1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я дякую своїм батькам."

"Я дякую своїм батькам."

Переклад:I thank my parents.

March 7, 2016

5 коментарів


olesyalevchun

Але "Мої" перекладається як "own..."


gtc2015

own - це "власний", а "my" - це саме "мій"


TfKT8

Чому thank, а не thanks?


gtc2015

thank - це дієслово "дякувати".
thanks - це розмовна (неформальна) форма від "thank you", вона тут ні до чого.

А якщо ви про додавання s до дієслова, то це лише для 3-ї особи однини у Present Simple. https://www.duolingo.com/skill/en/Basics-2/tips-and-notes


Stepan_Karapinka

А чи можна перекласти як "I thank to my parents"???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.