1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a man and I am a boy."

"He is a man and I am a boy."

Çeviri:O bir adam ve ben bir oğlanım.

January 1, 2014

225 Yorum


anakialtun

Türkiye de oğlan yerine daha çok erkek çocuk ifadesi kullanılır.


Selcen_Ozturk

ikisi de kabul zaten (not: kursu hazırlayanlar Türkçeyi ve Türkiye'de neler kullanıldığını iyi biliyorlar :) )


zeynepga35

Hayir erkek çocuk kabul etmiyor


offffffff19

bende denedim erkek çocuk kabul etmedi


2irem2

Zaten erkek çocuk yazın dememiş türkiyede daha cok erkek cocuk derler demiş adam düzgun okuyun pls


ezelbieiff

Oğlanı dene onu kabul ediyor


EdebaliPar

Evet kabul etmıyo


Elif220992

O zaman oğlan yaz sende! zaten sana 2. Bi şans veriyor.


Sedanurakm1

Evet kesinlikle


blnt3601

Erkek çocuğu kabul etmedi . Bilgilerinize


[aktif olmayan kullanıcı]

    belli iyi bildikleri ikisinide kabul etmiyor oğlanı kabul ediyor sadece


ElifYumusak

    Aynen ya bende öyle yazdım yanlış dedi :(


ayferkubra

    Evet ve erkek cocuk ifadesi kabul edilmiyo cok sacma cidden


Melek477267

    Evet ya o yüzden yanlis yaptım


Emma156083

    Kime (sus lan) diyon heee!


FISTIK_61

    Off sinir old bu uygulamaya


SevimBAYAR

    Aynen daha nazik olması gerekiyor Türkiye de böyle


EAGLEZFMA

    Genel olarak oğlan -18 olan kişilere hitap edilmeli ama cogu kisi -18 olanlara erkek +18 olanlara adam diyor oysaki adam cinsiyet degil şahsiyet meselesi olmakla beraber +18 olan kisilere erkek -18 olan kisilere oğlan denilmelidir


UMUTBERKYI

    He is a man and I am a boy, o bir adam ve ben bir oğlanım demektir. Oğlan(boy) yerine çocuk(boy) kullanılabilir.


Berna1875

    Aynen işte tam böyle ama benim sesimi algılamıyor


Aysun2058720

    Mən Azərbaycandan qosuldum amma azərbaycan dili olmadıgı ücün türk dilin secdim ona göre cox sevhim cixir


georgecloud

    "Erkek çocuğum." ifadesindeki iyelik halini algılamayıp yerine doğru olarak "erkek çocuğuyum" yazdı program.


oduman77

    "Erkek çocuğum" demekle "erkek çocuğuyum" demek arasında fark var. İlk ifade yanlış çünkü " benim bir erkek çocuğum var" ifadesindeki gibi o benim çocuğum gibi anlam var. Fakat ikinci ifade doğru.


SelinAlbay3

    I am a boy ne demek ! Ha ben bir erkeyim ha ben bir oğlanım ne fark var


Elif732085

    O bir adam ve ben bir erkeğim niye olmuyor? Olması lazımdı


Blood_WN_1

    aynı şey zaten kabul etmesi lazım 3 yıldır şu sorunu çözmediler


TheFlashhh

    Oğlancımıyız lan biz.


AyelkBaydu

    Erkek çocuğu niye kabul etmiyorsunuz tamam ingilizce öğretiyorsunuz ama türkçeyi sizden öğrenmiyicez çok saçma


sbilici68

    O bir adam ve ben bir oğlanım Kabul etmedi


Berna1875

    Aynen niye acaba


BehiyeCand

    Ben erkeğim dedim yanlış kabul ettiler


elfYilmaz7

    Bunu bilmeyen de artik hfggddg


Yamur201533

    Salam mən yağmur duolingo çoq səvirəm


rfdirIsTiT

    I'm a boy and you are a man. The man is eating lobster


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Arkadaşlar doğru yanıt şu ben böyle yaptım kabul etti:

      O bir adamdır ve ben bir oğlanım

      İngilizce yazılışı:

      He is a man and I am a boy.

      Not!!

      Normalde erkek çocuk ile oğlan "Türkçede" aynı anlama gelir. Ama ingilizcede "boy" kelimesinin karşılığı oğlan olduğu için oğlan yazılmalıdır.


Feyzanur757564

      Oğlan ile erkek arasındaki farkı söyler mi biri


erbaturhangeul

      Türkçe dilinde erkek çocuk ifadesi daha yoğun kullanılır.


Nisanur883997

      Ya ben yeni basladım uygulamayı kullanmaya acaba ilerki duzelylerde.seviye artıyormu yoksa bu seviyedemi devam ediyor hep


Nisanur883997

      Ya ben bu uygulamaya yeni basladimda seviye gitgide artıyormu acaba


Muratbeli

      erkek çocuğu kabul etmedi...


Poyraz981156

      Ben bir oğlanım ne demek ❤❤❤ Lan bu ingilizler demekki boşuna birbirini düdüklemiyo


SEBUH3

      ADAM NE AZƏRBAYCANDA ÖYLE DEYİLMİR


Aysu640931

      Surekli ben bir kadınım ben bir oglanim gibi tekrar etmis alistirmalar . Daha farkli kelimeler gösterilip kelime dağarcığına yardımcı olunabilirdi.


Gilman210169

      He is a man and İ am a boy.


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Boy tercümesine oğlan yerine erkek çocuk dedim. Kabul etmedi. Halbuki dersin birinde erkek çocuk olarak boy kabul etmişti. İlgilenenler burada hata yapmış. En kısa sürede ilgilensinler. Saygılarımla


        [aktif olmayan kullanıcı]

          Daha önceki derslerin birinde "erkek çocuk" sormuş ve cevap olarak "boy" kabul etmişti o yüzden bunda da "erkek çocuk" ve "boy"u doğru cevap olarak kabul etmeliydi. İlgilenenlere duyurulur


aye247602

          Doğru yazdım yine yanlış dedi


ARS404

          Ulan ya yanlışlıkla bi kelime eksik yazmışım


Betl104419

          Bazen erkek çocuğu kabul ediyorlar kimi zamansa etmiyorlar bu tür ikilemlerin giderilmesi gerekli


mary268691

          Bence guzel oyun


elfYilmaz7

          Takip isteyen ben varim bu arada ve canisi bu oyun deil


taner438584

          Anasinin amina sokarim


Muhammed_Halis

          He is a man and ı am a boy yazdım ı kucuk oldugu icin kabul etmedi


DiLekTopu

          Erkek çocuğu neden kabul edilmiyor


lahe439457

          Ben doğru tercüme etdim amma yalnış diyor


murat748229

          Erkek cocugunu kabul etmemesi sacma


Ali848566

          Oğlan diyoruz erkek cocuk çıkıyor,erkek çocuk diyoruz oğlan yapıyor


ElvinUZUN2

          sesli sorulardan nefret ediyorum


-o0etna0o-

          Ya oğlan girin işte hiç mi duymadınız


Blood_WN_1

          oğlan=erkek çocuk zaten aynı şey oluyor madem böyle kızlara da kızçe deseydiniz 7-7


Kerem322941

          Ben bir erkeğim ile ben bir oğlanım arasında ne fark var


syavuz.21

          Beyler niye zorla oğlanım dedirtiyorsunuz. Şunu erkek yapın


RFAN431150

          Hiç güzel değil anladın mı


barbosa100071

          Cümlem doğru olmasına rağmen yanlış diyor


AzizCan674292

          Zaten uygulama en başında erkek =men man=adam boy= oğlan demişti v eerkek ve oğlan arasında bir fark yok oğlan diye yazsanız ne olur?


ZehraGl210271

          Bendede kabul etmedi


ysny545

          Ensar vakfındakiler bunu cevaplarken heycanlanıyor kesin :)


HazalKaya13

          Cümle doğru fakat oyun yanlış diyor en garibi ise ikiside aynı


Htc0920

          Erkek çocuğu nasıl kabul etmezsin


Sla24160

          Erkeğim de olur ❤❤


Esra617679

          Ben bir "oğlan çocuğuyum" diye çeviri yapiyor kendisi diğer sorularda ama benim cevabımi yanlis kabul.etti


xgxgxgxg124

          Yanlışlıkla yazdım


OslemUgur1

          Bence çocukların öğrenmesinde çok yardım ediyor yeterki çocuklar öğrensin


mehmettkurt650

          Ben aynisini yazdim ama yanlis diyor


MutluMcahi

          Şu, she ile he sesini değiştirin, artık


mrOl0h

          Erkek çocuğu da kabul etmesi lazım


Gzde695775

          Telafuzun hatalı olduğunu düşünüyorum lütfen kontrol ediniz ve dönüş yapınız


____-bilmem-____

          Erkek çocuk = oğlan


bekir181464

          Türkçede oğlanın demesekte erkek çocuk desek neyse dersi bozmayalım


ehadet613830

          Arkadaşlar bu terste bir işlik var


loelia_

          "Ğ" harfini "g" harfi yaptım diye yanlış dedi bu nasıl olur ya


candan504163

          She. Diyor. He yazıyor yanliş diyor


Gller945620

          Bence benim cevabim dogru


Editor_ytb

          Erkek cocuk olmalı idi


ibrahin702282

          ben bir erkek çocuğum ve ben bir oglanim arasinda ne fark allah askina


Motasiim

          Yanlışlıkla bastım vallaha


SuleymanSe357462

          Oğlan ve erkek çocuk aynı şey


Aydan653487

          Erkek kabul etmedi☹️


AytkinTaye

          İyi çok iyi.azeriyim anlıyorum.fazla değil


Emman_11

          Məndə azəriyəm salam


MihriEy

          Evet kabul etmiyor


volkan2953

          bir yerde erkeği diğer yerde oğlanı kabul etti müneccinmiyim arkadaş


BurcuAyenaz

          Yanlız oğlanla erkek çocuk aynı şey


Kittyjung

          O bir adam ve bende bir erkeğim dedim?


borauuz

          Elim kaydi yanlis sayildi


umut835650

          Bir şey yazmadan yanlız diyor


Oya955351

          Erkek çocuk ve oğlan aynı diye düşünüyorum


yaren421543

          Çok güzel bir oyun


ZeynepInal4

          And yok yazamiyorum


b.ys.

          Benim cümlemle aynı neden yanlış oldu anlamadım .


b.ys.

          Benim cümlemle aynı niçin yanlış cevap oldu anlayamadım.


Buketinizzz

          Takibe takip yapalım mı şişşt yakışıklı,güzel hadi hadi aldım gönlünü


Yarenglpol

          Ama fazla konusma verseler daha iyi olabilir ingilizce şivemiz ve düzgün konusuruz enazindan ya of canli bide yani cansiz olsa daha iyi olur bide can saati var ya saatide 4saat30dakika bizbelki osırada kulancaz of cok kötü özelikleride var ayni zamnada iyi oldukadar ya off


berathan16

          Erkek çocuk kabul edilmiyor


FatihMehme132235

          Sacma okadar erkek cocuk kullanip oglan yazmasi


eyhmus991381

          Doğru cevap yanlış olduğunu söyledi


TarkanSusa

          Doğru yazıyorum ve yanlış diyor başıma 7-8 kere geldi


Zeynep454263

          Yaaaaaa erkekle,adam ne fark eder ikiside yazılmı ben erkek seçenigini koyfugum için yanlış çıktı


Aysun2058720

          Neden Azərbaycan dili yok


FatihASLAN594423

          neden seslı konusurken she ıs a man and ı am a boy dıyor ? he ıs a man and ı am a boy olması gerekmıyormu ?


EnesGolcuk

          Ben turkum ama almanyada yasiyorum turkceyi cok guzel öğrendim


Hatice911064

          Doğru cevapla aynı yazdım ama yanlış diyor anlamadım


Gokayyy

          Erkok çocuk niye kabul edilmiyor? Şaka mısınız abi


aysegul50621

          Erkek cocukkabul etmiyoo


Raziyegl6

          İyi de ben doğru yazdım yani ne ❤❤❤❤❤ uygulama


GlBilen

          Boy = oğlan değil mi zaten


Gamzelba

          "Erkek çocuğu" ifadesi doğru değil; doğru olan "erkek çocuk"tur. Çocuğun cinsiyeti "kız çocuk, erkek çocuk" seklinde belirtilir.


V.r.m426548

          Bu cümlede bu kadar kafamı yorulur...Çok basit bir cümle ...


Ayberkuysal123

          Erkek niye kabul etmiyorki


Selin732339

          Biraz daha uzun olsaydı yetmemiş


dilekim76

          HERKESE AÇIK AÇIK SÖYLÜYORUM DUALİNGO YU BEN HAZIRLADIM OYÜZDEN ERKEK ÇOCUK İLE OĞLANIM FARK ETMEZ BİLGİNİZ OLSUN


dilekim76

          ŞİMDİ SİZE ANLATICAM GİRL - KIZ APPLE - ELMA EAT - YE BUNU CÜMLE İÇİNDE GIRL APPLE EAT DEFTERE YAZIN EZBERLEYİN BOY - ERKEK,OĞLAN BEN - I BİR- A ,AN CÜMLE İÇİNDE I AM A BOY ŞİMDİ SİZE BİR KONU ANLATICAM = HER DİLDEKİ GİBİ İNGİLİZCE ALFABESİ Nİ EZBERLEYİNİZ VE BUNLARI KOLAY OKUYA BİLİRSİNİZ VE DUALİNGO TÜRKÇEYİ SİZDEN DAHA DA İYİ BİLİR İNGİLİZCE DE İYİ BİLİRLER ŞİMDİ BAŞKA KONU ANLATİYORUM = İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ÇOK ZORDUR OYÜZDEN AMERİKAN İNGİLİZCESİ Nİ TERCİH EDİNİZ AMERİKAN İNGİLİZCESİNİ ÖĞRENDİĞİNİZ ZAMANDA İNGİLİZ İNGİLİZCESİNE GEÇİN OZAMAN İNGİLİZCENİZ DAHADA İYİ OLUR EVET BAŞLİYORUM () MERHABA - HELLO YAKIN ARKADAŞLARA Hİ kullanırız HELLOYU YAKIN ARKADAŞLARIMIZA KULLANMAYIZ VE BEN SİZE BÖYLE ANLATAMAM BUUSUU DAN DA ÖĞRENE BİLİRSİNİZ English - İngilizce denir ama İngiltere England yazılır Şimdi Türkçe -Turkish Türkiye -Turkey dir Rusya -Russia Rusça -Russian dır Alman- German Almanya - Germany Almanca - German dır ama şuna DİKKAT İNGİLİZCEDE BAZI KELİMELER BİR BİRLERİNE BENZER.


Asyahan0

          erkek cocuk yaziyoruz kabul etmiyor boy hem oğlan hem de erkek cocuk demek neden kabul etmiyor anlamadim


BNYAMN123

          boş muhabbet yapıyorsunuz


kubra560855

          Erkeğim desek ne fark eder.!?


Yunusemre161659

          Sınırsız can üçretsiz olsaydı daha iyi olurdu


Tuba393446

          Erkek çocuk kabul etmiyorlar


Ravza1903Turan
          1. Sınıfa gidiyorum babam neredeyse ingilizce tamamen biliyor normalde 100 aldım ama daha çok geliştiriyor çok teşekkürler Duolingo...

NursenTelo

          Bazan doğruyu ısrarla kabul etmiyorsunuz


NursenTelo

          Israrla doğruyu kabul etmiyorsunuz bu kaçıncı


Hasan231952

          Erkeğim yazdım kabul etmedi :/


zuzu494195

          Boy kelimesinde Erkek çocuğunu kabul etmeli


cercel759459

          Yaa boy erkek olarakta kullanılmıyor mu???


hidayetfat

          Arkadaşlar bakın burda İngilizce yapıyoruz siz çoooooooook boş konuşuyorsunuz


Mert39712

          Boy için bi soruda cevap erkek çocuk,bi soruda oğlan çocuğu,niye bu çelişki,bi karar verin ona göre cevaplayalım


Hamza455044

          Ses Anlaşılmıyor :(


mavisimpolat

          ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


havva28672

          İlk okul dan mezunum. Bu yasdan sonra kslktim ingilizce ogrenmeye. Dedilerki. Neyine gerek . Yapanci yazılar i okuma hevesim basladi

          Okuyorum dizilerdeki cogu. Kelimeleri. Ams gel gelelim unutkanlik basa bela ezber yapıyor m haftalari aylari gunleti ezbetlerdim .

          Tmm da bir harf cok anlama geliyor diger krlimenin yaninda anlami da telaffuz uda degisiyor . Hour kelimesinde awır. Okunmasi gibi sinir bozucu Kimseden yarfim almadan ilerletmeye çalışıyorum. En büyük yaram unutmak olmasa. Uolu yariladim fiyiru


Ayegl780725

          Erkek ve oğlan aynı şey sayılır?


Mehmet572970

          Nokta koymadı doğru kabul etmedi


gzrbusra

          And kullanmadım ama kabul etti


Sudenaz02008

          SADECE I yı küçük yazdım diye yanlış dedi


sadk699573

          Bir tutlu olmadi bende


ecrinkazacan

          Bu soru da bi sıkıntı var


bekir708947

          Abi boy erkek çocuk ama oglan diyo


ysf_topcu

          sadece o bir adam derken "o" harfini büyük yazmadığım için kabul etmedi


Aye565224

          I prefer "oğlan" to "erkek çocuğu"


ercanulkur

          Bilerek erkek çocuk yazdım ve yanlış kabul etti, bir önceki Türkçe den İngilizceye çeviride erkek çocuğu "boy" olarak kabul etti, tersine doğru cevabı kabul etmiyor


Zbeyde502206

          I küçük yazdığım için kabul etmadi ya


Aysima331372

          sadece harfi yanlis yazdim diye yanlis cikti


NAZZCAN4

          Bende cümle yanlış girdiniz diye çıktı


MelekDEMR3

          Erkek'le oğlan aynı şey değil mi ya erkeği kabul etmiyor.


Muhammad-s8

          Slm benle WhatsApp tan mesaj gönder mek istiyorsa bu benim telefon numaram 05443807101


Muhammad-s8

          Slm benle WhatsApp tan mesaj gönder mek istiyorsa bu benim telefon numaram 05443807101


kimse180676

          Ali ata binmiş ya nasip demiş arkadaşlar sjsja


BlackBerry706172

          Bence oğlan ve erkek çocuğun bir farkı yok


haho31475

          bi de bana sorun


Haticelingo

          Belli bir olgunluk yaşın altındakilere oğlan demek daha makbukdur en azından belli bir yaş alana kadar böyle hitap edilir.


Gumuskayaeliff

          Boy kelimesinin anlamı erkek ve oglan degil mi yaaa


RYUKKK1

          siz şimdi erkek kavgasına mı girdiniz şimdi burada diyoki he is a man and ı am a boy diyo


Melek838295

          Man=adam boy=oğlan


t.army

          ya boy hem erkek hem oğlan anlamına gelmiyo mu? ben erkek yaptım reddetti kabul etmedi gerekiyo bence ./


erifeDemir88475

          Lan ikiside aynı şey


S.Aliyeva

          Man yazmisiniz erkekmi


Nigush15

          oğlan azerbaycanca erkek türkçe ben erkek seçdim ama yalnış olduuu


alo699321

          bence Duolingoda bye hoşçakal


YigitSemih

          La söylediği cümleyi tamamlamadan gönderdim bitirdi zannettim XD


ErenCetin4

          Benim cevabım O bir adam ve ben bir oğlanım yazdım kabul olmadı


halil649462

          Bende öyle bir harf yok ama neyse


FatmaglZeh

          Benimki yanış oldu


FatmaglZeh

          Benimki yanış oldu


e_ders

          O bir adam ve ben bir erkeğim. Böyle olacak


EmineYesil8

          Bunu yapamayanı da yani, ne diyeyim ki?


glay64646

          Doğrusunu yazdım yanlış diyo

          Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.