1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The horses are not ours."

"The horses are not ours."

Çeviri:Atlar bizim değil.

January 1, 2014

101 Yorum


delkrey

Bizim atlarimiz degil Olmazmi tercümesi


Aladdin_duo

İlk konu belirtilir. konu atlar


EmreOzteki

Konu sahiplik sahip olan kişide biziz veya değiliz bizim gerekiyor.


Gkhan540998

bizim atlarımız değil = the ours horses are not özne the horses dolayısıyla çeviri doğrudur


abdullah482963

biri our ile ours un farkını yazabilir mi


BuseBuketn

Our bizim , ours bizimki.


TechOmega

Atlar bizim değiller i neden kabul etmedi


brahimHali5

Atlar bizlerin değil olmuyor mu?


fatma767567

our bizim- ours bizimki


lolipop-241

Aynen neden oraya s koymuş anlayamadìm


incikin_

"our"un ardından mutlaka bir isim getiririz.
● "They are our horses." =Onlar bizim atlarımız.

"ours" ise zamirdir (bir ismin yerini tutar) Ardından isim getiremeyiz.
● "The horses are ours." ="Atlar bizimdir."

Yani şu iki kullanım yanlış olurdu:
● The horses are our. (YANLIŞ)
● They are ourS horses. (YANLIŞ)


Mehmetahin4

Bunlar o zaman their ve your içinde geçerli.


zeynep353674

inci hanim size bir sorum olacak. burdaki are yerine is kullanabilirmiydik. is ve are nerelerde kullanilir.


Hseyin121011

Bende yaptim olmadı neden


DogaGudac

bence atlar bizim değiller


dorduncute

Bizim atlarımız değil yazdım kabul etmedi


ELFRANAALA

Çünkü atlar bizim değil olacaktı


nevzatd

Atlar bize ait değil dedim kabul etmedi


Selcen_Ozturk

kabul edilebilir bir cevap, eklenmemis alternatifleri raporluyoruz


melo5835

Are ne görevinde burda anlamadım anlatırsanız sevinirim


selendalga

Atlar cogul oldugu icin they e karsilik gelir ve they de are yardimci fiilini alir


ErdemCakir

ours pek anlamadim


OzgeIlkbahar123

Bizim ya da bizimki anlamına gelir


gumus58

Bi soruda benim olcak bazi yerlerde are not bazi yerlerse is not kullaniliyor bunlarin kullanilis yeri konusunda yardimci olurmusunuz


gumus58

Acaba bu cumle cogul bi cumler oldugu icinmi are not kullanildi tekil cumlede is not mi gelmesi gerek yardimm selcan hanimm engin bilgilerinizle aydinlatin lutfenn


ylmztmz

Çoğul cümle olduğu için are kullanıldı (the horses) Eger ki the horse olsaydı is not olacaktı.


b0c3k

Peki ingilizce cümlede hasn't ile aynı türkçe karşılıklı cümle yazilabiliyor muydu?


OzgeIlkbahar123

Has/have sahip olmak anlamına gelir. Hasn't/Haven't sahip olmamak anlamına gelir. Has-Hasn't=He/She/It de kullanılır. Have-Haven't=I/You/We/They de kullanılır


b0c3k

We haven't horses. ="Atlar bizim değil." Bu konuyla alakalı değil ama doğru bir bilgi mi?


Burakzden

"are" olduğu için cümlede atlar bizim değildir olması gerekmez mi?


FernandoMu87435

Arkadaşlar ben hiç bir şey anlamadım


Melda..

Atlar yerine at yazmışım :O


Frat_1903

Bizim atımız yok dedim tekme tokat kavga ediyorum


burcugld

the horses are not our . olmuyor mu neden ours bilen varmı


SevdaALTUN1

Ben atlar bizim degil dedim kabul etti


yagmurceylan

ours bizim demek ama


Huseyin_Erdogan

Niye our degilde ours? Niye "s" takisi aldi bu our?


problex

bizim atlarımız değil olsaydı daha mantıklı olurdu ://


sanem480

atlar bizim değil olur :)


slymnkrty

Niye our a "s" geldi


BurakYK

Atlar bizim degil en dogrusu..


meltemgun

Neden bazen our bazen ours ?


ahmetsenyigit

Atlar bizim değiller niye olmuyor açıklayabilirmi biri ?


GlayGkpnar

hangi durumlarda are gelir


arda125

mause ile are nin üzerine götürünce anlamı yazmıyor ?


Smeyyezdog

atlar bizim değil de ne farklı ????


Nisa1183

Ama is -dir anlamı katiyor cümleye. Burada değildir olması lazım. Ayrıca our bizim demek. Ours ne anlama gelmiş anlamadım. Garip bir konu.


omerandgumball

atlat bizim değil yazdım yanlışlıkla kabul etti bi daha aynı soru çıkınca da yanlışlıkla atlat bizim değil yazdım bu sefer kabul etmedi.


welkin0

Atlar bizim değiller neden kabul edilmesin


sevval1236

Offfff hep son kelimeyi kabul etmiyo


Burcuum

atlar bizim değiller


evvalnazlmkoak

atlar bizim değil olucak


baroska0

We havent horses da olmaz mı


ylmztmz

Bizim atlarımız yok olur senin dediğinde. Burada yazan ise "O atlar bizim değil" anlamında


mervece12

are neden kullanıldı


Kaiba-dono

Atlar bizim değiller/değil ne farkı var ayrıca atlar çoğul


Betlzdemir12

bizim olabilmesi icin we olmasi gerekir


Betlzdemir12

"-s"takisi cog anlamda o taki olmazsa "at" olursada "atlarimiz "olr


alionurserce

"Atlar bizim değiller" kabul etmiyor. Bu hatanın düzeltilmesi gerek.


HasanTekin10

are ne için kullanılıyo


pvoprobro

Bizim atlarimiz degil ayn ya gıcık oluyom


MetinCkmk

o atlar bizim degil yazdım neden yanlış dedi ?


ElifNur939463

Ben bunlari anlamadım töbe yaa


enessina

atlar bizim değiller neden olmuyor


Saliha627364

bizim atlatrımız değil dedim yanlış çıktı


ruya643556

Arkadaslar ben yazilarin ustunu kapayip dinliyorum ama kadinin dediyinden pek bi sey anlamiyorum yaziyi gormeden anlamiyorum sizce ne yapmaliyim ?


Ecrin779783

atlar bizim değil yazdım yanlış dedi


hazar832625

ya ha o atlar bizim değil yazmışım ha atlar bizim değil yazmışım ne fark eder


ibram.

bizim atlarımız degil olmuyor atlar bizim degil


Meryemsena496472

The horses not ours olurmu acaba


mehmet147316

Türkçe gramer kurallarına göre benim yazdığım doğrudur.Çünkü atlar diyerek çoğullaştırılmıştır. The horse is not ours'u çevirirken ne diyeceksiniz? Çoğul başlayıp tek,l b,t,rme türkçede yapılabilir ve yanlış değil. Ama doğrusu,ler takısını almasıdır.


sarimsaklikrep

ALLAH ASKINA BU MIKROFON NAS KULLANIYOR UZUN BASIYORUM OLMUYOR KISA BASIYORUM OLMUYOE


elifsu622702

aynen bende öyle yazdım ATLAR BİZİM DEYİL Bİ YANLIŞLIK VAR


aslihilall

o atlar bizim değil ile atlar bizim değil arasında ne fark var lütfen söyler misiniz


eyvaz17

atlar bizim değil ve ya bizim atlar değil farkne


eylulonat

bizim atlarımız değiller de olabilir


masume135201

Sanki not ı soylemiyo


masume135201

Bu ne rahatlık ya


selin_dmr

Bizim atlarımız değil yerine ( bizim atımız değil ) olmalı bnc


melek904730

bennnn atlar bizim değiller diye yazdım kabul etmedi etmesi lazımmmm


keten_peri

bu uygulama bazen beni sinir ediyo ama bu uygulama olmsa ingiizcem berbat


ala214968

Sizce de at orda çoğul mu kullanılmış . Bence tekil


idem645053

atlar bize ait değil ???


HanifeRent

Bu cumlenin net çevirisi "Atlar bizimki degil " olmuyor mu yani our yalniz kullanilamaz diye ours mu geldi en dogru cumle "The horses are not our horses " olmaz miydi?


fuatdalm

Atlar bizim değiller yazdım kabul etmedi


esramsvs

Sanki "are" kelimesine gerek yok gibi


Ifeellikearthur

Atlar bizim değiller kabul edilmeliydi


Ifeellikearthur

Atlar bizim değil"ler"!


MesutHan3

Çoğul diye Atlar bizim değiller yazdım kabul etmedi şu ler ve the bıktırıyor İngilizceden


Hseyin121011

Bizim atlarımız değil yaptım olmadı


CamalMirze

Bence çok güzel oyun.


CanZeynepSu

Evettttttttttttt

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.