"Nachdem wir gehen, laufen wir."

Çeviri:Yürüdükten sonra koşarız.

2 yıl önce

7 Yorum


HalukErkan
HalukErkan

Yürüdükten sonra biz koşarız

2 yıl önce

Gezqin
Gezqin

laufen wir yerine wir laufen kullanılamaz mı ?

1 yıl önce

adil683497

Burdaki küçük bir sorun bu kardesim Cumleyi daima 321 diye gösteriyor

Yani 3 sahis ikinci fiil 1 birinci ffil

Mesela bunun bi

321 Gehen laufen wir (Yada )

123 Wir laufen gehen

1 ay önce

aygul79

nachdem olan cumleler her zaman ,sonraki cumleden bir zaman geride olmali diyil mi? nachdem wir gehen, werden wir laufen

1 yıl önce

FraukeNahr
FraukeNahr

Nachdem wir gegangen sind, laufen wir. "nachdem" simdiki zaman ile kullanilmaz

9 ay önce

adil683497

Nachdem sonradan demek Birde bu iki kelime bir mantik kavrami Çünkü danach da ayni anlami taşıyor

Dann sonra

1 ay önce

naz516699

Gehen gitnek degil mi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.