1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women eat fish."

"The women eat fish."

Çeviri:Kadınlar balık yer.

December 31, 2013

26 Yorum


MuratKonuk0

kadın balık yer orada s takısını göremedim ben


alican126785

Women ve woman arasindaki farka bakabilirsin


Nihad737424

Öyle söylüyoki anlamıyorum bu women mi woman mı


Glen141089

Women çoğul woman tekil


sude691

The women kadınlar mı demek :(


sude_ece_1304

Bazı kelimeler ıngilizce'de çoğul hale geçerken "s" takısı almak yerine değişmelere urar "woman" da çoğul hale geçerken değişmelere uğrayan kelimelerden. "woman" kelimesi değişmeler sonucu "women" olur.


BengisuPaa

Kadınlar balık yer


Glen141089

Kadınlar balık yer demimiş


Glen141089

Kadınlar balık yer dememiş


Merve415503

Neden burada the kullanılmış


elif69463

the neden kullanldı


Ebru69619

The hep kullanılıyor İngilizce'de.


EsraArvas

Woman olsa tekil oldugu icin s takisi alir ama women cogul oldugu icin they gibi ek almaz


arzubeyza

ben mikrofona doruyu soylüyorum ama yanlış anlıyo


Deniz271938

kadın olması gerekmiyor mu?


Nihad737424

Ya sesde boxukluk var


Rabia174237

Beni takip edermisiniz lütfen


Ebru69619

Woman's olursa " Kadınlar" olur. S takısı nerede?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.