1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The meaning is general."

"The meaning is general."

Překlad:Ten význam je obecný.

March 7, 2016

6 komentářů


fouraix

přijde mi, že by to mohlo znamenat i že "to mínění je (vše)obecné"

March 7, 2016

Katouz

"Meaning" znamená spíše "význam" nebo "smysl" (např. smysl života), mínění by se přeložilo jako "opinion"

March 8, 2016

DANNISSIMMO

Neuznalo: ,,Ma to obecny vyznam''

March 27, 2019

anglitina302954

x ia. hgngnhm

November 3, 2016

ajHVqK

.,

May 23, 2016

ajHVqK

,

May 23, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.