Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She and I eat apples."

Çeviri:O ve ben elma yeriz.

4 yıl önce

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Muratgkkay

o ve ben elmaları yeriz neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aşağıda birisi tamamen bunun aynısını yazmış ve altında da açıklama var. her zaman önce diğer yorumları okuyun!!!

Ne yazıyor orada? "She and I eat THE apples" gerekir. burada belirli bir elma ya da elmalar değil, genel anlamda elma yemekten bahsediliyor. Böyle genel ifadeler için türkçe'de tekil, ingilizcede çoğu olması kafayı karıştırıyo tabi.

bu konu hakkında detaylı bilgi için: https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

EzgiDemire

O ve ben yerine biz diyebiliriz. Neden kabul etmiyor?

4 yıl önce

JackScatter

o zman direk we derdi

4 yıl önce