Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I wanted red shoes."

Traducere:Eu am vrut pantofi roșii.

0
acum 2 ani

6 comentarii


GloriaLavi2

Papuci=slippers

2
Răspundeacum 2 ani

mdmrogamin

I wanted red shoes Wanted=verbul a cauta CUM ADICA AM VRUT??!!

2
Răspundeacum 2 ani

Sorin.D

"Wanted "poate lua forma de "am vrut" deci este corect "eu am vrut pantofi rosii.....apropo, wanted vine de la conjugarea verbului a vrea" to want", iar conjugat la timpul trecut este foarte corect pus in propozitie!

2
Răspundeacum 1 an

IrisElena8

da papuci? la papuci cum se zice ?

1
Răspundeacum 2 ani

ColumboLuc

Eu mi-am dorit pantofi rosii...

0
Răspundecu 9 luni în urmă

ColumboLuc

I wanted red shoes Eu mi-am dorit pantofi rosii!

0
Răspundecu 9 luni în urmă