"It rains and it rains."

Μετάφραση:Βρέχει και βρέχει.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


adrianamili

Γιατι μπαινει μπροστα το it

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά να αντωνυμία συνοδεύει το ρήμα πάντα* για να φαίνεται ποιο είναι το υποκείμενό του.

*Μόνη εξαίρεση είναι η προστακτική όπου δεν μπαίνουν αντωνυμίες.

πριν από 2 χρόνια

Vahagn83

το όλο βρέχει γιατί δεν ειναι σωστό

πριν από 2 χρόνια

joanlaz

στα ελληνικα δεν βγαζει νοημα βρεχει και βρεχει το κανονικο ειναι η προταση βρεχει και παλι βρεχει

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

έβαλα το "βρέχει και πάλι βρέχει" και δεν το δέχεται ως σωστό. Συμφωνώ ότι το ""βρέχει και βρέχει" δεν χρησιμοποιείται στην ελληνική γλώσσα

πριν από 1 χρόνο

Stergi3
Stergi3

Δεν βρίσκω νόημα στη φράση

πριν από 1 χρόνο

jmtg10

Λογικα ειναι αυτο βρεχετε και αυτο βρεχετε

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.