1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das geht aufs Haus."

"Das geht aufs Haus."

Çeviri:Şu bizden.

March 6, 2016

7 Yorum


humetin

"Çaylar şirketten" anlamında, yani ikramımız...


tepkisel

Bu bizden. cevirisi dogru mu? Bir deyim mi yani?


suna_su

Evet bu bir deyim, yemegin sonunda getirilen cay, kahve gibi hesaba dahil edilmeden ikram edilen seyler icin kullaniliyor, "bu (da) müesseseden" sanirim daha dogru bir ceviri.


tepkisel

Tesekkür ederim.


Cigdem24Mart

Ahaaa şimdi anladım. Tesekkürler


Milano021

Neden baska cikiyor cevabi eve cikiyor olmasi gerekmezmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.