1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have bread."

"They have bread."

Çeviri:Onların ekmeği var.

December 31, 2013

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

hako35

"have" kelimesinin sadece sahip olmak anlamı yoktur. yemek, içmek, duş almak anlamıda vardır. ya burda "onlar ekmek yerler" ya da "onların ekmeği var" iki anlamda çıkarabilirsiniz. ı have a shower ( bun bir duş alırım) - ı have sandwich (bir sandviç yerim) diyebiliriz. Teşekkürler... :))

June 4, 2015

EDA986618

I have sanswich yerim dediğimizde benim sandiviçim var demek olur

July 2, 2017

Aygul123300

I have a sandwich olur o

August 12, 2018

Aygul123300

Yanlis oldu

August 12, 2018

FatmanurBo4

"Onların ekmeği " de olmazmı

September 24, 2016

jamilrum

Why to add "da" after "onlar"

September 19, 2014

gizem473093

Off bir kelimeyi yanlışlıkla yazmak çok kötü

May 7, 2016

leyla859879

Öğreniyorum teşekkürler

July 14, 2016

sinbad60

Have çoğul has tekil. Çok takılmayın böyle sorulara anadili gibi kimde bilmiyor. İlerlemeye devam.

November 8, 2016

Fatih662095

Moruk süpersin sen ya 100 kişi yazmış en özeti en güzeli sen yapmışsın çok yaşa

October 12, 2018

ebrar197565

"The have bread" derken türkçeye çevirdiğimizde the=onlar have=var bread=ekmek bunları birleştirdiğimizde onlar ekmeği var oluyo ama cevapta onlar-ın ekmeği var diyo burdaki ın ekini nerden alıyo acaba

April 21, 2018

Aygul123300

The den aliyo o eki

August 12, 2018

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

September 9, 2017

ahmet342320

Yapamadım

May 3, 2018

oops299508

ekmek onlarda olmaz mı ?

July 15, 2018

Kaankrcn35

They have bread - onların ekmeği var They onlar demek 'ın' ekini nerden uydurduk :D cümleye bakarsak onlar ekmek var

July 30, 2018

Aygul123300

I eat a sandwic olur o

August 12, 2018

Simon427206

Sandwich

June 22, 2019

KAPLANUMIT

Ekmeği sözcüğündeki -i iyelik ekini sağlayan nedir? Onların sözcüğü keza öyle. Onların ekmeği var, için "They have their bread" yazardım. Ekmek onlarda, karşılığı neden doğru olmadı, bunu düşünüyorum.

October 9, 2018

CihanChn

onların ekmeği vardır neden yanlış oldu

January 10, 2019

Abdulnasir382989

Onda ekmek var olmaz mi

March 7, 2019

Abdulnasir382989

Onda ekmek var olmaz mi?

March 7, 2019

Simon427206

Çok comik. In English bread and bred sound the same. Bred is past tense of breed (reproducing, having children). We are more likely to say 'unfortunately, they have bred' than 'they have bread' apart from students where possession of bread may be a talking point.

June 22, 2019

SEMATOPKAR

Dogru cevap Verdim.

September 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.