"Kızlar su içer."

Çeviri:The girls drink water.

December 31, 2013

7 Yorum
Tartışma kilitli.


nburcukose

He she it de fillere s takisi gelmiyor muydu. Cogul olunca degisiyor mu durum


ex_contributor

evet sadece 3. tekil sahista gelir. cogul olursa gelmez


burak15241

Neden (THE) girls ... "the" olmasının burada ki anlamı nedir?


ex_contributor

bütün kızlardan değil belirli bir grup kızdan bahsedildiğini gösterir


IsaPoyraz

Burada yorun yapanlara cok tesekkur hemen hemen butun sorulara cvp bulabildim


meryemya

drink kelimesinden önce water gelmez mi


ex_contributor

hayır ingilizcede kelime sırası böyle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.