Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"It rains and it rains."

Μετάφραση:Βρέχει και βρέχει.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


adrianamili

Γιατι μπαινει μπροστα το it

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά να αντωνυμία συνοδεύει το ρήμα πάντα* για να φαίνεται ποιο είναι το υποκείμενό του.

*Μόνη εξαίρεση είναι η προστακτική όπου δεν μπαίνουν αντωνυμίες.

πριν από 2 χρόνια

Vahagn83

το όλο βρέχει γιατί δεν ειναι σωστό

πριν από 1 χρόνο

joanlaz

στα ελληνικα δεν βγαζει νοημα βρεχει και βρεχει το κανονικο ειναι η προταση βρεχει και παλι βρεχει

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

έβαλα το "βρέχει και πάλι βρέχει" και δεν το δέχεται ως σωστό. Συμφωνώ ότι το ""βρέχει και βρέχει" δεν χρησιμοποιείται στην ελληνική γλώσσα

πριν από 10 μήνες

Stergi3
Stergi3

Δεν βρίσκω νόημα στη φράση

πριν από 11 μήνες

jmtg10

Λογικα ειναι αυτο βρεχετε και αυτο βρεχετε

πριν από 8 μήνες