Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ja, es ist möglich."

Çeviri:Evet, o mümkün.

0
2 yıl önce

4 Yorum


annuki07

ist dır anlamında degılmıdır. nıcın o mumkundur yanlıs sayılıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

tepkisel

Problem olarak rapor ederseniz onu da eklerler.

Lakin; ist var diye her cümleyi dir/dır ile bitirmeniz gerekmiyor. Zira biz türkçede mümkündür'den daha cok mümkün tabirini kullaniriz. Almanca gramer yapisi bu sekilde, harf-harf özdeşleştirmemek lazım.

4
Cevap ver2 yıl önce

efegirayil

imkanlı da olur mu

0
Cevap ver2 yıl önce

erdiertan

''imkansız'' kelimesinin karşıt anlamlısı ''imkanlı''dan ziyade ''mümkün'' sanırım.

0
Cevap ver1 yıl önce