"I wanted red shoes."

Traducere:Eu am vrut pantofi roșii.

March 7, 2016

6 comentarii


GloriaLavi2

Papuci=slippers

April 3, 2016

mdmrogamin

I wanted red shoes Wanted=verbul a cauta CUM ADICA AM VRUT??!!

August 9, 2016

Sorin.D

"Wanted "poate lua forma de "am vrut" deci este corect "eu am vrut pantofi rosii.....apropo, wanted vine de la conjugarea verbului a vrea" to want", iar conjugat la timpul trecut este foarte corect pus in propozitie!

September 14, 2016

IrisElena8

da papuci? la papuci cum se zice ?

March 7, 2016

ColumboLuc

Eu mi-am dorit pantofi rosii...

November 10, 2017

DanielMama637599

Am greşit, vreau să ascult!

July 1, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.