Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я увійду звідси."

Переклад:I will access from here.

2 роки тому

8 коментарів


igo_0770

Дебільне речення.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Для IT-шника цілком-таки нормальне речення. Просто варіанти англійський і український без буквального перекладу погано ув'язуються між собою. Але це зовсім не привід на них буркотіти...:)

1 рік тому

.volodymyr.sab

Хіба "access" - це не доступ? І чому "I will come in from here", значиться як невірний переклад???

2 роки тому

Nordry
Nordry

"Access" може бути не тільки іменником, але й дієсловом:

1) to make contact with or gain access to; be able to reach, approach, ENTER (причому, як вводити інформацію, так і отримувати доступ/входити), etc.:

2) computers. to locate (data) for transfer from one part of a computer system to another, generally between an external storage device and main storage.

Крім того, мені не вдалося знайти жодного підтвердження, що можна сказати "come in from here", лише "сome in here", що наводить на думку про некоректність такого речення. "Сome in" уже саме по собі вказує англомовному на те, що Ви апріорі увійдете саме з того місця, де Ви стоїте чи знаходитесь, тому фізично дійсно, можна "увійти сюди", але не "увійти звідси". Отже, з усього виходить, що "увійти звідси" ми можемо тільки фігурально, що підводить нас до варіанту "I will access from here" як єдино, у даному випадку, правильного. Щоправда, трохи незвичного для нашого вуха.

1 рік тому

berezhnyk

"Я увійду звідси." - мій мозок не може сприйняти це речення

1 рік тому

Esquire1977

Це взагалі на якій мові йдеться?! Щось я зовсім загубився де ми почали спілкуватись про мережеві інтерфейси...

1 рік тому

qsFI3

Чому не написано уточнення! Мережа...

1 рік тому

IaroslavMi

Напевно вийду

11 місяців тому