap ver1 yıl önce

gulsenkucu1

Sie liesen ve sie liest

0
Cevap ver12 yıl önce

Eluvian_

"Sie liesen" değil öncelikle.

  • "Sie lesen" = "Onlar okuyorlar." veya "Siz okuyorsunuz." (tekil bir kişiye ama resmi/kibar ortamda söylenen "siz")

  • "Sie liest." = "O okuyor."

3
Cevap ver1 yıl önce

Resulcan12

Çekimlerin büyük ve küçük harfe göre değişiyor olması keza cümlenin büyük harfle başlaması gerektiğinden burda onlar mı o mu sorusuna cevap verecek bir şey olması gerekirdi

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada o anlamına gelemez, o olunca "sie liest" oluyor

1
Cevap ver1 yıl önce

dilanzkaya

O okuyor

0
Cevap ver1 yıl önce

FatmaPolat16

doğru yapıyorum ama

0
Cevap ver8 ay önce

DemirK2

köfteyi severim inş ban yemem

0
Cevap ver6 ay önce