"Hij leest de kaart."

Vertaling:He reads the menu.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


lisaxxxx

Bij he, she en it komt er een s achter

4 jaar gelden

JuliaRootlieb

i tould it was he is reading a cart!

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

That would be hij is een karretje aan het lezen.

cart= karretje (as in 'shopping cart')

1 jaar gelden

Christiaan1234

Omdar bij hij/zij overal bij werkwoorden een s erachter komt

4 jaar gelden

Christiaan1234

Maar bij meervoud (they) niet meer

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.