Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nachdem wir gehen, laufen wir."

Çeviri:Yürüdükten sonra koşarız.

1
2 yıl önce

5 Yorum


HalukErkan
HalukErkan

Yürüdükten sonra biz koşarız

2
Cevap ver1 yıl önce

Gezqin
Gezqin

laufen wir yerine wir laufen kullanılamaz mı ?

1
Cevap ver1 yıl önce

aygul79

nachdem olan cumleler her zaman ,sonraki cumleden bir zaman geride olmali diyil mi? nachdem wir gehen, werden wir laufen

1
Cevap ver1 yıl önce

FraukeNahr
FraukeNahr

Nachdem wir gegangen sind, laufen wir. "nachdem" simdiki zaman ile kullanilmaz

1
Cevap ver7 ay önce

onucharf

gittikten sonra yürürüz olmlı

0
Cevap ver1 yıl önce