1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Men and women read."

"Men and women read."

Çeviri:Erkekler ve kadınlar okurlar.

December 31, 2013

34 Yorum


AyeglTosya

Arkadaşlar men ve man okunuşu aynı nasıl ayırt edicez ?


Yowssa

Sık kullanarak aklınızda tutmanız gerekir men çoğuldur man tekildir Aynı şekilde women çoğuldur woman tekildir. Kısaca ''e''cogul ''a'' tekildir.


EnginKaradeniz

ben Super"man" den aklımda tutuyorum. Superman tek kişidir yani Man tekildir.


RamazanSar510473

Hahaha çok komik ama iyi fikir


SlaSezer1

Saol anlayamamıştım


erkan944419

En anlaşılır yorum.teşekkürler..


Elifingili2

hmmm saol şimdi anladım


yunus365078

Tebrik ederim çok güzel bi açıklama olmuş


Deno51758

Çok teşekkürler çok yararlı birşey söylediniZ


Sadiq596255

Çok teşekkür ederim kardeç. Ben zaten azeriyim türkçeden ingilizce öyreniyorum


MuratSalih13

Yazarken gördüğümüz için anlayabikirizde Peki konuşma esnasinda bunu nasıl anliyacağız.


tahirthr35

Men olursa çoğul oluyor man olurlasa tekil Men: erkekler Man erkek


RamazanSar510473

Zaten ikside doğru değilmi


42Hasanust

Eveet nasıl ayirt edicez


ZeynepNur723340

Men çoğul /Man tekil Ayşegül


taha280294

Men read diyosa reads demiyosa o zaman o man degildir mendir baskasini soyluyorsa bile read ise o zaman o woman degil women dir yada child degil childrendir bende bunu daha yeni ogreniyorum


Murat431137

Kardesim soru icin tesekurler


m.ali.ozkaya

-s takısı almadan okur nasıl okurlar oluyor?


Selcen_Ozturk

"s" fiileri degil nesneleri cogul yapar. fiiller icin genis zamanda 3. tekil sahis cekimi yaratir.


suveybemerve

Çünkü bazı kelimeler s takısı almadan çoğul olur mesela child çocuk children çocuklar anlamına gelir


makasbatuhan

Men and women read yaziyo erkekler ve bayanlar diyo ne alaka mk


Lumi84

bi yetkili neden çoğul anlamda olduklarını yazsa ya ._.


SerraAk1

Yanlış bastım


Merve305873

Kadınlar ve erkekler okurlar diye çevirsek de bence sorun olmaz ama sen bilirsin Dualingo


VeliGngr20

zaten zar zor öğrenmeye çalıyoruz repçiler gibi neden hızlı söyliyor bu kadar anladım yav.


Nur893141

Biri man diye okunuyor diyeri , men çok kolay

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.