"Kız bir gazete okur."

Çeviri:The girl reads a newspaper.

4 yıl önce

26 Yorum


hny1903223

bir tek the yazmadım kabul etmedi

3 yıl önce

iremzor

En başa bir 'The' eklemedim diye yanlış olur mu ya?

9 ay önce

mervegr0

She reads a newspaper. Kiz belirtmeye bence gerek yok

3 yıl önce

Ela327466

Yanlış olduğu zaman çıkan sesten nefret ediyorum

8 ay önce

TrkMuzaffer

Bir A yüzünden yanlış diyo yok artııık!!!!!

3 yıl önce

Yasemin1905

Bencede çok sinir bozucu

3 yıl önce

fatma977573

Aynen ve cümlelerinin yer deşitirince yanlış diyo

2 yıl önce

bgbgbggy

aynen ya

3 yıl önce

mervegr0

Ama bitane olduğunu belirtmesi gerek

3 yıl önce

Nimet697003

Sen elma deyince 2 elma mı anlıyorsun ki

8 ay önce

TrkMuzaffer

aynen. ama yinede

3 yıl önce

ayc989047

haklısın

7 ay önce

UmutDogruy

Abi a read newspaper olmasi gerekmez mi ?

3 yıl önce

durucem

iyide bir gazete demiyorki biz oraya a yada 1 koyalım çok saçma yaa

2 yıl önce

nazlcanjim

kız bir gazete okur yazıyo

9 ay önce

durucem

iyide bir gazete demiyorki biz oraya a yada 1 koyalım çok saçma yaa

2 yıl önce

egurelli

"she reads a newspaper" bununda doğru cevap olması lazım.

1 yıl önce

Semih886513

girl yerine she yazdım diye yanlış dedi

1 yıl önce

yavuz......

Su 's' olayini cozemedim gitti

3 yıl önce

sinaan1453

Burada a takisina neden yalnis diyor yahu

3 yıl önce

SametKurt12

s takısı yüzünden yanlış dedi ya :(

1 yıl önce

47ismail47

cevap bir kız bir gazete okur yazıyor ama bizden istenen kız bir gazete okur olması lazım

1 yıl önce

ahin720657

Burda belirli bir kız yok the olsa olmasa ney allah aşkına

9 ay önce

Kaankrcn35

The yazarak belirli bir kızdan bahsetmiş oluruz. Çünkü direk kız diye soru soruyor.

3 ay önce

brahim552140

I you we they de s takısı gelmiyor tamam ama the de alıyor mu s takısı

1 ay önce

brahim552140

Yani geniş zaman olduğu için s takısı oldu sadece ı you we they de olmuyor s takısı doğru mu anlamışım

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.