1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim yemeğimiz var."

"Bizim yemeğimiz var."

Çeviri:We have food.

January 1, 2014

38 Yorum


msddk

"we have meal" why it's not true?


COOL.1

we have the food neden olmuyor


SOLUKHAYAT

bu nedir anlamadım da selcen


BilgehanPasa

O ne demek ❤❤❤ gızı


KayraUslu

The ile kabul etmiyor


Esin191089

Hımm şu şekilde düşün. I eat the orange dediğimde Portakalı yerim demiş oluyorum the anlamı sahiplik anlamı katıyor diye biliyorum


tolga812513

Aynen neden olmuyor.


GAMZEDURMA6

Food yiyecek Degilmi


Wolfasina

"Yiyecek" demiyor "yemek" diyor, o yüzden "food" değil "meal" olmalıydı cevap.


merveblk.

we biz demek our bizim demek


erenaslaan

We have got food yazdım neden kabul etmedi ?


meteerogl

"Got" da kullanılır, biz "got" diye öğrenmiştik eskiden.


nisa.nur.cann

Bazı cümleler kolay bazıları zor


nisa.nur.cann

Bu uygulama çok guzel ama sinava yardimci olurmu


ErkanYldrm11

ours have food neden olmuyor, açıkliyabilirmisiniz ?


Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz


ali597875

Çok mu biliyorsun sen İngiliz


NigaritoM

Sen buraya ders öğrenmeye mi geldin yoksa takipçi aramayamı?


didoo16

we have got food. got neden olmazz


erencancar1

we have eat olması gerek :C


mustafa171303

wehave got food yazdım olmadı


Sena838761

Kelimelerin üstüne basinca kopya veriyor. Ama ben bakmıyorum.


maytap2

Food yiyecek demek


MertYac

We biz demek bizim dediği için our olmasi lazimdi


EsmanurYIL11

Ya off ya bunu yapabilseydım kısayoldan hepsini bitirecektim


Adem60115

We have lunch , neden yanlış dedi


Songul.21

Lunch=öğle yemeği


mertkaan70202

We have the food olması gerekirdi


emreyaln921366

We have meal yazdım olmadı saçma değil mi


gezgor423552

Neden we have the food degil yavv


YusufKarak975549

Ben meal yaptim food diye yanlis yapti ama ayni sey degilmi


Wolfasina

food yiyecek demek, meal yemek demek. Meal olmalı ama soruda yanlışlık var.


rabiacol68

Ben we have the food yazdim. Neden kabul etmedi . Birturlu şu the kullanimini anlayamadim


beydog

Food yemek eat de yemek.ikisi arasinda.ne fark var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.