1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O bir menü."

"O bir menü."

Çeviri:Es ist ein Menü.

March 6, 2016

17 Yorum


SteffiBookworm

ein Menü (nötr)
eine Speisekarte (dişil)


Beyza533425

Menünün dişili nasıl oluyor


BurakErden7

Bende çok merak ettim. Ein Menü ile Eine Speisekarte arasında ki fark nedir tam olarak ? Gerçek hayatta dişil menünün nötr menüden farkı ne ?


ece201826

Arkadaşlar menünün artikeli das burda bize eine vermiş yani artikelin die olması gerekiyor cevabın speisekartre olmasının nedeni bu zaten speisekartre de menü demek


timuuuuu

Eğer Die Speisekarte' yi kullanıcaksak ozaman es yerine sie olmuyor mu artikelinden dolayı ? Sie ist eine Speisekarte?


Jenie230515

Sie insanlar için kızlar icin kullanılır. Es ise esyalar için menu insan mi yada dişi bir insan mı degil bu yuzden es kullanılır Es=O(nötr (eşyalar-nesneler için)) Er=O(Erkekler için (insan)) Sie=O(Kızlar/kadınlar için (insan))


SinanGulec

Menüyü neden kabul etmiyorsun arkadaş ?


Melis_Erkan

ediyor eğer "es ist ein menü" dediysen


Lehlerine

ben bu şekilde yazdım kabul etmedi


vildan976312

das ist ein menü kabul ediyor


Nhd-81

Es ist ein menü yazdim.Kabul etmedi.Cok sacma olmus


Fatihkocabas

kimse öğrenmesin diye şifreli dil yapmışlar. bu ne 600 tane artikel, hangi attikeli vereyim abime


erkm_sfds

Ya arkadaşalr bunda yandim 3 tane kalbim vardim nerdeyse bitiyordu hepsini bunda harcadım olamazzz


MEVLTKARAA

Yani bir s yazmadik diye de bir can yenikmez dersin sonu kardesim ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.