"The horses are not ours."

Çeviri:Atlar bizim değil.

January 1, 2014

130 Yorum
Tartışma kilitli.


delkrey

Bizim atlarimiz degil Olmazmi tercümesi


Aladdin_duo

İlk konu belirtilir. konu atlar


EmreOzteki

Konu sahiplik sahip olan kişide biziz veya değiliz bizim gerekiyor.


Gkhan540998

bizim atlarımız değil = the ours horses are not özne the horses dolayısıyla çeviri doğrudur


abdullah482963

biri our ile ours un farkını yazabilir mi


BuseBuketn

Our bizim , ours bizimki.


life_73

Ama "the horses are not ours" Atlar bizim degil demis Niye cevap Atlar bizim ki degil demiyor anlamadim yaa biri cevab versin


Aley330425

At bizimki değil yazdım kabul etmedi


Aley330425

He atlar demem gerekiyomuş pardon


Aley330425

Yo bu sefer atlar bizimki değil dedim kabul etmedi sonda olunca bizimki anlamı da taşıyo kabul etmeliydi


TechOmega

Atlar bizim değiller i neden kabul etmedi


DogaGudac

bence atlar bizim değiller


_BURAK_POLAT_

bence de haklsısın


nevzatd

Atlar bize ait değil dedim kabul etmedi


ex_contributor

kabul edilebilir bir cevap, eklenmemis alternatifleri raporluyoruz


brahimHali5

Atlar bizlerin değil olmuyor mu?


fatma767567

our bizim- ours bizimki


lolipop-241

Aynen neden oraya s koymuş anlayamadìm


incikin_

"our"un ardından mutlaka bir isim getiririz.
● "They are our horses." =Onlar bizim atlarımız.

"ours" ise zamirdir (bir ismin yerini tutar) Ardından isim getiremeyiz.
● "The horses are ours." ="Atlar bizimdir."

Yani şu iki kullanım yanlış olurdu:
● The horses are our. (YANLIŞ)
● They are ourS horses. (YANLIŞ)


zeynoden

inci hanim size bir sorum olacak. burdaki are yerine is kullanabilirmiydik. is ve are nerelerde kullanilir.


AnilCeb

They (Onlar) gibi the horses (Atlar) gibi çoğul olduğunda are kullanmak zorundayız. Tek bir tane bir şeyden bahsediyorsak is kullanırız.


Mehmetahin4

Bunlar o zaman their ve your içinde geçerli.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bende yaptim olmadı neden


dorduncute

    Bizim atlarımız değil yazdım kabul etmedi


ELFRANAALA

    Çünkü atlar bizim değil olacaktı


melo5835

    Are ne görevinde burda anlamadım anlatırsanız sevinirim


selendalgaa

    Atlar cogul oldugu icin they e karsilik gelir ve they de are yardimci fiilini alir


denizumut04

    Çoğullarda are kullanılır


ErdemCakir

    ours pek anlamadim


OzgeIlkbahar123

    Bizim ya da bizimki anlamına gelir


gumus58

    Bi soruda benim olcak bazi yerlerde are not bazi yerlerse is not kullaniliyor bunlarin kullanilis yeri konusunda yardimci olurmusunuz


gumus58

    Acaba bu cumle cogul bi cumler oldugu icinmi are not kullanildi tekil cumlede is not mi gelmesi gerek yardimm selcan hanimm engin bilgilerinizle aydinlatin lutfenn


ylmztmz

    Çoğul cümle olduğu için are kullanıldı (the horses) Eger ki the horse olsaydı is not olacaktı.


b0c3k

    Peki ingilizce cümlede hasn't ile aynı türkçe karşılıklı cümle yazilabiliyor muydu?


OzgeIlkbahar123

    Has/have sahip olmak anlamına gelir. Hasn't/Haven't sahip olmamak anlamına gelir. Has-Hasn't=He/She/It de kullanılır. Have-Haven't=I/You/We/They de kullanılır


b0c3k

    We haven't horses. ="Atlar bizim değil." Bu konuyla alakalı değil ama doğru bir bilgi mi?


Burakzden

    "are" olduğu için cümlede atlar bizim değildir olması gerekmez mi?


FernandoMu87435

    Arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım


Melda..

    Atlar yerine at yazmışım :O


Frat_1903

    Bizim atımız yok dedim tekme tokat kavga ediyorum


burcugld

    the horses are not our . olmuyor mu neden ours bilen varmı


CanerAltun11

    Sorunuzun cevabını yukarıda incikin açıklamış


SevdaALTUN1

    Ben atlar bizim degil dedim kabul etti


yagmurceylan

    ours bizim demek ama


Huseyin_Erdogan

    Niye our degilde ours? Niye "s" takisi aldi bu our?


problex

    bizim atlarımız değil olsaydı daha mantıklı olurdu ://


sanem480

    atlar bizim değil olur :)


slymnkrty

    Niye our a "s" geldi


BurakYK

    Atlar bizim degil en dogrusu..


meltemgun

    Neden bazen our bazen ours ?


ahmetsenyigit

    Atlar bizim değiller niye olmuyor açıklayabilirmi biri ?


GlayGkpnar

    hangi durumlarda are gelir


arda125

    mause ile are nin üzerine götürünce anlamı yazmıyor ?


Smeyyezdog

    atlar bizim değil de ne farklı ????


Nisa1183

    Ama is -dir anlamı katiyor cümleye. Burada değildir olması lazım. Ayrıca our bizim demek. Ours ne anlama gelmiş anlamadım. Garip bir konu.


omerandgumball

    atlat bizim değil yazdım yanlışlıkla kabul etti bi daha aynı soru çıkınca da yanlışlıkla atlat bizim değil yazdım bu sefer kabul etmedi.


welkin0

    Atlar bizim değiller neden kabul edilmesin


sevval1236

    Offfff hep son kelimeyi kabul etmiyo


Burcuum

    atlar bizim değiller


evvalnazlmkoak

    atlar bizim değil olucak


INT.ALIAVCI

    Ours bizimki our bizim ve özne the horses dğilmi ?


AnilCeb

    Doğru. En doğru tercümesi Atlar bizimkiler değil olmalı. Ama gramer kurallarını biliyorsan sistem gibi çevirisi de doğru oluyor sanırım.


hmzsk007

    atlar bizimki değil olması gerekmıyor muydu?


RumeysaZey9

    Niye our değil de ours


baroska0

    We havent horses da olmaz mı


ylmztmz

    Bizim atlarımız yok olur senin dediğinde. Burada yazan ise "O atlar bizim değil" anlamında


mervece12

    are neden kullanıldı


Kaiba-dono

    Atlar bizim değiller/değil ne farkı var ayrıca atlar çoğul


Betlzdemir12

    bizim olabilmesi icin we olmasi gerekir


Betlzdemir12

    "-s"takisi cog anlamda o taki olmazsa "at" olursada "atlarimiz "olr


alionurserce

    "Atlar bizim değiller" kabul etmiyor. Bu hatanın düzeltilmesi gerek.


HasanTekin10

    are ne için kullanılıyo


pvoprobro

    Bizim atlarimiz degil ayn ya gıcık oluyom


MetinCkmk

    o atlar bizim degil yazdım neden yanlış dedi ?


ElifNur939463

    Ben bunlari anlamadım töbe yaa


enessina

    atlar bizim değiller neden olmuyor


Saliha627364

    bizim atlatrımız değil dedim yanlış çıktı


ruya643556

    Arkadaslar ben yazilarin ustunu kapayip dinliyorum ama kadinin dediyinden pek bi sey anlamiyorum yaziyi gormeden anlamiyorum sizce ne yapmaliyim ?


sezen91152

    Zamanla anlarsıniz. Dinlemeye başka


Ecrin779783

    atlar bizim değil yazdım yanlış dedi


hazar832625

    ya ha o atlar bizim değil yazmışım ha atlar bizim değil yazmışım ne fark eder


ibram.

    bizim atlarımız degil olmuyor atlar bizim degil


Meryemsena496472

    The horses not ours olurmu acaba


mehmet147316

    Türkçe gramer kurallarına göre benim yazdığım doğrudur.Çünkü atlar diyerek çoğullaştırılmıştır. The horse is not ours'u çevirirken ne diyeceksiniz? Çoğul başlayıp tek,l b,t,rme türkçede yapılabilir ve yanlış değil. Ama doğrusu,ler takısını almasıdır.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      ALLAH ASKINA BU MIKROFON NAS KULLANIYOR UZUN BASIYORUM OLMUYOR KISA BASIYORUM OLMUYOE


elifsu622702

      aynen bende öyle yazdım ATLAR BİZİM DEYİL Bİ YANLIŞLIK VAR


AnilCeb

      Değil yazmalısın.


aslihilall

      o atlar bizim değil ile atlar bizim değil arasında ne fark var lütfen söyler misiniz


eyvaz17

      atlar bizim değil ve ya bizim atlar değil farkne


eylulonat

      bizim atlarımız değiller de olabilir


masume135201

      Sanki not ı soylemiyo


masume135201

      Bu ne rahatlık ya


selin_dmr

      Bizim atlarımız değil yerine ( bizim atımız değil ) olmalı bnc


melek904730

      bennnn atlar bizim değiller diye yazdım kabul etmedi etmesi lazımmmm


keten_peri

      bu uygulama bazen beni sinir ediyo ama bu uygulama olmsa ingiizcem berbat


ala214968

      Sizce de at orda çoğul mu kullanılmış . Bence tekil


idem645053

      atlar bize ait değil ???


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Bu cumlenin net çevirisi "Atlar bizimki degil " olmuyor mu yani our yalniz kullanilamaz diye ours mu geldi en dogru cumle "The horses are not our horses " olmaz miydi?


fuatdalm

        Atlar bizim değiller yazdım kabul etmedi


esramsvs

        Sanki "are" kelimesine gerek yok gibi


Ifeellikearthur

        Atlar bizim değiller kabul edilmeliydi


Ifeellikearthur

        Atlar bizim değil"ler"!


MesutHan3

        Çoğul diye Atlar bizim değiller yazdım kabul etmedi şu ler ve the bıktırıyor İngilizceden


        [aktif olmayan kullanıcı]

          Bizim atlarımız değil yaptım olmadı


CamalMirze

          Bence çok güzel oyun.


CanZeynepSu

          Evettttttttttttt


timur157329

          atlar bizim değiller kabul edilmeliydi


Siyahylanc

          Bizim atmız yok atlar bizim değil yaniii :))))


KvanDuran

          Benim dokunduğumu algılamadı


Ufuk_Talha

          Atlar Bizim değiller dedim yanlış dedi ne farkı var ki


Ece300

          "Bizim atlarımız değil "de doğru kabul edilmeli


mirascii

          Atlar bizimkiler değil i neden kabul etmiyor o zaman our la ours arasında ki fark nasıl ayırt ediliyor bizim bizimki ??


sezen91152
          <h1>bizimkiler# diye bir zamir yok.Bizim=Our,Bizimki=Ours</h1>

RegistiredNurse

          Atlar bizimki , dedim ama kabul etmediler


sezen91152

          atlar bizim ki değil


Elifsare78

          Our kelimesine - s takısınu ne zamam getireceğimizi nerden anlıyoruz


Duran18811907

          Ours=bizim ki demek değil mi


SemaKlekio

          Yine s takısı yanılttı bi türlü çözemedim

          Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.