"We drink yours."

Çeviri:Biz seninkini içeriz.

4 yıl önce

40 Yorum


DisasterGa

Allah aşkına birisine gidip,"Seninkini içeriz" der misiniz ? Karşıdakinin söylediğini ve yüz ifadesini çok merak ediyorum. Aşağıya lütfen yazın.

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Dostum sen bu uygulamanın amacını pek anlayamamışsın. Adamlar sana günlük hayatta kulanacağın kelime kalıplarını öğretmek istemiyorlar. Sadece senin cümleyi kurmana yardımcı oluyorlar. Bir nevi mantığını öğretiyorlar da denebilir.

    6 ay önce

Elif21724

    Doğru söylüyor

    2 gün önce

OyunSozuk3

    (^-^) seninkini :-)

    1 yıl önce

zlem851732

    Burada öğretilen gidip illa kulanın diyen yok uygulama cümle kurmayı öğretiyor, siz herşeyi öğrenin sonra bizimkinimi yersiniz başkasınınkinimi içersiniz size kalmış ;)

    5 ay önce

cunryt

    Ag ne bicim soru

    1 yıl önce

NesibeKuze

    Aynen öyle.

    1 yıl önce

ErenDede1

    Soruda sapıklık seziyorum

    1 yıl önce

wersay

    Kalbiniz kötü ben ne yapim :)

    5 ay önce

suden388194

    Ok

    4 ay önce

ouzhns

    Seninkini içeriz biz yazıyom bi 'biz' e takılıyo ...

    4 yıl önce

Yazkaanpamuk0

    bende olmadı

    1 yıl önce

ALANBAYRAM

    Konusma egzersizinde sorun çıkıyor. Doğru telafuz etmeme rağmen 3 kez hata verdi

    2 yıl önce

YahyaBedir1

    aynen

    2 yıl önce

YahyaBedir1

    ne oldu

    2 yıl önce

larsdevrim

    yours ne alaka

    1 yıl önce

NuriCanAta

    BU CÜMLE BİR KONU ESNASINDA SÖYLENİR. PİKNİKTE SÜT İÇİYORSAK, ORADA SÜT İÇME KONUSU AÇILMIŞSA, BİZ SENİNKİNİ İÇERİZ DERİZ.

    1 yıl önce

MubaRekt

    "biz sizinkini içeriz" sen yada siz ama nedense sen demek lazımmış...

    1 yıl önce

UzmanBilir

    Yanlış aslında seninkini değil sizinkini olmalı

    1 yıl önce

ardagokcen

    We drink reverse anlıyorum bende ya

    3 yıl önce

Esogirl

    Seninkini yazicaksiniz

    3 yıl önce

ercankose_76

    abi burada drinks diyor ne diye yanlış diyorlar???

    2 yıl önce

elifmor

    Anlamadımm

    2 yıl önce

MuhammedBa809297

    We drink yoghurts yazdim

    2 yıl önce

quicksilver51

    bende başta anlayamamıştım yogurt yazacaktım

    2 yıl önce

HaticeMele6

    bu nasıl bi sorudur Ya Rabbi

    1 yıl önce

mert_toprak

    Söylüyorum ama hâlâ kabul etmiyor ne biçim şey

    1 yıl önce

Mehmet463854

    Ne biçim soru ya

    1 yıl önce

handan208758

    Nasil bir soru

    1 yıl önce

ElifNurAKA2

    Biz seninkini içeriz diye cümle mi olur ya:(

    1 yıl önce

sipan776380
    sipan776380

    Turkce fesat dili olmaya başladı artik kelimeleri korkarak kullanıyoruz gerçek anlamıyla bile bisey soyliyemiyorsun karsindakine Hemen yuz ifadesi değişiyor

    8 ay önce

Raptiyeraprep

    Bize de içirmediğin kalmadı duo

    7 ay önce

cangulcungul

    Yanlis gramer oluyor bazen galiba

    7 ay önce

eczaci8863

    yours burda seninkinimi yoksa sizinkinimi olduğunu nasıl anlayacağız

    4 ay önce

Onur419788

    Tövbe yaaaa

    4 ay önce

cihat37985

    Ya herkes sacma sapan yorum yapacana derse yonelse seninkini nasil oldu burda

    2 ay önce

besimemreaygun

    Doğru söylememe rağmen yanlış diyor

    1 ay önce

Kaankrcn35

    Çok sakıncalı bir cümle

    2 hafta önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.