1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie haben Hunger."

"Sie haben Hunger."

Çeviri:Onlar aç.

March 7, 2016

9 Yorum


liv.snjutarex

ama hunger ı net söylemiyor anlamamıştım ben :/

September 22, 2016

Selcen_Ozturk

telaffuz doğru

September 22, 2016

snryrdtpn

Sie, cümle başında olunca S harfi büyük oluyor. Dolayısıyla "onlar" da olabilir, "Siz - Kibarca 2. çoğul şahıs da olabilir. Du hast Hunger, Ihr5 habt Hunger, Sie haben Hunger

August 6, 2016

HalilAck2

Haben sahip olma durumu değilmi burada sie bind hunger daha iyi değil mi

September 3, 2016

Selcen_Ozturk

Almancada açım derken böyle söyleniyor, "Hunger haben : aç olmak"

September 22, 2016

ErhanGkmen

Ac ulan acccc

December 13, 2018

yamanbey

Onlar acikmis neden olmadi acaba ?

December 21, 2018

MlayimSERT2

Sie bazen o oluyor bazen onlar

January 20, 2019

AsmKeskin1

Açlar deyince kabul etmeli, "Ich habe Hunger" için Açım kabul ediliyor.

September 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.