1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We need you."

"We need you."

Traducere:Noi avem nevoie de tine.

March 7, 2016

17 comentarii


GaitaMaria

Geseala ,ar tr corectara propozitia !


Nastika10

Propozitia este corecta: Deoarece "you" are 2 sensuri "voi" si "tu".


Laurentiu1994

we need you. nu este prea mult scris... like.. Noi avem nevoie de tine ..... ❤❤❤


AlyLupaste

Daca are 2 intelesuri ar trebui sa fie amandoua variantele trecute corecte: Noi avem nevoie de tine. Noi avem nevoie de voi. Eu am scris: Noi avem nevoie de tine si mi-a dat raspuns gresit.


mariusroman

ca sa sti trebuie sa scii we need you


mariusroman

este corect mia spus este corect


Madalina204727

Ce porcarie!Mi-a dat gresit!


DobrinMiha

Este scris gresit


HoriaManase

Are dreptate nastika


Andreea779002

E scris greșit! "I need you" nu înseamnă avem nevoie de voi! Înseamnă " Am nevoie de tine"! ❤❤❤ E SCRIS GREȘIT!


Andreea309045

Dar nu e "i need you", ci "We need you"


alleyesonyou

Așa fac șerpii ăștia de prieteni când dau de greu :)))


Magdalena25119

Când pronunță d.na ,,we", seamănă cu ,,i"!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.