1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have bread."

"They have bread."

Çeviri:Onların ekmeği var.

December 31, 2013

61 Yorum


hako35

"have" kelimesinin sadece sahip olmak anlamı yoktur. yemek, içmek, duş almak anlamıda vardır. ya burda "onlar ekmek yerler" ya da "onların ekmeği var" iki anlamda çıkarabilirsiniz. ı have a shower ( bun bir duş alırım) - ı have sandwich (bir sandviç yerim) diyebiliriz. Teşekkürler... :))


EDA986618

I have sanswich yerim dediğimizde benim sandiviçim var demek olur


Aygul123300

I have a sandwich olur o


FatmanurBo4

"Onların ekmeği " de olmazmı


SmeyyeTa1

Ben de oyle yazdim kabul etmedi


gizem473093

Off bir kelimeyi yanlışlıkla yazmak çok kötü


leyla859879

Öğreniyorum teşekkürler


Hsyn__6016instgr

Have çoğul has tekil. Çok takılmayın böyle sorulara anadili gibi kimde bilmiyor. İlerlemeye devam.


Fatih662095

Moruk süpersin sen ya 100 kişi yazmış en özeti en güzeli sen yapmışsın çok yaşa


jamilrum

Why to add "da" after "onlar"


lawyerafra

In iran turkish use da


ebrar197565

"The have bread" derken türkçeye çevirdiğimizde the=onlar have=var bread=ekmek bunları birleştirdiğimizde onlar ekmeği var oluyo ama cevapta onlar-ın ekmeği var diyo burdaki ın ekini nerden alıyo acaba


Aygul123300

The den aliyo o eki


merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı


duolingo_dostu

"Dükkan" tuşuna bas, orada var (sadece cumartesi ve pazar günleri alabilirsin, hafta içi alamazsın)


oops299508

ekmek onlarda olmaz mı ?


Kaankrcn35

They have bread - onların ekmeği var They onlar demek 'ın' ekini nerden uydurduk :D cümleye bakarsak onlar ekmek var


Aygul123300

I eat a sandwic olur o


KAPLANUMIT

Ekmeği sözcüğündeki -i iyelik ekini sağlayan nedir? Onların sözcüğü keza öyle. Onların ekmeği var, için "They have their bread" yazardım. Ekmek onlarda, karşılığı neden doğru olmadı, bunu düşünüyorum.


CihanChn

onların ekmeği vardır neden yanlış oldu


Abdulnasir382989

Onda ekmek var olmaz mi


Abdulnasir382989

Onda ekmek var olmaz mi?


Simon427206

Çok comik. In English bread and bred sound the same. Bred is past tense of breed (reproducing, having children). We are more likely to say 'unfortunately, they have bred' than 'they have bread' apart from students where possession of bread may be a talking point.


STopkara

Dogru cevap Verdim.


Fratyalcn

ya bread diyom algılamıyor bu ne iş be neyse sonunda başardım


csrtrkr

onların ekmeği var yazdım kabul etmedi


SaaMigGame

Dokundum dokunmadim sayiyo


ilker770659

Have has arasındaki fark ney?


enes445624

Âaaayyyynnneeennn


tulay48

Çok basit soru


ruya868575

Onlarin ekmegi dedim yalnis dedi off hem var dedirtecek kelime yokki ://


unal697007

Superrrrr ögrenmeye devam


Zeytin110781

Ben a yzzdimm kabul etmedi


saet17

Onun ekmegi var dedim yanlis oldu


Aytn11

Güzel app, teşekkürs


Hrmet1

Evet çok basit


duolingo_dostu

Dokuzların ekmeği var mı :D


asyasener

ben have i help anladım bir kaç kere daha dinledim bence çok saçma ama yazdım bu arada bence kadın iyi konuşmuyo yani fazla anlaşılamıyor


yahya_samsa

Onlarin ekmeği nasıl yazılıyor İngilizcede fark varmı arada


pinarender

kaldığım yerden devam edebilirmiyim


345678910111210

Onların bir ekmeği var yazdım (bir) yazdığım için yanlış dedi


merHalis1

they have a bread mı diyor kardeş nr malsın ya


helin_polat

a break demediği için biri kabul etmiyo


sonerkayap

Dogrusunu yazmissin ama istenilen cevap bu degil bu yuzden yanlis diyor


BerkYasinK

azaaazazazazaz azazaza


Ecrinsar

Berk ne diyorsun


AhmetTarikTM

Onlar ekmeğe sahip de dogru kabul ediliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.