Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızlar su içer."

Çeviri:The girls drink water.

4 yıl önce

19 Yorum
Tartışma kilitli.


nburcukose

He she it de fillere s takisi gelmiyor muydu. Cogul olunca degisiyor mu durum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet sadece 3. tekil sahista gelir. cogul olursa gelmez

4 yıl önce

IsaPoyraz

Burada yorun yapanlara cok tesekkur hemen hemen butun sorulara cvp bulabildim

3 yıl önce

burak15241

Neden (THE) girls ... "the" olmasının burada ki anlamı nedir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün kızlardan değil belirli bir grup kızdan bahsedildiğini gösterir

3 yıl önce

meryemya

drink kelimesinden önce water gelmez mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır ingilizcede kelime sırası böyle

3 yıl önce

burak.snl.

The girls, they olarak alınacağından

3 yıl önce

feroglu1

girls drinks water olmuyo

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Özne he, she, it olursa fiile s takısı gelir. I, you, we, they olunca gelmez. Girls=they

3 yıl önce

BarDadelen

Tşk faydalı oldu

3 yıl önce

aysegul84

filler elma yer genel ifade dedik apples şeklinde yazdık burda neden water bu cümlede genel bir ifade değil mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

su sayılamaz (uncountable), ingilizcede waters diye bir şey yok. o yüzden water olarak kalır

3 yıl önce

MuhammetCi1

Gırls yazdim kabul etmedi calismasi lazim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede küçük ı diye bir harf yok.

4 yıl önce

harunyhyh

Var shift e bas i ye basılı tut I ı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

klavyede olmasi ingiliz alfabesinde oldugunu göstermez :)

3 yıl önce

mitKILINAR

"Water" dan once "the" nın gelmesi gerekmez mi

4 yıl önce

Caner.Gayretli

suyu içer olsa the gelir

4 yıl önce