"The women eat fish."

Çeviri:Kadınlar balık yer.

December 31, 2013

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

MuratKonuk0

kadın balık yer orada s takısını göremedim ben

March 23, 2016

alican126785

Women ve woman arasindaki farka bakabilirsin

July 27, 2018

sude691

The women kadınlar mı demek :(

August 22, 2015

sude_ece_1304

Bazı kelimeler ıngilizce'de çoğul hale geçerken "s" takısı almak yerine değişmelere urar "woman" da çoğul hale geçerken değişmelere uğrayan kelimelerden. "woman" kelimesi değişmeler sonucu "women" olur.

February 1, 2016

arzubeyza

ben mikrofona doruyu soylüyorum ama yanlış anlıyo

August 19, 2017

Hamar18

Aynn bende

October 14, 2018

Deniz271938

kadın olması gerekmiyor mu?

December 9, 2017

NGNAArdaCa

Soro hatalı diyenler

July 25, 2018

RustamRza

Not have"They" or "Woman's"!

February 9, 2019

HelinBOZAN

Soru hatalı

February 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.