1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink yours."

"We drink yours."

Çeviri:Biz seninkini içeriz.

January 1, 2014

52 Yorum


DisasterGa

Allah aşkına birisine gidip,"Seninkini içeriz" der misiniz ? Karşıdakinin söylediğini ve yüz ifadesini çok merak ediyorum. Aşağıya lütfen yazın.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Dostum sen bu uygulamanın amacını pek anlayamamışsın. Adamlar sana günlük hayatta kulanacağın kelime kalıplarını öğretmek istemiyorlar. Sadece senin cümleyi kurmana yardımcı oluyorlar. Bir nevi mantığını öğretiyorlar da denebilir.


Elif21724

    Doğru söylüyor


zlem851732

    Burada öğretilen gidip illa kulanın diyen yok uygulama cümle kurmayı öğretiyor, siz herşeyi öğrenin sonra bizimkinimi yersiniz başkasınınkinimi içersiniz size kalmış ;)


thepowerofUwU

    (^-^) seninkini :-)


Esra987332

    bu uygulama herkesin dedigi gibi sadece cumle kurmayir ögretiyor örnegin "the cats drinks milk and beer"bu gercekte dogru degil


61dino61

    Bir tane soruda ben bira icmeyi severim sut degil yaziyordu


suzy520626

    Bence sana tokat atar


zeynep360841

    Ben sordum neeey dedi


ErenDede1

    Soruda sapıklık seziyorum


wersay

    Kalbiniz kötü ben ne yapim :)


cunryt

    Ag ne bicim soru


ouzhns

    Seninkini içeriz biz yazıyom bi 'biz' e takılıyo ...


ALANBAYRAM

    Konusma egzersizinde sorun çıkıyor. Doğru telafuz etmeme rağmen 3 kez hata verdi


Raptiyeraprep

    Bize de içirmediğin kalmadı duo


NuriCanAta

    BU CÜMLE BİR KONU ESNASINDA SÖYLENİR. PİKNİKTE SÜT İÇİYORSAK, ORADA SÜT İÇME KONUSU AÇILMIŞSA, BİZ SENİNKİNİ İÇERİZ DERİZ.


MubaRekt

    "biz sizinkini içeriz" sen yada siz ama nedense sen demek lazımmış...


UzmanBilir

    Yanlış aslında seninkini değil sizinkini olmalı


sipan776380

    Turkce fesat dili olmaya başladı artik kelimeleri korkarak kullanıyoruz gerçek anlamıyla bile bisey soyliyemiyorsun karsindakine Hemen yuz ifadesi değişiyor


ardagokcen

    We drink reverse anlıyorum bende ya


Esogirl

    Seninkini yazicaksiniz


ercankose_76

    abi burada drinks diyor ne diye yanlış diyorlar???


MuhammedBa809297

    We drink yoghurts yazdim


quicksilver51

    bende başta anlayamamıştım yogurt yazacaktım


mert_toprak

    Söylüyorum ama hâlâ kabul etmiyor ne biçim şey


ElifNurAKA2

    Biz seninkini içeriz diye cümle mi olur ya:(


cangulcungul

    Yanlis gramer oluyor bazen galiba


eczaci8863

    yours burda seninkinimi yoksa sizinkinimi olduğunu nasıl anlayacağız


cihat37985

    Ya herkes sacma sapan yorum yapacana derse yonelse seninkini nasil oldu burda


besimemreaygun

    Doğru söylememe rağmen yanlış diyor


Kaankrcn35

    Çok sakıncalı bir cümle


can841412

    biz seninkini iceriz gibi cumle kaliplarini mantikli hale getirdiginizde programin tek eksigini gidermis olursunuz


brahim939426

    Bu cümleleri günlük hayatta kullanman icin öğretmeyor. Ogreninde onunkini mi icersin benimkinimi yersin belli olcak


Didem1987

    "yours" görünce aklım neden 2.çoğul şahısa gidiyor anlamıyorum.


mert223420

    Seninkini içeriz ne hadi yeriz desen belki anlar ama yeriz ne


61dino61

    Ben ilk basta biz seni iceriz anladim :) =)


ZehraTuran8

    seninkini içeyimmi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.