Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızların elmaları"

Çeviri:The girls' apples

-2
4 yıl önce

24 Yorum
Tartışma kilitli.


miskiab

kesme işareti yanlış yerde görülmüyor mu? s harfinden sonra konulmuş, doğrusu s harfinden önce olmalı diye düşünüyorum.

16
14 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır, bu çoğul kızlar. çoğulların sonu zaten s ile bittiği için kesme işaretinden sonra ikinci bir s konulmaz. Ayrıca bu tartışma açma seçeneği bu tarz sorular sormak için daha uygun, teşekkür ediyorum.

36
54 yıl önce

usame34

Teşekkür ederim iyi açıkladın

2
4 yıl önce

miskiab

ben teşekkür ederim bu güzel ortam için. buradaki girls zaten çoğulsa neden apostrof işareti konulmuş inan anlayamadım. detaylandırabilir misin acaba?

1
4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Tamam şöyle anlatiyim: - girl = kız ; -girls = kızlar ; -girl's = kızın ; -girls' = kızların ;

Bu arada son ikisi aynı telaffuz ediliyor, dinlerken kafan karışmasın.

89
54 yıl önce

OsmanSEKER

Aynen bôyle yazdim yanlis dedi (The girls' the apples)

2
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikinci the olmaz

9
4 yıl önce

OsmanSEKER

Thanks

2
4 yıl önce

krizagold

Sonradan koyulan s harfi is anlamına mı geliyor?

0
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır s çoğul eki

0
3 yıl önce

bekirst

Neden an apple yazınca kabul etmedi

0
4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Orda bir elma demiyor elmalar diyor.

1
3 yıl önce

gokhanoksuz

The girls apostrof koymadan zaten kızların anlamına gelmez mi ?

0
3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır kızlar anlamına gelir ve bu yukarıda yazılmış zaten

1
3 yıl önce

BarDadelen

The girls are apples neden olmaz? Are bir seyi belirtmek için kullanilmiyor mu?

0
3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin çevirisi "kızlar elmadır"

2
3 yıl önce

SlaBerrakA

Girl's neden doğru sayılmıyor?

0
3 yıl önce

mehmetvural33

Girl's kızın demek. ..girls' kızların. ..

0
3 yıl önce

TCGozdeOzg

The girls' an apples yazdım an yuzunden kabul etmedi

0
3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

an tekillik bildirir, apples çoğulluk. yazdığınız şeyin hiçbir anlamı yok

0
3 yıl önce

deniz.tunc

Kesme isareti yok diye yanlis dedi telden giriyorum napabilirim :-/

-3
4 yıl önce

mavioz

Kesme işaretini seçip, kopyalayıp, yapıştırın

1
4 yıl önce