1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie mögen Wien."

"Sie mögen Wien."

Çeviri:Onlar Viyana'yı seviyor.

March 6, 2016

6 Yorum


nazan179842

Sie nezaket ifadesi olarak da kullaniliyor o zaman Viyanayi seversiniz de dogru cevap olarak kabul edilmeli.


KorayCambu

Öyle bir seslendirme yapmışlar ki bütün kelimelerin yarısını yutuyor. Eski sesleri niye değiştirdilerse


Nisanur63932

"Viyanayi seviyorlar" yanlis bence "Sie" demis "O(disi)" kullanmis ozamn Wir kullanmasi.lazim


Selcen_Ozturk

Sie hem o hem onlar demek. ama fiil çekimi farklı.

  • Sie mag: O seviyor
  • Sie mögen: Onlar seviyor(lar)

wir biz demek, konumuzla ilgisi pek yok


ztrk915163

Viyana artikel alması lazım değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.