1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink yours."

"We drink yours."

Çeviri:Biz seninkini içeriz.

January 1, 2014

77 Yorum


aliblackeye

Allah aşkına birisine gidip,"Seninkini içeriz" der misiniz ? Karşıdakinin söylediğini ve yüz ifadesini çok merak ediyorum. Aşağıya lütfen yazın.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Dostum sen bu uygulamanın amacını pek anlayamamışsın. Adamlar sana günlük hayatta kulanacağın kelime kalıplarını öğretmek istemiyorlar. Sadece senin cümleyi kurmana yardımcı oluyorlar. Bir nevi mantığını öğretiyorlar da denebilir.


Elif21724

    Doğru söylüyor


ridvanerden

    Burada öğretilen gidip illa kulanın diyen yok uygulama cümle kurmayı öğretiyor, siz herşeyi öğrenin sonra bizimkinimi yersiniz başkasınınkinimi içersiniz size kalmış ;)


thepowerofUwU

    (^-^) seninkini :-)


Esra987332

    bu uygulama herkesin dedigi gibi sadece cumle kurmayir ögretiyor örnegin "the cats drinks milk and beer"bu gercekte dogru degil


HasanAli94125

    Türkcede anlamı o ama ingilizcede anlamı ayrı


Awesta150448

    Wallahi bende merak ettim. Uygulama güzel ama cümleleri saçma


BarAdal3

    Durum örneği:

    (Kafede oturuyorken bir arkadaş diğerlerinin içeceğini mahveder)

    "Haha hiçbiriniz içemeyeceksiniz! :D"

    "Sorun değil, biz de seninkini içeriz! :-D"


    *someone ruins their friends' drinks at a cafe *

    "Haha none of you can drink now! :D"

    "That's alright, we (will) just drink yours! :-D


Merve97335

    Yani ben öyle birşey demem ama başkalarını bilemem bu saygısızlık olur


zeynep360841

    Ben sordum neeey dedi


61dino61

    Aynen marak konusu


ErenDede1

    Soruda sapıklık seziyorum


wersay

    Kalbiniz kötü ben ne yapim :)


cunryt

    Ag ne bicim soru


ouzhns

    Seninkini içeriz biz yazıyom bi 'biz' e takılıyo ...


ALANBAYRAM

    Konusma egzersizinde sorun çıkıyor. Doğru telafuz etmeme rağmen 3 kez hata verdi


murphysses

    Kesinlikle! Adamın söylediği gibi söylüyorum hata veriyor...


NuriCanAta

    BU CÜMLE BİR KONU ESNASINDA SÖYLENİR. PİKNİKTE SÜT İÇİYORSAK, ORADA SÜT İÇME KONUSU AÇILMIŞSA, BİZ SENİNKİNİ İÇERİZ DERİZ.


Raptiyeraprep

    Bize de içirmediğin kalmadı duo


MubaRekt

    "biz sizinkini içeriz" sen yada siz ama nedense sen demek lazımmış...


UzmanBilir

    Yanlış aslında seninkini değil sizinkini olmalı


sipan776380

    Turkce fesat dili olmaya başladı artik kelimeleri korkarak kullanıyoruz gerçek anlamıyla bile bisey soyliyemiyorsun karsindakine Hemen yuz ifadesi değişiyor


eczaci8863

    yours burda seninkinimi yoksa sizinkinimi olduğunu nasıl anlayacağız


brhmgrgl

    Bu cümleleri günlük hayatta kullanman icin öğretmeyor. Ogreninde onunkini mi icersin benimkinimi yersin belli olcak


Didem1987

    "yours" görünce aklım neden 2.çoğul şahısa gidiyor anlamıyorum.


ardagokcen

    We drink reverse anlıyorum bende ya


Esogirl

    Seninkini yazicaksiniz


ercankose_76

    abi burada drinks diyor ne diye yanlış diyorlar???


MuhammedBa809297

    We drink yoghurts yazdim


quicksilver51

    bende başta anlayamamıştım yogurt yazacaktım


mert_toprak

    Söylüyorum ama hâlâ kabul etmiyor ne biçim şey


ElifNurAKA2

    Biz seninkini içeriz diye cümle mi olur ya:(


cangulcungul

    Yanlis gramer oluyor bazen galiba


cihat37985

    Ya herkes sacma sapan yorum yapacana derse yonelse seninkini nasil oldu burda


besimemreaygun

    Doğru söylememe rağmen yanlış diyor


Kaankrcn35

    Çok sakıncalı bir cümle


mert223420

    Seninkini içeriz ne hadi yeriz desen belki anlar ama yeriz ne


61dino61

    Ben ilk basta biz seni iceriz anladim :) =)


HakanKoc83

    Ben dogru yazdim, cevap da benim yazdiğim ama yanliş dedi!


sla376566

    Ben bu konuyu anlayamadim ya gercekten zor kafam karma karsik oldu ya


KASIM56784

    Felan fistan şizofrrenler


RANA718019

    YA BÜYÜK HARFLE YAZDIM DİYE KABUL ETMEDİ CEVABIMI LİNGOTA ÇOK İHTİYACIM VAR NE OLUR


hasaneners

    saçma bir soru


EVKARA

    biz seninkini içiyoruz kabul edilmiyor mantıklı bir açıklama yapabilirseniz sevinirim


__cansu__

    içiyoruz olması için drinking olması lazım burada geniş zamanla kullanıldığı için içeriz oluyor


Tue_

    we drink ours dedim kabul ettim seste sıkıntı olsa gerek :)


__cansu__

    seninkini yerine sizinkini yazdım kabul etmedi ikisi de doğru olmuyor mu?


HOLMESSHERLCK

    Your neden bazen seninki bazen sizin oluyor


HOLMESSHERLCK

    Your seninki mi sizin mi


XEROX801692

    Bu yanlış anlaşılır


EmirhanAkc6

    Söylediğim şeyi anlamıyor 3 puan viriyorum


merYasinYl2

    Arkdaşlar biz sizinkini içeriz olmayack mı. Yours sizinkini anlamina geldiği için.


Enes345252

    Aynen günlük hayatta kullanılan cümlelere ağırlık verse uygulama daha iyi olur


MelekBulut8

    Seninki veya sizinki yazili anlamlarin aciklamasinda ama benim cevap sizinki idi kabul etmedi.Bazan bu karisiklik yuzunden bildiklerimde celiskiye dusuyorum


billieilishfan9

    Ben ndn yotum yapamiyom


zehra_kasap

    "Biz seninkilerini içeriz." dedim yanlış dedi. Tamam belki yanlış ama benim cümlemin İngilizce karşılığını nasıl söyleriz? Çoğul olup olmadığını nerden bilebiliriz ki? (Bir de biz içiyorsak o zaman birden fazla şey içmiş olmaz mıyız? Kafam karıştı.)


Nur325360

    Olur olur içeriz

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.