1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Men and women read."

"Men and women read."

Çeviri:Erkekler ve kadınlar okur.

December 31, 2013

174 Yorum


AyeglTosya

Arkadaşlar men ve man okunuşu aynı nasıl ayırt edicez ?


Yowssa

Sık kullanarak aklınızda tutmanız gerekir men çoğuldur man tekildir Aynı şekilde women çoğuldur woman tekildir. Kısaca ''e''cogul ''a'' tekildir.


EnginKaradeniz

ben Super"man" den aklımda tutuyorum. Superman tek kişidir yani Man tekildir.


RamazanSar510473

Hahaha çok komik ama iyi fikir


KenanCengi1

Süper pratik! Teşekkürler


balzaminss

Onu anlıyoruz da okunuştan anlamıyoruz. "Man and women eat" ile "men and women eat" cümlelerinde "man" ve "men" okunuşu aynı. Neye gore dinlediğimizim man ya da men diye vereceğiz. Zaten yanlarına "woman ya da women" gelince cogul oluşturdukları için fiile s takisi gelmiyor. Oradan anlaşılmaz


erkan944419

En anlaşılır yorum.teşekkürler..


SlaSezer1

Saol anlayamamıştım


Elifingili2

hmmm saol şimdi anladım


MuratSalih13

Yazarken gördüğümüz için anlayabikirizde Peki konuşma esnasinda bunu nasıl anliyacağız.


Hakan359614

Buraya kadar gelebildiysen anlarsın


yunus365078

Tebrik ederim çok güzel bi açıklama olmuş


Deno51758

Çok teşekkürler çok yararlı birşey söylediniZ


Sadiq596255

Çok teşekkür ederim kardeç. Ben zaten azeriyim türkçeden ingilizce öyreniyorum


Murat431137

Cok saol cvp icin ya


MuratDelen

sende batılı başta abd olmak üzere gelişmiş ülkelerin insanlarına özenip yabancı dil öğrenmeye çalışma, türkiyeye ve kadınlarımin da istediği işi yapıp ulked3 aydın olması için fikir sun


tahirthr35

Men olursa çoğul oluyor man olurlasa tekil Men: erkekler Man erkek


taha280294

Men read diyosa reads demiyosa o zaman o man degildir mendir baskasini soyluyorsa bile read ise o zaman o woman degil women dir yada child degil childrendir bende bunu daha yeni ogreniyorum


AliDogan921660

Tamamda burada Men and women(adamlar ve kadınlar = onlar =They) olduğundan read oluyor.Diğerinde ise Man and woman(adam ve kadın = yine onlar = they) olduğundan yine read oluyor. YANİ her ikisinide(man and woman-men and women) kabul etmesi gerekmiyor mu?


RamazanSar510473

Zaten ikside doğru değilmi


42Hasanust

Eveet nasıl ayirt edicez


heydar103149

Man tek bir kişi ama men kişiler


eymaAman

Man diyo ya batman den aklimizda kalsin anlami yarasa adam ya ama men dediginde erkekler anlami


Nesibe626898

Men=mien / man=mean şeklinde okunuyor


hello890416

Harflerine bakarak ayırt edicez yani demek istediğim şöyle Men:Adamlar demek Man:Adam demek Men de "E" harfi var Man de "A" harfi var bu dediklerime bakarsan belki anlayabilirsin(◠‿◕)


Iboo_134

Ayni değil man men diyo okunur


ZeynepNur723340

Men çoğul /Man tekil Ayşegül


AliDogan921660

Ama cümlede sadece adamı demiyo yanında kadınıda katıyo cümlenin geneline bakarsak. man and woman(adam ve kadın=onlar=they=çoğul) men and women(kadınlar ve adamlar=onlar=they=çoğul) her ikisinede they olduğu için read gelmesi gerekmiyo mu? Umarım anlamışsındır beni.


Murat431137

Kardesim soru icin tesekurler


asude37765

Men (adamlar ) man( adam) demek


PELNSU3

Men erkek man adam demek


m.ali.ozkaya

-s takısı almadan okur nasıl okurlar oluyor?


Selcen_Ozturk

"s" fiileri degil nesneleri cogul yapar. fiiller icin genis zamanda 3. tekil sahis cekimi yaratir.


suveybemerve

Çünkü bazı kelimeler s takısı almadan çoğul olur mesela child çocuk children çocuklar anlamına gelir


makasbatuhan

Men and women read yaziyo erkekler ve bayanlar diyo ne alaka mk


GulsumOlgun2007

Man: Erkek Men: Erkekler Woman: Kadın Women: Kadınlar Açıklayıcı mı?


Lumi84

bi yetkili neden çoğul anlamda olduklarını yazsa ya ._.


KeremAltyy

❤❤❤❤❤❤


Deniz783303

Yowssa tesekkurler.


SerraAk1

Yanlış bastım


Mer_ya

Kadınlar ve erkekler okurlar diye çevirsek de bence sorun olmaz ama sen bilirsin Dualingo


VeliGngr20

zaten zar zor öğrenmeye çalıyoruz repçiler gibi neden hızlı söyliyor bu kadar anladım yav.


killed12

onun okumasından çoğul olup olmadığı anlaşılması imkansız.


cahide913123

S takilari yok nasil cogul olmuşlar


DamlaSu0831

Ben doğru söylüyorum ama yanlış anlıyor lütfen ❣️☺️ cevap yazarmısınız☹️☹️☹️


Aliasker20

Erkekler ve adamlar arasındaki fark ne


Kerim617025

Neden Türkçe dil yok


Mirayntan2

Çünkü Türkçe konuşuyorsun


Kaan624208

man olunca adam oluyor ama men olunca erkekler oluyo men oluncada adamlar olması gerekmezmi?


EmineDa5

Man ve woman yaziyo ve ben adam ve kadın yaziyorum ve yanlış diyo bu ne bicim bir iştir


Evlier

Man adam demek men adamlar okunuşu ayni ama...evt bu kadar


sevvalcntr06

Men erkekler mi demek ?


DeryaSar6

Ben doğru yaptım


Umut746089

we drinks water neden olmuyor


hello890416

Harflerinden ayırt ediceksin bir Man:Adam demek Men:Adamlar demek Man A ile birinde Men E ile yazılıyor.


Black...Eagles

Programda güzel şeyler öğretildiğini düşünerek son aşamaya yaklaştığımda Hikayeler bölümü açıldı ve içinde sapkın ilişkilerin olduğu hikayeler anlatılmaya başlandı Bize bunlar ders olarak doğal hayatta varmış gibi Kanıksatılmaya çalışılıyor Bu program çok iğrenç Seviyesiz ve aşağılıktır Bir Müslüman Yada Türk ün kabul edemeyeceği türden Sapıklıklar Kabul eden aynı şeyi Annesi yada Babası için düşünerek yola devam etsin derim... Avrupa Amerika bu sebepten yok olacak bizide aynı çukura çekmek istiyorlar Örneğin Honey Moon Hikayesi


SedefKaplan55

"S"takısı yok ki çoğul alayım .


Metesahin2

Adam okunuşunu merak ettim yazmış herkes yazımını ayırt etmeyi söylemiş. Bu kafayla gezmeyin buralarda


Meryem159694

Women yazıyor womans olmasi gerekmiyor mu?


AseltanemT

Arkadaşlar men erkek man adam demek oluyor women'da bir şey olmuyor


Rojinnn9

Ya neden yanlış yapıyorum bu soruyu sürekli!!!


Rojinnn9

Ya neden yanlış yapıyorum bu soruyu sürekli!!!


AliDogan921660

man and woman(adam ve kadın=onlar=they=çoğul) men and women(kadınlar ve adamlar=onlar=they=çoğul) her ikisinede they olduğu için read gelmesi gerekmiyo mu? Bu nedenle iki cümleyide kabul etmesi gerekmiyor mu?


nur787

Neden çoğul oluyor Ki ?men and women read Erkek ve kadin okur olmaz mi çevirisi neden Erkekler ve kadınlar okurlar diye çeviriyor


Laurie371392

the voice in this recording pronounces 'read' in the past-tense. So the response should be okudular, based on the audio.


Sude131585

Ya cumleyi sesli bisekilde soyluyorum algilamiyor


LisaLalala_

Ondan sonra gelen fiilin sonunda "s"varsa "man" olur, yoksada "men" olur. Mesela:the men drinks yanlış. The men drink doğrusu. The man drink yanlış. The man drinks doğrusu. Umarım anlata bilmişimdir..


ElifBerra750581

Arkadaşlar erkek bazen men bazen man olarak kullanılıyor


ElifBerra750581

Arkadaşlar erkek bazen men bazen man olarak kullanılıyor


Ceren979797

Ben aynısını yanlış diyo


felix_thor

https://i.ibb.co/NtJcbQB/Ekran-g-r-nt-s-2021-06-06-170523.jpg yazmıştım çok karışık ama ayır ekmek zor biraz @AyeglTosya haklı bence


Duolingo1plus

Takip Edene ÜCRETSİZ PLUS veriyorum profilden plus olduğuma bakabilirsiniz


smanovic

Baslara neden the gelmemis. Cevaplara the koymayinca yanlis kabul ediyor. The men and the women read.


AleynaYama

Sanırım çoğul olduğu için.farkındausan the girls demiyor.the vurgulamak için zaten...


fatmasya46

nasıl çogul oluyo ya


Aylin.273

-s takısı olması lazım


Aylin.273

-s takısı olması lazım


OzgeTokur

kadınlar ve erkekler yazmış olmak çok sorun olmamalıydı yahu


Nelara28

arkadaşlar sesli okumayı nasıl yapıyoruz acaba


qcimfjxm

nasıl ayırt edebiliriz


mWzEs

E a isi karistiriyor


garavelusta

man (men) diye men (mın) diye telaffuz edilmez mi?


DenizAlr

Mikrofunu acar misiniz yanlislikla kapattim


keremixo

man = men diye okunur men = meen diye okunur yani çoğulda bir e daha uzatırsın


Emine2004

Man adam ama men adamlar olur yani -s takası English'de olur Almancada men olur.


Semanurkor2

O zaman mans yazmalidi


serkan872107

Arkadaslar burda men ve women tekilken nasil olurda. Erkekler,kadinlar olarak cogul olabiliyorlar?


Beowulf1234

Az önce türkçesini gösterip ingilizcesini sordu aynısını yazdım yanlış dedi "The men and the women read" olacak dedi şimdi kendisi the koymuyor..


betul.atalar

ALLAH AŞKINA SADECE ERKEK VE KADININ YERİ DEĞİŞİK DİYE YANLIŞ SAYDINIZ


ercan139872

Burda cogul yokki neden erkekler yazıyoruz bende mi yanlislik var


ElifPeker2

Boy derken ya oğlan yada erkek çocuğu


eyll977874

adam ve kadın kelimelerinin sonunda "s" eki olmadığı için -lar -ler eki kullanamayız


Asl139682

Şimdi öncelikle cümlenin İngilizcesine bir bakalım. ''Men and women read'' bu cümlede 's' takısı yok. Yani cümlenin türkçesi '' erkek ve kadın okur.''


evval903563

ben man yazdım men çıktı


cses6

Fuck boyle soruya


mfilhan

Dün gssdxzzzxfgghjikiii


1323261825

Ben böyle aynısını yazdım yanlış dedi


arslan06

Yalnız man adam demek değil mi ben mi yanlış biliyorum


abdullah.g6

Man and woman read desek ayni burda amac s takisini ogretmek..sadece man ya da women dese read ya da reafs ten ona gore man ya da men yazardik


Ada247533

Men adam demek ama erkek yazıyor?!


meso546717

hep bu dedorantlardan karışıyor bu man men :))) for men for man


Haci497675

Man erkek mi demek adam mı demek şimdi


Yusuf36.

Thankyou dostlar


Gzdenur823215

Yani "betmen" çoğul "batman" tekil böyle aklimda kalabilir


YarenBaynd1

Woman miydi women mi ikiside var


Nurgl185291

Bende her zaman woman ve women karıştırıyorum


smail988803

Erkekler simdi men mi


Berke524425

's takısı olmadığı halde neden cevap çoğul anlamda"erkekler" ve "kadınlar"oluyor anlamadım doğrusu


alperen258622

Bence bu cümle yanlış Mens and Womens read olucak


AyrintiyiKes

"Man and woman read" yanlış mı? Dinlerken ayırt edemiyorum. Yoksa man ve woman başında illaki "the" olmak zorunda mı?


Duygu357950

Çoğul kullanmamış ki nasıl oluyor


Duygu357950

Çoğul kullanamamış hata var


_murat_yldz

Notu olan var mi düzgün yada elinde pdf varsa takip atsın am is are vs ...


colorshow

Yanlış men and women diyo s takısı yok ki


ipek233607

Boys'a erkeler diyosunuz sonra gidip men'e erkekler diyosunuz çıldırıcam yaa


riphazal

Ben zaten kadınlar ve erkekler okurlar demiştim kabul etmedi yerleri farklı diye


ZLEYHAYALI

daha net konulsulmasini anlaşılır sekilde rica ederim cok yutarak konuşuyor ..


Deniz628859

Ben bu cümleyi tekrar edemiyorum. Telaffuzu çok zor


1NightWish1

Men adamlar degilmiydi


muhammed934829

Cok hızlı konuşuyor bn hep burda takılıyorum buna bi ayar çekseler keske


perihan186296

Bence okur da olur okurlarda olur.


Bangtan...7

Biri man diye okunuyor diyeri , men çok kolay


bensu12

nasıl olurya ha man ha men offf


ahmedozer

Man= Adam Men=Adamlar Demektir


feyza.dare

Bundan bahsetmiyor bence. Sonucta ikisinin okunuslari arasinda ne fark var ki soyler misiniz ?


AleynaYama

Men in okunusu daha uzun sanki O.o


Bangtan...7

Doru söylü yorsun


sonmezb

Men ' in soylenisi man' e gore biraz daha uzun (meen).


Ahmetzel

Men dwgil mk man olcak yanlis yazilmis


clevergirl123

çok mantıksız bari erkeklere 'mans' kadınlara ise 'womans' dense yani yazılsaydı bazen ilk bakınca anlaşılmıyor


NurbilUsta

men adamlar ise women nasıl kadınlar oluyor .


zlem282788

Ha kadinlar ve adamlar ha adamlar ve kadinlar.. siralama neyi degistirir


Deno51758

Bu men man aynı değil mi ya?


Deno51758

Birşey sorucam womanın ve menin çoğul olup olmadığını nasıl anlayacağız?


Gkhan255724

BE ve TO ne alaka?


ellipeu_

Kadının söyleyiş nedir ya? Menenmomenrid ?!


Ders655359

Aynı cümle ilerleyen adımda çeviride Erkekler ve kadınlar okur. Şeklinde yorumu olan.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.