1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він хоче посилити контроль."

"Він хоче посилити контроль."

Переклад:He wants to increase the control.

March 6, 2016

11 коментарів


Roman.V.K

З якої причини тут вимагається артикль?!


Nordry

Бо "він" не може посилити контроль відразу над усім, тому виходить, що мається на увазі лише контроль над певним процесом (тобто певна частка загального поняття "контроль"), а звідси і означений артикль.


Dmy_S

А можна поцікавитись? У твердженні He wants to drink water він хоче випити всю воду Всесвіту, чи може все-таки якусь частку загального поняття "вода"? Тоді чому перед water не вимагається артикль?


MyRoman

Можливо, тут йдеться про те, що він просто хоче пити (попити) будь-яку воду, а не випити ВСЮ (all) воду.


Dmy_S

Навряд чи будь-яку. Бува така вода, що пити її - я таких самогубців не знаю. Але цілком можливо, що цей він хоче попити води без додаткового уточнення для нас, де, скільки і якої саме. Хочу води - і все. Але так само цей він може хотіти просто посилити контроль, не уточнюючи, над яким саме процесом. Принаймні, в тексті завдання про його уподобання нічого не сказано. Як на мене, аналогія стовідсоткова. Тому питання, чому water можна вживати без артикля, а control - ні, залишається.


_____httpb860631

а чому не А? тут ж не відомо про який контроль йдеться)


Aleksej417025

Не "а" тому, що контролі не можна порахувати. Перший, другий ... Неозначений артикль тому й "а", що він походить від any - якийсь.


Aleksej417025

Тоді завдання мусить бути: Він хоче посилити контроль над певним процесом. А ще краще треба вказати цей конкретний процес. А в такому вигляді тут немає ніяких ознак для використання означеного артиклю. Це не перший раз нам запускають шарика, а потім очі вгору і висмоктують з пальця щось зарозуміле.


VzyU3

Який ще артикль?


Me00w

He want to make control more strong І це не правильно!?


crankerkor

strengthen чим не підходить?

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.