Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він хоче посилити контроль."

Переклад:He wants to increase the control.

2 роки тому

4 коментарі


Roman.V.K

З якої причини тут вимагається артикль?!

2 роки тому

Nordry
Nordry

Бо "він" не може посилити контроль відразу над усім, тому виходить, що мається на увазі лише контроль над певним процесом (тобто певна частка загального поняття "контроль"), а звідси і означений артикль.

1 рік тому

_____httpb860631

а чому не А? тут ж не відомо про який контроль йдеться)

3 місяці тому

VzyU3

Який ще артикль?

8 місяців тому