1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I generally go to bed at ten…

"I generally go to bed at ten."

Překlad:Já obvykle jdu do postele v deset.

March 6, 2016

7 komentářů


PetrStryal

Proč mi to neuzná když napíšu: já jdu obvykle do postele v deset? Česky je to rozhodně správně.


widle

Nevím, proč to neuzná, protože tahle možnost v systému je.


David797665

Ja obvykle jdu do postele v deset nevzalo mi to


kacenka9

As usually I go to bed at ten.


MarekHolko

Can i use a "usually" instead of a generally?


Marcela111970

akorát jsem se spletla v psaní, jinak slovo je dobře

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.