1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She and I eat apples."

"She and I eat apples."

Çeviri:O ve ben elma yeriz.

December 31, 2013

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Muratgkkay

o ve ben elmaları yeriz neden olmuyor


Selcen_Ozturk

aşağıda birisi tamamen bunun aynısını yazmış ve altında da açıklama var. her zaman önce diğer yorumları okuyun!!!

Ne yazıyor orada? "She and I eat THE apples" gerekir. burada belirli bir elma ya da elmalar değil, genel anlamda elma yemekten bahsediliyor. Böyle genel ifadeler için türkçe'de tekil, ingilizcede çoğu olması kafayı karıştırıyo tabi.

bu konu hakkında detaylı bilgi için: https://www.duolingo.com/comment/1632177


EzgiDemire

O ve ben yerine biz diyebiliriz. Neden kabul etmiyor?


JackScatter

o zman direk we derdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.