1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızların elmaları"

"Kızların elmaları"

Çeviri:The girls' apples

January 1, 2014

24 Yorum
Tartışma kilitli.


miskiab

kesme işareti yanlış yerde görülmüyor mu? s harfinden sonra konulmuş, doğrusu s harfinden önce olmalı diye düşünüyorum.


ProwlingParis

hayır, bu çoğul kızlar. çoğulların sonu zaten s ile bittiği için kesme işaretinden sonra ikinci bir s konulmaz. Ayrıca bu tartışma açma seçeneği bu tarz sorular sormak için daha uygun, teşekkür ediyorum.


usame34

Teşekkür ederim iyi açıkladın


miskiab

ben teşekkür ederim bu güzel ortam için. buradaki girls zaten çoğulsa neden apostrof işareti konulmuş inan anlayamadım. detaylandırabilir misin acaba?


ProwlingParis

Tamam şöyle anlatiyim: - girl = kız ; -girls = kızlar ; -girl's = kızın ; -girls' = kızların ;

Bu arada son ikisi aynı telaffuz ediliyor, dinlerken kafan karışmasın.


Officer45

Aynen bôyle yazdim yanlis dedi (The girls' the apples)


krizagold

Sonradan koyulan s harfi is anlamına mı geliyor?


BarDadelen

The girls are apples neden olmaz? Are bir seyi belirtmek için kullanilmiyor mu?


Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin çevirisi "kızlar elmadır"


SlaBerrakA

Girl's neden doğru sayılmıyor?


mehmetvural33

Girl's kızın demek. ..girls' kızların. ..


TCGozdeOzg

The girls' an apples yazdım an yuzunden kabul etmedi


Selcen_Ozturk

an tekillik bildirir, apples çoğulluk. yazdığınız şeyin hiçbir anlamı yok


bekirst

Neden an apple yazınca kabul etmedi


bilgekaganyilmaz

Orda bir elma demiyor elmalar diyor.


Hikmetlim

The girls apostrof koymadan zaten kızların anlamına gelmez mi ?


Selcen_Ozturk

hayır kızlar anlamına gelir ve bu yukarıda yazılmış zaten


deniz.tunc

Kesme isareti yok diye yanlis dedi telden giriyorum napabilirim :-/


mavioz

Kesme işaretini seçip, kopyalayıp, yapıştırın


tarikcelikel

the girls apples neden yanlış ? çok saçma bence


mavioz

Kesme işareti olmazsa anlam değişiyor. Girls=Kızlar Girls'=Kızların

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.