1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayır, onun fili kırmızı değ…

"Hayır, onun fili kırmızı değil."

Çeviri:No, her elephant is not red.

December 31, 2013

17 Yorum
Tartışma kilitli.


kevenakliman

o dediğimizde neden him veya her ü kabul etmiyor? teşekkürler


OzgeIlkbahar123

He=O(Erkekler için) She=O(Bayanlar için) It=O(Hayvanlar ya da cansız varlıklar için)

Her=Onun Him=Onu/Ona


Strokeria

Him 1.tekil şahıs 2.tekil şahıs 3. tekil şahıs +eylem Örnek: Kill him! Him yerine his olacakti...


ServetHaka

Sizin dediğiniz doğru fakat birinde no digerinde not var


Selcen_Ozturk

Neden kimse soruyu okumuyor? Soruda kocaman yazıyor ki:

BÜTÜN DOĞRU CEVAPLARI İŞARETLEYECEKSİNİZ!!!


qwertyali

burada onun kısmında his kelimesini kabul ediyor ancak diger durumlarda onun kedisi dedigim zaman she he dememizi istiyor nedeni nedir


bbaykal42

"No , she has not red elephant" cümleyi böyle kurdum yanlış dedi


omercito

Kurduğunuz cümlede gramer hatası var.

"to have" fiil olarak kullanıldığında:

She has an elephant.

She doesn't have an elephant.

Does she have an elephant?

Doesn't she have an elephant?

"have" yardımcı fiil olarak kullanıldığında:

She has got an elephant.

She hasn't got an elephant.

Has she got an elephant?

Hasn't she got an elephant?

**Dolayısıyla "she hasn't an elephant" dediğinizde cümlenizde bir fiil kullanmamış oluyorsunuz ve bu yüzden de gramer hatası yapmış oluyorsunuz.


brahimSami

Onun kedisi kirmizi degil.. ile... onun kedisi kirmizi degildir ..ayni cumle mi? Is ekini yazmadigim icin yanlis kabul edildi cevabim!!!


Selcen_Ozturk

evet, is yazmadan, fiil olmadn ingilizcede cümel kuramazsınız


mlhzkn

not olanı işaretleyince hayır yerine olumsuz olduğu için 1 ve 2 doğru 3 yanlış


miladiyne

No, its not red elephant bu neden kabul edilmiyo


gcevik

'O, kırmızı fil değil' demiş oluyorsun. Kime ait olduğu belli değil


NazlkranDE

Yaa ne saçma şey yaa him'de onun demek her'de onun demek.her ikisinide kabul etmeli bence.çok sinir bozucu bişey


Nuray722504

Orda 2 cevab secme hakkin var onun icin 2 dogru cevabida bulmalisin


gizemkarael

no, it's elephant is not red değil mi sonuçta hayvanı belirtiyor his veya her olmamalı iki seçeneğide işaretliyorum olmuyor bu yuzden levelde geçemiyorum yardım ederseniz çok sevinirim


Selcen_Ozturk

Burada "hayvanı belirtiyor" olması değil konu, hayvanın sahibinin kim olduğu. hayvanın sahibi kadınsa "her", erkekse "his".

haydi diyelim saçma bir senaryoda hayvanın sahibi yine bir hayvan, o zaman da "it's" (yani it is) değil, its olacak.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.