"Ja, es ist möglich."

Çeviri:Evet, o mümkün.

March 6, 2016

4 Yorum


annuki07

ist dır anlamında degılmıdır. nıcın o mumkundur yanlıs sayılıyor

March 6, 2016

tepkisel

Problem olarak rapor ederseniz onu da eklerler.

Lakin; ist var diye her cümleyi dir/dır ile bitirmeniz gerekmiyor. Zira biz türkçede mümkündür'den daha cok mümkün tabirini kullaniriz. Almanca gramer yapisi bu sekilde, harf-harf özdeşleştirmemek lazım.

March 6, 2016

efegirayil

imkanlı da olur mu

July 28, 2016

erdiertan

''imkansız'' kelimesinin karşıt anlamlısı ''imkanlı''dan ziyade ''mümkün'' sanırım.

September 2, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.