1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That car does not exist."

"That car does not exist."

Çeviri:O araba mevcut değil.

March 7, 2016

9 Yorum


gkcdilara38

Normal söylemde "That car is not exist" diyor gibi geldi bana. Ama yavaş söylemde "That car does not exist" anlıyorum. Bir sorun mu var yoksa ben mi yanlış anlıyorum?


Rftyklmz

sende sorun yok bende öyle anlıyorum.İngilizceye kulağın alışması lazım anlamak için


Turkbeyimizzz

Kulağım istediği kadar alışsın ben onu is diye anlarım..Daz diye diğil..


oflee61

O araba yoktur! Neden kabul etmiyor ?


MeteUlku

Cümleyi rapor ettiniz mi?


oflee61

Hayır nasıl edildiğini de bilmiyorum işin aslı :)


Selahattin534576

⛳işaretine bas, seçeneklerden uygun olanı işaretle, istersen not bölümüne açıklama yaz, gönder


Ne6ahat

do ve have cümlelerinde sorun yaşıyorum ve konuyu biraz araştırdığımda şuanla bağlatılı olarak yeni bitmiş olay veya hiç olmayan durumlar için kullanıldığını okudum. Bu durumda bu cümle için kullanılması gerekmez mi? Açıklarsanız mutlu olurum.


PoesRaven1

Nihilistik bir bakış açısı, sevdim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.