Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The horses are not ours."

Çeviri:Atlar bizim değil.

4 yıl önce

87 Yorum


delkrey

Bizim atlarimiz degil Olmazmi tercümesi

4 yıl önce

RodionRask

İlk konu belirtilir. konu atlar

4 yıl önce

EmreOzteki

Konu sahiplik sahip olan kişide biziz veya değiliz bizim gerekiyor.

2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

Özne: "The horses"

2 yıl önce

abdullah482963

biri our ile ours un farkını yazabilir mi

2 yıl önce

BuseBuketn

Our bizim , ours bizimki.

8 ay önce

TechOmega

Atlar bizim değiller i neden kabul etmedi

3 yıl önce

brahimHali5

Atlar bizlerin değil olmuyor mu?

4 yıl önce

OzgeIlkbahar123

Ours=Bizim/Bizimki

3 yıl önce

Mehmetahin4

Our ne peki?

10 ay önce

lolipop-241

Aynen neden oraya s koymuş anlayamadìm

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"our"un ardından mutlaka bir isim getiririz.
● "They are our horses." =Onlar bizim atlarımız.

"ours" ise zamirdir (bir ismin yerini tutar) Ardından isim getiremeyiz.
● "The horses are ours." ="Atlar bizimdir."

Yani şu iki kullanım yanlış olurdu:
● The horses are our. (YANLIŞ)
● They are ourS horses. (YANLIŞ)

2 yıl önce

Mehmetahin4

Bunlar o zaman their ve your içinde geçerli.

10 ay önce

DogaGudac

bence atlar bizim değiller

2 yıl önce

dorduncute

Bizim atlarımız değil yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

ELFRANAALA

Çünkü atlar bizim değil olacaktı

3 yıl önce

nevzatd

Atlar bize ait değil dedim kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kabul edilebilir bir cevap, eklenmemis alternatifleri raporluyoruz

3 yıl önce

melo5835

Are ne görevinde burda anlamadım anlatırsanız sevinirim

4 yıl önce

selendalga

Atlar cogul oldugu icin they e karsilik gelir ve they de are yardimci fiilini alir

3 yıl önce

ErdemCakir

ours pek anlamadim

4 yıl önce

OzgeIlkbahar123

Bizim ya da bizimki anlamına gelir

3 yıl önce

gumus58

Bi soruda benim olcak bazi yerlerde are not bazi yerlerse is not kullaniliyor bunlarin kullanilis yeri konusunda yardimci olurmusunuz

3 yıl önce

gumus58

Acaba bu cumle cogul bi cumler oldugu icinmi are not kullanildi tekil cumlede is not mi gelmesi gerek yardimm selcan hanimm engin bilgilerinizle aydinlatin lutfenn

3 yıl önce

ylmztmz

Çoğul cümle olduğu için are kullanıldı (the horses) Eger ki the horse olsaydı is not olacaktı.

3 yıl önce

b0c3k

Peki ingilizce cümlede hasn't ile aynı türkçe karşılıklı cümle yazilabiliyor muydu?

3 yıl önce

OzgeIlkbahar123

Has/have sahip olmak anlamına gelir. Hasn't/Haven't sahip olmamak anlamına gelir. Has-Hasn't=He/She/It de kullanılır. Have-Haven't=I/You/We/They de kullanılır

3 yıl önce

b0c3k

We haven't horses. ="Atlar bizim değil." Bu konuyla alakalı değil ama doğru bir bilgi mi?

3 yıl önce

Burakzden

"are" olduğu için cümlede atlar bizim değildir olması gerekmez mi?

3 yıl önce

FernandoMu87435

Arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım

3 yıl önce

Melda..

Atlar yerine at yazmışım :O

3 yıl önce

Frat_1903

Bizim atımız yok dedim tekme tokat kavga ediyorum

3 yıl önce

burcugld

the horses are not our . olmuyor mu neden ours bilen varmı

3 yıl önce

SevdaALTUN1

Ben atlar bizim degil dedim kabul etti

3 yıl önce

yagmurceylan

ours bizim demek ama

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Niye our degilde ours? Niye "s" takisi aldi bu our?

3 yıl önce

problex

bizim atlarımız değil olsaydı daha mantıklı olurdu ://

3 yıl önce

sanem480

atlar bizim değil olur :)

3 yıl önce

slymnkrty

Niye our a "s" geldi

3 yıl önce

BurakYK

Atlar bizim degil en dogrusu..

3 yıl önce

meltemgun

Neden bazen our bazen ours ?

2 yıl önce

ahmetsenyigit

Atlar bizim değiller niye olmuyor açıklayabilirmi biri ?

2 yıl önce

GlayGkpnar

hangi durumlarda are gelir

2 yıl önce

arda125

mause ile are nin üzerine götürünce anlamı yazmıyor ?

2 yıl önce

Smeyyezdog

atlar bizim değil de ne farklı ????

2 yıl önce

Nisa1183

Ama is -dir anlamı katiyor cümleye. Burada değildir olması lazım. Ayrıca our bizim demek. Ours ne anlama gelmiş anlamadım. Garip bir konu.

2 yıl önce

omerandgumball

atlat bizim değil yazdım yanlışlıkla kabul etti bi daha aynı soru çıkınca da yanlışlıkla atlat bizim değil yazdım bu sefer kabul etmedi.

2 yıl önce

welkin0

Atlar bizim değiller neden kabul edilmesin

2 yıl önce

sevval1236

Offfff hep son kelimeyi kabul etmiyo

2 yıl önce

latavci

grgrg

2 yıl önce

Burcuum

atlar bizim değiller

2 yıl önce

evvalnazlmkoak

atlar bizim değil olucak

2 yıl önce

baroska0

We havent horses da olmaz mı

3 yıl önce

ylmztmz

Bizim atlarımız yok olur senin dediğinde. Burada yazan ise "O atlar bizim değil" anlamında

3 yıl önce

mervece12

are neden kullanıldı

2 yıl önce

Kaiba-dono

Atlar bizim değiller/değil ne farkı var ayrıca atlar çoğul

2 yıl önce

Betlzdemir12

bizim olabilmesi icin we olmasi gerekir

2 yıl önce

Betlzdemir12

"-s"takisi cog anlamda o taki olmazsa "at" olursada "atlarimiz "olr

2 yıl önce

alionurserce

"Atlar bizim değiller" kabul etmiyor. Bu hatanın düzeltilmesi gerek.

2 yıl önce

HasanTekin10

are ne için kullanılıyo

1 yıl önce

pvoprobro

Bizim atlarimiz degil ayn ya gıcık oluyom

1 yıl önce

MetinCkmk

o atlar bizim degil yazdım neden yanlış dedi ?

1 yıl önce

ElifNur939463

Ben bunlari anlamadım töbe yaa

1 yıl önce

enessina
enessina

atlar bizim değiller neden olmuyor

1 yıl önce

zeynepmust2

1

1 yıl önce

Saliha627364

bizim atlatrımız değil dedim yanlış çıktı

1 yıl önce

ruya643556

Arkadaslar ben yazilarin ustunu kapayip dinliyorum ama kadinin dediyinden pek bi sey anlamiyorum yaziyi gormeden anlamiyorum sizce ne yapmaliyim ?

1 yıl önce

Ecrin779783

atlar bizim değil yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

hazar832625

ya ha o atlar bizim değil yazmışım ha atlar bizim değil yazmışım ne fark eder

1 yıl önce

ibram.

bizim atlarımız degil olmuyor atlar bizim degil

1 yıl önce

larsdevrim

oluyo

1 yıl önce

Meryemsena496472

The horses not ours olurmu acaba

1 yıl önce

mehmet147316

Türkçe gramer kurallarına göre benim yazdığım doğrudur.Çünkü atlar diyerek çoğullaştırılmıştır. The horse is not ours'u çevirirken ne diyeceksiniz? Çoğul başlayıp tek,l b,t,rme türkçede yapılabilir ve yanlış değil. Ama doğrusu,ler takısını almasıdır.

1 yıl önce

sarimsaklikrep

ALLAH ASKINA BU MIKROFON NAS KULLANIYOR UZUN BASIYORUM OLMUYOR KISA BASIYORUM OLMUYOE

1 yıl önce

elifsu622702

aynen bende öyle yazdım ATLAR BİZİM DEYİL Bİ YANLIŞLIK VAR

1 yıl önce

1119653601

o atlar bizim değil ile atlar bizim değil arasında ne fark var lütfen söyler misiniz

1 yıl önce

eyvaz17

atlar bizim değil ve ya bizim atlar değil farkne

1 yıl önce

Eyll606026

bizim atlarımız değiller de olabilir

1 yıl önce

masume135201

Sanki not ı soylemiyo

1 yıl önce

masume135201

Bu ne rahatlık ya

1 yıl önce

PoleStarm

your horses

1 yıl önce

selin_dmr

Bizim atlarımız değil yerine ( bizim atımız değil ) olmalı bnc

11 ay önce

melek904730

bennnn atlar bizim değiller diye yazdım kabul etmedi etmesi lazımmmm

11 ay önce

keten_peri

bu uygulama bazen beni sinir ediyo ama bu uygulama olmsa ingiizcem berbat

11 ay önce

ala214968

Sizce de at orda çoğul mu kullanılmış . Bence tekil

11 ay önce

idem645053

atlar bize ait değil ???

6 ay önce

HanifeRent

Bu cumlenin net çevirisi "Atlar bizimki degil " olmuyor mu yani our yalniz kullanilamaz diye ours mu geldi en dogru cumle "The horses are not our horses " olmaz miydi?

1 ay önce