Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim yemeğimiz var."

Çeviri:We have food.

4 yıl önce

26 Yorum


msddk

"we have meal" why it's not true?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

meal is not the same as food. you'd also need an article in your suggestion.

4 yıl önce

GAMZEDURMA6

Food yiyecek Degilmi

1 yıl önce

COOL.1

we have the food neden olmuyor

4 yıl önce

SOLUKHAYAT

bu nedir anlamadım da selcen

3 yıl önce

KayraUslu

The ile kabul etmiyor

11 ay önce

merveblk.

we biz demek our bizim demek

4 yıl önce

erenaslaan

We have got food yazdım neden kabul etmedi ?

3 yıl önce

Metelia

"Got" da kullanılır, biz "got" diye öğrenmiştik eskiden.

2 yıl önce

GizemBeng

why such ?

1 yıl önce

nisa.nur.cann

Bazı cümleler kolay bazıları zor

1 yıl önce

nisa.nur.cann

Bu uygulama çok guzel ama sinava yardimci olurmu

1 yıl önce

ErkanYldrm11

ours have food neden olmuyor, açıkliyabilirmisiniz ?

1 yıl önce

EMRE806898

WE FOOD HAVE YAZDIM SAYMADI

1 yıl önce

enescebeci

biz yeriz yemek anlamı böyle olur nesne sonda olcak ingilizcenin kuralı böyle

2 ay önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

1 yıl önce

didoo16

we have got food. got neden olmazz

1 yıl önce

erencancar1

we have eat olması gerek :C

1 yıl önce

mustafa171303

wehave got food yazdım olmadı

1 yıl önce

Sena838761

Kelimelerin üstüne basinca kopya veriyor. Ama ben bakmıyorum.

11 ay önce

maytap2

Food yiyecek demek

11 ay önce

MertYac

We biz demek bizim dediği için our olmasi lazimdi

11 ay önce

EsmanurYIL11

Ya off ya bunu yapabilseydım kısayoldan hepsini bitirecektim

6 ay önce

Adem60115

We have lunch , neden yanlış dedi

6 ay önce

mertkaan70202

We have the food olması gerekirdi

2 ay önce