1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Hij leest de kaart."

"Hij leest de kaart."

Vertaling:He reads the menu.

January 1, 2014

44 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

lisaxxxx

Bij he, she en it komt er een s achter

May 29, 2014

Emmaxxxxx

Oke thnx

February 8, 2015

merel695900

H

July 25, 2015

JuliaRootlieb

i tould it was he is reading a cart!

December 5, 2016

MentalPinball

That would be hij is een kaart aan het lezen or something.

July 12, 2017

MentalPinball

That would be hij is een karretje aan het lezen.

cart= karretje (as in 'shopping cart')

July 12, 2017

sidney_15

get rekt m8 leer de taal van mlg swek om de 360 noscopes te kunnen behersen net als de avatar

June 22, 2015

jasperroest

Ik heb: "he reads the map" -> ik interpreteerde kaart als landkaart. Overigens moet "he reads the card" ook kunnen. (Goed bezig trouwens, als jullie meer hulp nodig hebben laat het maar weten!)

January 1, 2014

wataya

Please don't use the discussion area for error reports or to suggest alternative translations. Better use the in-lesson report function. That way, the right people will receive your message. Thanks!

January 1, 2014

jasperroest

Ok dat was ik even vergeten. Bedankt!

January 1, 2014

JoppeDirkz

Klopt

July 9, 2019

ManonvanMourik..

We heben de kaart nog niet ge leert op shcool! Hoe kan ik dat dan weeten?

February 18, 2014

femkevanni

I zij He In Plaats Van He's

March 8, 2014

Marleen21

Ik wist niet dat ze met map menu bedoelde maar kaart was ook goed

October 6, 2014

Palak2003

Houda.boei zo schrijf je waarom P.s. niet slecht bedoelt

November 26, 2014

Palak2003

Houda.boei zo schrijf je 《waarom》 p.s. niet slecht bedoelt

November 26, 2014

Tom-van-Oers2

regeer

December 2, 2014

Dina1212

Waarom is jhet reads en waarom niet read ????????????????????

December 23, 2014

Kiana12345

Dit is kei goed

January 19, 2015

Nienie2004

ik dacht map maar dat is niet zo'

November 20, 2015

joeyrezalucky11

fake is dit jonge

December 9, 2015

HanThiele

Dankje

October 6, 2016

ferryterbraake

jammer dat ik deze niet goed heb

November 16, 2016

Nand57264

Ik wist wel dat ik hem juist hat .

January 11, 2018

medine712612

stom dit

February 4, 2018

Guillaume201712

Als je zegt, “Hij leest de kaart” dan gaan Nederlandstaligen in een eerste reflex begrijpen dat je bedoelt “hij is bezig de landkaart te bestuderen”. met andere woorden, “kaartlezen”. In een restaurant lees je eerde de menukaart, het menu. Je vraagt daar wel de kaart. Een kaart is ook een postkaart. Persoonlijk vond ik deze oefening moeilijk. Ik dacht meteen aan de landkaart.

July 8, 2018

Guillaume201712

“hij leest de kaart.” I understood it as : “He reads the map “ or “hij leest de Landkaart”. In een restaurant lees je de menukaart.

July 10, 2018

Guillaume201712

How would you translate into Dutch : “He reads the map” or “He wrote us a card”?

July 10, 2018

Guillaume201712

He is reading the map. Hij zoekt op de kaart de juiste weg. Hij leest het menu van het restaurant. Wat staat er op de kaart? Ik stuur hem een kaartje van aan zee. Kaart = menu or postcard, roadmap, playing card.

July 26, 2018

bert90020

Welk kaart ??

December 3, 2018

rowboo15

Het kon ook 'card' of 'map' zijn.

February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

rowboo15
February 28, 2019

antonio90777

Staat er

April 3, 2019

Essie925219
May 3, 2019

Christiaan1234

Omdar bij hij/zij overal bij werkwoorden een s erachter komt

May 21, 2014

Christiaan1234

Maar bij meervoud (they) niet meer

May 21, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.