Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They have bread."

Çeviri:Onların ekmeği var.

4 yıl önce

49 Yorum


hako35

"have" kelimesinin sadece sahip olmak anlamı yoktur. yemek, içmek, duş almak anlamıda vardır. ya burda "onlar ekmek yerler" ya da "onların ekmeği var" iki anlamda çıkarabilirsiniz. ı have a shower ( bun bir duş alırım) - ı have sandwich (bir sandviç yerim) diyebiliriz. Teşekkürler... :))

3 yıl önce

EDA986618

I have sanswich yerim dediğimizde benim sandiviçim var demek olur

1 yıl önce

Aygul123300

I have a sandwich olur o

1 ay önce

Aygul123300

Yanlis oldu

1 ay önce

FatmanurBo4

"Onların ekmeği " de olmazmı

1 yıl önce

SmeyyeTa1

Ben de oyle yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

gizem473093

Off bir kelimeyi yanlışlıkla yazmak çok kötü

2 yıl önce

leyla859879

Öğreniyorum teşekkürler

2 yıl önce

jamilrum

Why to add "da" after "onlar"

4 yıl önce

lawyerafra

In iran turkish use da

3 yıl önce

ebrar197565

"The have bread" derken türkçeye çevirdiğimizde the=onlar have=var bread=ekmek bunları birleştirdiğimizde onlar ekmeği var oluyo ama cevapta onlar-ın ekmeği var diyo burdaki ın ekini nerden alıyo acaba

4 ay önce

Aygul123300

The den aliyo o eki

1 ay önce

sinbad60

Have çoğul has tekil. Çok takılmayın böyle sorulara anadili gibi kimde bilmiyor. İlerlemeye devam.

1 yıl önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1 yıl önce

bilgekaganylmz

"Dükkan" tuşuna bas, orada var (sadece cumartesi ve pazar günleri alabilirsin, hafta içi alamazsın)

10 ay önce

ahmet342320

Yapamadım

4 ay önce

oops299508

ekmek onlarda olmaz mı ?

2 ay önce

kaan74049

They have bread - onların ekmeği var They onlar demek 'ın' ekini nerden uydurduk :D cümleye bakarsak onlar ekmek var

1 ay önce

Aygul123300

I eat a sandwic olur o

1 ay önce

ilker770659

Have has arasındaki fark ney?

1 yıl önce

beyza769345

Bilem

1 yıl önce

Bilge678987

Başarılı

1 yıl önce

beyza769345

Kim başarılı

1 yıl önce

enes445624

Âaaayyyynnneeennn

1 yıl önce

tulay48

Çok basit soru

1 yıl önce

ruya868575

Onlarin ekmegi dedim yalnis dedi off hem var dedirtecek kelime yokki ://

1 yıl önce

unal697007

Superrrrr ögrenmeye devam

1 yıl önce

Zeytin110781

Ben a yzzdimm kabul etmedi

6 ay önce

bekirhan14

The neden yok

6 ay önce

saet17

Onun ekmegi var dedim yanlis oldu

6 ay önce

saet17

?

6 ay önce

bilgekaganylmz

Dokuzların ekmeği var mı :D

1 yıl önce

Aytn11

Güzel app, teşekkürs

2 yıl önce

Hrmet1

Evet çok basit

2 yıl önce

asyasener

ben have i help anladım bir kaç kere daha dinledim bence çok saçma ama yazdım bu arada bence kadın iyi konuşmuyo yani fazla anlaşılamıyor

2 yıl önce

Tp-RK

Sa

2 yıl önce

nhrsrp

Scvhbjgh vb n b

1 yıl önce

yahya_samsa

Onlarin ekmeği nasıl yazılıyor İngilizcede fark varmı arada

3 yıl önce

pinarender

kaldığım yerden devam edebilirmiyim

3 yıl önce

345678910111210

Onların bir ekmeği var yazdım (bir) yazdığım için yanlış dedi

3 yıl önce

merHalis1

they have a bread mı diyor kardeş nr malsın ya

1 yıl önce

helin_polat

a break demediği için biri kabul etmiyo

3 yıl önce

sonerkayap

Dogrusunu yazmissin ama istenilen cevap bu degil bu yuzden yanlis diyor

2 yıl önce

yerim_29

yan lış

3 yıl önce

BerkYasinK

azaaazazazazaz azazaza

3 yıl önce

Ecrinsar

Berk ne diyorsun

2 yıl önce

deluxxe1

Dogru

2 yıl önce

merve730
1 yıl önce

AhmetTarikTM

Onlar ekmeğe sahip de dogru kabul ediliyor

3 yıl önce