1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim yemeğimiz var."

"Bizim yemeğimiz var."

Çeviri:We have food.

January 1, 2014

29 Yorum

Konu önem sırasına göre

msddk

"we have meal" why it's not true?

January 1, 2014

ProwlingParis

meal is not the same as food. you'd also need an article in your suggestion.

January 1, 2014

Gnlakmak1

Yes ı dont

August 4, 2019

COOL.1

we have the food neden olmuyor

February 12, 2014

SOLUKHAYAT

bu nedir anlamadım da selcen

March 11, 2015

KayraUslu

The ile kabul etmiyor

September 9, 2017

Esin191089

Hımm şu şekilde düşün. I eat the orange dediğimde Portakalı yerim demiş oluyorum the anlamı sahiplik anlamı katıyor diye biliyorum

August 19, 2019

tolga812513

Aynen neden olmuyor.

August 29, 2019

GAMZEDURMA6

Food yiyecek Degilmi

December 2, 2016

merveblk.

we biz demek our bizim demek

March 16, 2014

erenaslaan

We have got food yazdım neden kabul etmedi ?

November 15, 2014

meteerogl

"Got" da kullanılır, biz "got" diye öğrenmiştik eskiden.

April 2, 2016

GizemBeng

why such ?

November 16, 2016

nisa.nur.cann

Bazı cümleler kolay bazıları zor

November 22, 2016

nisa.nur.cann

Bu uygulama çok guzel ama sinava yardimci olurmu

November 22, 2016

ErkanYldrm11

ours have food neden olmuyor, açıkliyabilirmisiniz ?

December 18, 2016

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

December 25, 2016

didoo16

we have got food. got neden olmazz

January 18, 2017

erencancar1

we have eat olması gerek :C

March 27, 2017

mustafa171303

wehave got food yazdım olmadı

July 16, 2017

Sena838761

Kelimelerin üstüne basinca kopya veriyor. Ama ben bakmıyorum.

August 26, 2017

maytap2

Food yiyecek demek

August 30, 2017

AbdullahFu950380

Evet

August 15, 2019

MertYac

We biz demek bizim dediği için our olmasi lazimdi

September 7, 2017

EsmanurYIL11

Ya off ya bunu yapabilseydım kısayoldan hepsini bitirecektim

January 28, 2018

Adem60115

We have lunch , neden yanlış dedi

February 13, 2018

Songul.21

Lunch=öğle yemeği

September 2, 2018

mertkaan70202

We have the food olması gerekirdi

June 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.