1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızların elmaları"

"Kızların elmaları"

Çeviri:The girls' apples

January 1, 2014

24 Yorum
Tartışma kilitli.


miskiab

kesme işareti yanlış yerde görülmüyor mu? s harfinden sonra konulmuş, doğrusu s harfinden önce olmalı diye düşünüyorum.

January 1, 2014

ProwlingParis

hayır, bu çoğul kızlar. çoğulların sonu zaten s ile bittiği için kesme işaretinden sonra ikinci bir s konulmaz. Ayrıca bu tartışma açma seçeneği bu tarz sorular sormak için daha uygun, teşekkür ediyorum.

January 1, 2014

miskiab

ben teşekkür ederim bu güzel ortam için. buradaki girls zaten çoğulsa neden apostrof işareti konulmuş inan anlayamadım. detaylandırabilir misin acaba?

January 1, 2014

ProwlingParis

Tamam şöyle anlatiyim: - girl = kız ; -girls = kızlar ; -girl's = kızın ; -girls' = kızların ;

Bu arada son ikisi aynı telaffuz ediliyor, dinlerken kafan karışmasın.

January 1, 2014

usame34

Teşekkür ederim iyi açıkladın

July 10, 2014

Officer45

Aynen bôyle yazdim yanlis dedi (The girls' the apples)

February 24, 2014

Selcen_Ozturk

ikinci the olmaz

February 25, 2014

Officer45

Thanks

February 27, 2014

krizagold

Sonradan koyulan s harfi is anlamına mı geliyor?

July 22, 2014

Selcen_Ozturk

hayır s çoğul eki

January 7, 2015

bekirst

Neden an apple yazınca kabul etmedi

July 24, 2014

bilgekaganyilmaz

Orda bir elma demiyor elmalar diyor.

October 26, 2014

gokhanoksuz

The girls apostrof koymadan zaten kızların anlamına gelmez mi ?

October 27, 2014

Selcen_Ozturk

hayır kızlar anlamına gelir ve bu yukarıda yazılmış zaten

November 2, 2014

BarDadelen

The girls are apples neden olmaz? Are bir seyi belirtmek için kullanilmiyor mu?

November 2, 2014

Selcen_Ozturk

yazdığınız şeyin çevirisi "kızlar elmadır"

November 2, 2014

SlaBerrakA

Girl's neden doğru sayılmıyor?

November 12, 2014

mehmetvural33

Girl's kızın demek. ..girls' kızların. ..

November 29, 2014

TCGozdeOzg

The girls' an apples yazdım an yuzunden kabul etmedi

January 3, 2015

Selcen_Ozturk

an tekillik bildirir, apples çoğulluk. yazdığınız şeyin hiçbir anlamı yok

January 7, 2015

deniz.tunc

Kesme isareti yok diye yanlis dedi telden giriyorum napabilirim :-/

June 10, 2014

mavioz

Kesme işaretini seçip, kopyalayıp, yapıştırın

June 20, 2014

tarikcelikel

the girls apples neden yanlış ? çok saçma bence

June 12, 2014

mavioz

Kesme işareti olmazsa anlam değişiyor. Girls=Kızlar Girls'=Kızların

June 20, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.