Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We drink yours."

Çeviri:Biz seninkini içeriz.

4 yıl önce

36 Yorum


DisasterGa

Allah aşkına birisine gidip,"Seninkini içeriz" der misiniz ? Karşıdakinin söylediğini ve yüz ifadesini çok merak ediyorum. Aşağıya lütfen yazın.

1 yıl önce

OyunSozuk3

(^-^) seninkini :-)

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Dostum sen bu uygulamanın amacını pek anlayamamışsın. Adamlar sana günlük hayatta kulanacağın kelime kalıplarını öğretmek istemiyorlar. Sadece senin cümleyi kurmana yardımcı oluyorlar. Bir nevi mantığını öğretiyorlar da denebilir.

    DeğiştirSil2 ay önce

zlem851732

    Burada öğretilen gidip illa kulanın diyen yok uygulama cümle kurmayı öğretiyor, siz herşeyi öğrenin sonra bizimkinimi yersiniz başkasınınkinimi içersiniz size kalmış ;)

    1 ay önce

cunryt

    Ag ne bicim soru

    1 yıl önce

NesibeKuze

    Aynen öyle.

    11 ay önce

ErenDede1

    Soruda sapıklık seziyorum

    1 yıl önce

wersay

    Kalbiniz kötü ben ne yapim :)

    1 ay önce

suden388194

    Ok

    1 ay önce

ouzhns

    Seninkini içeriz biz yazıyom bi 'biz' e takılıyo ...

    4 yıl önce

Yazkaanpamuk0

    bende olmadı

    1 yıl önce

ALANBAYRAM

    Konusma egzersizinde sorun çıkıyor. Doğru telafuz etmeme rağmen 3 kez hata verdi

    2 yıl önce

YahyaBedir1

    aynen

    1 yıl önce

YahyaBedir1

    ne oldu

    1 yıl önce

larsdevrim

    yours ne alaka

    1 yıl önce

MubaRekt

    "biz sizinkini içeriz" sen yada siz ama nedense sen demek lazımmış...

    1 yıl önce

UzmanBilir

    Yanlış aslında seninkini değil sizinkini olmalı

    1 yıl önce

NuriCanAta

    BU CÜMLE BİR KONU ESNASINDA SÖYLENİR. PİKNİKTE SÜT İÇİYORSAK, ORADA SÜT İÇME KONUSU AÇILMIŞSA, BİZ SENİNKİNİ İÇERİZ DERİZ.

    1 yıl önce

ardagokcen

    We drink reverse anlıyorum bende ya

    3 yıl önce

Esogirl

    Seninkini yazicaksiniz

    3 yıl önce

ercankose_76

    abi burada drinks diyor ne diye yanlış diyorlar???

    2 yıl önce

elifmor

    Anlamadımm

    2 yıl önce

MuhammedBa809297

    We drink yoghurts yazdim

    1 yıl önce

quicksilver51

    bende başta anlayamamıştım yogurt yazacaktım

    1 yıl önce

HaticeMele6

    bu nasıl bi sorudur Ya Rabbi

    1 yıl önce

mert_toprak

    Söylüyorum ama hâlâ kabul etmiyor ne biçim şey

    1 yıl önce

Mehmet463854

    Ne biçim soru ya

    11 ay önce

handan208758

    Nasil bir soru

    11 ay önce

ElifNurAKA2

    Biz seninkini içeriz diye cümle mi olur ya:(

    11 ay önce

sipan776380
    sipan776380

    Turkce fesat dili olmaya başladı artik kelimeleri korkarak kullanıyoruz gerçek anlamıyla bile bisey soyliyemiyorsun karsindakine Hemen yuz ifadesi değişiyor

    4 ay önce

Raptiyeraprep

    Bize de içirmediğin kalmadı duo

    3 ay önce

cangulcungul

    Yanlis gramer oluyor bazen galiba

    3 ay önce

eczaci8863

    yours burda seninkinimi yoksa sizinkinimi olduğunu nasıl anlayacağız

    1 ay önce

Onur419788

    Tövbe yaaaa

    2 hafta önce