Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I will show you what to do."

Vertaling:Ik zal jou laten zien wat jij moet doen.

0
2 jaar gelden

7 opmerkingen


MartinvanEls

"ik laat je zien wat je moet doen" is ook toekomende tijd, dus het zou gewoon moeten kloppen... Waarom dan niet goedkeuren ??

0
Reageer2 jaar gelden

Rivka_

Omdat het over iets gaat wat je nog gaat doen. Ik laat je zien wat je moet doen is tegenwoordige tijd. Hetzelfde als 'ik fiets', terwijl deze oefening een beetje gaat over 'ik zal gaan fietsen' enz.

1
Reageer2 jaar gelden

FransIJzer1

En: Ik wil je laten zien...(?)

0
Reageer1 jaar gelden

EmmelyDB

I want to show you

0
Reageer3 weken geleden

Janke53
Janke53

Wat is het verschil tussen jouw en jou ?

0
Reageer1 jaar gelden

hedi76
hedi76

It the same as your and you in English:
I see your father. = Ik zie jouw vader. (possesive)
I see you. = Ik zie jou. (object)

Easily to remember: one letter more in Dutch, one letter more in English.

4
Reageer1 jaar gelden

jako101173

jou is een persoonlijk voornaamwoord en jouw is een bezittelijk voornaamwoord

3
Reageer1 jaar gelden