1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist gut."

"Sie ist gut."

Çeviri:O iyidir.

March 6, 2016

10 Yorum


duolinom

Ben O iyidir., O güzeldir yazıyom kabul etmiyor


Mehmet6612

Ogüzeldir olmıyacak oiyidir olcak ben öyleyaptım oldu olmıyosada yorumların yanındaki bayrak simgesine tıklayıp sikayetini bildir.


YamurKarac10

O iyidir i kabul etmiyor anlanda bir değişiklik olmaz kiii


mehmetsahin.

"es ist gut" iyi yazdım kabul edildi. "sie ist gut" da iyi yazdım kabul edilmedi. Farkı nedir tam olarak, tamam "O" demek zorundayız ama o anda kullanılan cümleye göre değişir. Türkçede "O iyidir" ne kadar kullanılıyor Allah aşkına


angel619982

Küçük harfle "sie" yazınca "onlar" anlamına da geliyor normal konuşma dlinde kullanman sıkıntı çıkarmaz ama burda "o" demek için "Er" veya "Es" kullanabilirsin


da58edhf4

Sie kibar olan değil mi ama? Siz olumuyor mu?


haledoga

"Sie" ney ? "She" ney ? Ben hiç bişe anlamadım lütfen biri yardım etsin bana :(


lionkate9867

•Gut iyi demek •İst [dir eki] demek •Sie o demek❤


GlrMmmdova

Bazı sözler ingilizcedeki sözlere benziyor mesela gut good benziyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla