Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The meaning is general."

Překlad:Ten význam je obecný.

0
před 2 roky

5 komentářů


fouraix

přijde mi, že by to mohlo znamenat i že "to mínění je (vše)obecné"

4
Odpovědětpřed 2 roky

Katouz
Katouz

"Meaning" znamená spíše "význam" nebo "smysl" (např. smysl života), mínění by se přeložilo jako "opinion"

4
Odpovědětpřed 2 roky

anglitina302954

x ia. hgngnhm

-2
Odpovědětpřed 1 rokem

ajHVqK

.,

-6
Odpovědětpřed 2 roky

ajHVqK

,

-6
Odpovědětpřed 2 roky