Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız bir gazete okur."

Çeviri:The girl reads a newspaper.

4 yıl önce

30 Yorum


hny1903223

bir tek the yazmadım kabul etmedi

3 yıl önce

iremzor

En başa bir 'The' eklemedim diye yanlış olur mu ya?

7 ay önce

mervegr0

She reads a newspaper. Kiz belirtmeye bence gerek yok

3 yıl önce

Ela327466

Yanlış olduğu zaman çıkan sesten nefret ediyorum

6 ay önce

TrkMuzaffer

Bir A yüzünden yanlış diyo yok artııık!!!!!

3 yıl önce

Yasemin1905

Bencede çok sinir bozucu

3 yıl önce

fatma977573

Aynen ve cümlelerinin yer deşitirince yanlış diyo

2 yıl önce

bgbgbggy

aynen ya

3 yıl önce

mervegr0

Ama bitane olduğunu belirtmesi gerek

3 yıl önce

Nimet697003

Sen elma deyince 2 elma mı anlıyorsun ki

6 ay önce

TrkMuzaffer

aynen. ama yinede

3 yıl önce

ayc989047

haklısın

5 ay önce

UmutDogruy

Abi a read newspaper olmasi gerekmez mi ?

3 yıl önce

durucem

iyide bir gazete demiyorki biz oraya a yada 1 koyalım çok saçma yaa

2 yıl önce

nazlcanjim

kız bir gazete okur yazıyo

7 ay önce

durucem

iyide bir gazete demiyorki biz oraya a yada 1 koyalım çok saçma yaa

2 yıl önce

egurelli

"she reads a newspaper" bununda doğru cevap olması lazım.

1 yıl önce

Semih886513

girl yerine she yazdım diye yanlış dedi

1 yıl önce

yavuz......

Su 's' olayini cozemedim gitti

3 yıl önce

sinaan1453

Burada a takisina neden yalnis diyor yahu

3 yıl önce

SametKurt12

s takısı yüzünden yanlış dedi ya :(

1 yıl önce

47ismail47

cevap bir kız bir gazete okur yazıyor ama bizden istenen kız bir gazete okur olması lazım

1 yıl önce

ahin720657

Burda belirli bir kız yok the olsa olmasa ney allah aşkına

7 ay önce

kaan74049

The yazarak belirli bir kızdan bahsetmiş oluruz. Çünkü direk kız diye soru soruyor.

1 ay önce

ogz.ozy

the girl read a newspaper... yazdım olmadı, geniş zamanda he she it e 's' takısı geldiginden mi

4 yıl önce

enes2005

zaten orda kız bir gazete okur yazıyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

iremzor

Reads olur

7 ay önce

feyzapolat98

off it is very easy this problem. i understand you why this problem.

3 yıl önce

iremzor

Anlamadım

7 ay önce