1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız bir gazete okur."

"Kız bir gazete okur."

Çeviri:The girl reads a newspaper.

December 31, 2013

18 Yorum


hny1903223

bir tek the yazmadım kabul etmedi

July 15, 2015

UmutDogruy

Abi a read newspaper olmasi gerekmez mi ?

June 10, 2015

FatihSleym5
  1. Tekil sahis geniş zamanda fiil in sonuna s/es alır
February 14, 2019

havin957476

Eylemlerin s takısı aldigi durumlari yazar mısın? Hangi özneler kullanılırsa s takisi veriyoruz.

May 31, 2019

iremzor

En başa bir 'The' eklemedim diye yanlış olur mu ya?

February 13, 2018

mervegr0

She reads a newspaper. Kiz belirtmeye bence gerek yok

December 1, 2014

Ela327466

Yanlış olduğu zaman çıkan sesten nefret ediyorum

March 17, 2018

47ismail47

cevap bir kız bir gazete okur yazıyor ama bizden istenen kız bir gazete okur olması lazım

August 21, 2017

ahin720657

Burda belirli bir kız yok the olsa olmasa ney allah aşkına

January 27, 2018

Kaankrcn35

The yazarak belirli bir kızdan bahsetmiş oluruz. Çünkü direk kız diye soru soruyor.

July 30, 2018

brahim552140

I you we they de s takısı gelmiyor tamam ama the de alıyor mu s takısı

October 2, 2018

brahim552140

Yani geniş zaman olduğu için s takısı oldu sadece ı you we they de olmuyor s takısı doğru mu anlamışım

October 2, 2018

SeyfettinU5

Read(s) s koymadım kabul etmedi

December 20, 2018

ahmetoz11

Bir gazete diyor bir kiz değil

January 21, 2019

safakbarlasi

The koymayınca kız demek olmuyor mu

May 16, 2019

cixsav

Bir Müslüman şu s takıları nereye niye nasıl. Niçin geliyor anlatabilir mi ezbere s takısı kullanmaktan bıktım

July 26, 2019

Adem197022

Müslüm Gürses

October 5, 2019

ipek476214

The neye gore yazılıyor anlamıyorum ya yardim eder misiniz

October 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.