1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız bir gazete okur."

"Kız bir gazete okur."

Çeviri:The girl reads a newspaper.

December 31, 2013

35 Yorum


hny1903223

bir tek the yazmadım kabul etmedi


Hsn162586

şöyle ben anladığımı size anlatayım ama doğru mu yanlış mı bilmiyorum eğer başa sadece girl yazarsan karşı taraf sana hangi kız olduğunu sorar çünkü dünyada bir sürü kız çocuk var yani girl kız isminin genelini ifade eder ancak sen oraya the eklersen karşı taraf hangi kızın bir gazete okuduğunu anlar ve hmm der trendeki kızmış der mesela


Hsn162586

nedeni ise şu ingilizcede bir ismi tek başına yazarak kullanamazsın eğer tekilse tabi çoğulsa tek başına kullanırsın Yani newspaper ad evet doğru ama cümlede a newspaper diye yazman gerekiyor bu kural gereği böyle


Hsn162586

bir de şunu demek isteseydik " A girl reads a newspaper " burada genelleme yapmış olurduk o yüzden the bizi genelleme yapmaktan kurtaran bir sözcük


iremzor

En başa bir 'The' eklemedim diye yanlış olur mu ya?


Mira927125

İngiliz Dil Kurumuna ilettim bu konuyu senin için bi degisiklik yapacaklarini soylediler


onur360306

Ben de aynı sorunu yasadim


Kaankrcn35

The yazarak belirli bir kızdan bahsetmiş oluruz. Çünkü direk kız diye soru soruyor.


UmutDogruy

Abi a read newspaper olmasi gerekmez mi ?


FatihSleym5
  1. Tekil sahis geniş zamanda fiil in sonuna s/es alır

havin957476

Eylemlerin s takısı aldigi durumlari yazar mısın? Hangi özneler kullanılırsa s takisi veriyoruz.


PolatKalkm

He she it öznelerindrn sonra gelecek play olsun read olsun S takısı alır plays reads olur mesela girl veya boy veya Man demek cat dog book gibi özneler he she it ile aynı anlamı taşır ve s takısı alır ama I you we they s takısı almaz


Mecaxx

Geniş zamanda he she it de s takısı gelir sadece olumlu cümlelerde


Veysel165180

Bende çözemedim gitti s takısı kullandığım zaman kullanılmıyo kulanmadığım zaman ise kullanılmış oluyo


mervegr0

She reads a newspaper. Kiz belirtmeye bence gerek yok


Ela327466

Yanlış olduğu zaman çıkan sesten nefret ediyorum


helen137101

Reads ve read nerde nasıl gelecek anlamadım


egurelli

"she reads a newspaper" bununda doğru cevap olması lazım.


BertanBtmn

Evet anlaşılır ama hatalı ingilizceyi tam öğrenmek için birebir doğru yazılmalı. Yani bence


Nezahatcey1

Kafadan atim tuttu


omarqalabayi

Selam elim deydi ona göre sehv oldu


FatmaGl648399

THE nerede kullanılır?


MehmetAdem3

Kelimleri doğru yazdığım halde niye gril in altini nokta nokta yanlış yazmışım gibi gösteriyor.


Kiraznzama

Yanlış oldu :(


Miia742745

Ya ben bu soruda yanlış yapıyorum çünkü türkçe yazınca ingilizce başka yazı çıkıyor


Nuray908824

Doğru yaptım yanlış çıktı


Nuray908824

Yaa her seferinde doğru yazıyorum yalnis çıkıyor


Edanur76311

Neden başına the getiriyoruz direk girl desek ne olur


Edanur76311

Neden başına the getiriyoruz direk girl desek ne olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.