Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat fish."

Çeviri:Kadınlar balık yer.

4 yıl önce

10 Yorum


sude691

The women kadınlar mı demek :(

2 yıl önce

sude_ece_1304

Bazı kelimeler ıngilizce'de çoğul hale geçerken "s" takısı almak yerine değişmelere urar "woman" da çoğul hale geçerken değişmelere uğrayan kelimelerden. "woman" kelimesi değişmeler sonucu "women" olur.

2 yıl önce

MuratKonuk0

kadın balık yer orada s takısını göremedim ben

2 yıl önce

alican126785

Women ve woman arasindaki farka bakabilirsin

3 hafta önce

arzubeyza

ben mikrofona doruyu soylüyorum ama yanlış anlıyo

11 ay önce

Deniz271938

kadın olması gerekmiyor mu?

8 ay önce

NGNAArdaCa

Soro hatalı diyenler

3 hafta önce