1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar su içer."

"Kızlar su içer."

Çeviri:The girls drink water.

December 31, 2013

10 Yorum
Tartışma kilitli.


nburcukose

He she it de fillere s takisi gelmiyor muydu. Cogul olunca degisiyor mu durum


Selcen_Ozturk

evet sadece 3. tekil sahista gelir. cogul olursa gelmez


burak15241

Neden (THE) girls ... "the" olmasının burada ki anlamı nedir?


Selcen_Ozturk

bütün kızlardan değil belirli bir grup kızdan bahsedildiğini gösterir


IsaPoyraz

Burada yorun yapanlara cok tesekkur hemen hemen butun sorulara cvp bulabildim


aysegul84

filler elma yer genel ifade dedik apples şeklinde yazdık burda neden water bu cümlede genel bir ifade değil mi


Selcen_Ozturk

su sayılamaz (uncountable), ingilizcede waters diye bir şey yok. o yüzden water olarak kalır


meryemya

drink kelimesinden önce water gelmez mi


Selcen_Ozturk

hayır ingilizcede kelime sırası böyle


burak.snl.

The girls, they olarak alınacağından

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.