1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a man and I am a boy."

"He is a man and I am a boy."

Çeviri:O bir adam ve ben bir oğlanım.

January 1, 2014

151 Yorum


anakialtun

Türkiye de oğlan yerine daha çok erkek çocuk ifadesi kullanılır.


Selcen_Ozturk

ikisi de kabul zaten (not: kursu hazırlayanlar Türkçeyi ve Türkiye'de neler kullanıldığını iyi biliyorlar :) )


zeynepga35

Hayir erkek çocuk kabul etmiyor


offffffff19

bende denedim erkek çocuk kabul etmedi


EdebaliPar

Evet kabul etmıyo


ali967930

sadece çocuk yaz kabul ediyor


Elif220992

O zaman oğlan yaz sende! zaten sana 2. Bi şans veriyor.


blnt3601

Erkek çocuğu kabul etmedi . Bilgilerinize


[aktif olmayan kullanıcı]

    belli iyi bildikleri ikisinide kabul etmiyor oğlanı kabul ediyor sadece


MehmetAliBey7733

    O zaman bu programı hazırlayanlar oğlan. Hanımefendileri tenzih ederim


ElifYumusak

    Aynen ya bende öyle yazdım yanlış dedi :(


UMUTBERKYI

    He is a man and I am a boy, o bir adam ve ben bir oğlanım demektir. Oğlan(boy) yerine çocuk(boy) kullanılabilir.


Berna1875

    Aynen işte tam böyle ama benim sesimi algılamıyor


georgecloud

    "Erkek çocuğum." ifadesindeki iyelik halini algılamayıp yerine doğru olarak "erkek çocuğuyum" yazdı program.


oduman77

    "Erkek çocuğum" demekle "erkek çocuğuyum" demek arasında fark var. İlk ifade yanlış çünkü " benim bir erkek çocuğum var" ifadesindeki gibi o benim çocuğum gibi anlam var. Fakat ikinci ifade doğru.


SelinAlbay3

    I am a boy ne demek ! Ha ben bir erkeyim ha ben bir oğlanım ne fark var


Elif732085

    O bir adam ve ben bir erkeğim niye olmuyor? Olması lazımdı


Blood_WN_1

    aynı şey zaten kabul etmesi lazım 3 yıldır şu sorunu çözmediler


TheFlashhh

    Oğlancımıyız lan biz.


AyelkBaydu

    Erkek çocuğu niye kabul etmiyorsunuz tamam ingilizce öğretiyorsunuz ama türkçeyi sizden öğrenmiyicez çok saçma


sbilici68

    O bir adam ve ben bir oğlanım Kabul etmedi


Berna1875

    Aynen niye acaba


BehiyeCand

    Ben erkeğim dedim yanlış kabul ettiler


Aysun2058720

    Mən Azərbaycandan qosuldum amma azərbaycan dili olmadıgı ücün türk dilin secdim ona göre cox sevhim cixir


Yamur201533

    Salam mən yağmur duolingo çoq səvirəm


rfdirIsTiT

    I'm a boy and you are a man. The man is eating lobster


Feyzanur757564

    Oğlan ile erkek arasındaki farkı söyler mi biri


erb_v3

    Türkçe dilinde erkek çocuk ifadesi daha yoğun kullanılır.


Nisanur883997

    Ya ben yeni basladım uygulamayı kullanmaya acaba ilerki duzelylerde.seviye artıyormu yoksa bu seviyedemi devam ediyor hep


Nisanur883997

    Ya ben bu uygulamaya yeni basladimda seviye gitgide artıyormu acaba


Muratbeli

    erkek çocuğu kabul etmedi...


Poyraz981156

    Ben bir oğlanım ne demek amk Lan bu ingilizler demekki boşuna birbirini düdüklemiyo


SEBUH3

    ADAM NE AZƏRBAYCANDA ÖYLE DEYİLMİR


Aysu640931

    Surekli ben bir kadınım ben bir oglanim gibi tekrar etmis alistirmalar . Daha farkli kelimeler gösterilip kelime dağarcığına yardımcı olunabilirdi.


Gilman210169

    He is a man and İ am a boy.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Boy tercümesine oğlan yerine erkek çocuk dedim. Kabul etmedi. Halbuki dersin birinde erkek çocuk olarak boy kabul etmişti. İlgilenenler burada hata yapmış. En kısa sürede ilgilensinler. Saygılarımla


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Daha önceki derslerin birinde "erkek çocuk" sormuş ve cevap olarak "boy" kabul etmişti o yüzden bunda da "erkek çocuk" ve "boy"u doğru cevap olarak kabul etmeliydi. İlgilenenlere duyurulur


aye247602

        Doğru yazdım yine yanlış dedi


ARS404

        Ulan ya yanlışlıkla bi kelime eksik yazmışım


Betl104419

        Bazen erkek çocuğu kabul ediyorlar kimi zamansa etmiyorlar bu tür ikilemlerin giderilmesi gerekli


mary268691

        Bence guzel oyun


elfYilmaz7

        Takip isteyen ben varim bu arada ve canisi bu oyun deil


taner438584

        Anasinin amina sokarim


Muhammed_Halis

        He is a man and ı am a boy yazdım ı kucuk oldugu icin kabul etmedi


DiLekTopu

        Erkek çocuğu neden kabul edilmiyor


lahe439457

        Ben doğru tercüme etdim amma yalnış diyor


murat748229

        Erkek cocugunu kabul etmemesi sacma


Ali848566

        Oğlan diyoruz erkek cocuk çıkıyor,erkek çocuk diyoruz oğlan yapıyor


ElvinUZUN2

        sesli sorulardan nefret ediyorum


-o0etna0o-

        Ya oğlan girin işte hiç mi duymadınız


Blood_WN_1

        oğlan=erkek çocuk zaten aynı şey oluyor madem böyle kızlara da kızçe deseydiniz 7-7


Kerem322941

        Ben bir erkeğim ile ben bir oğlanım arasında ne fark var


syavuz.21

        Beyler niye zorla oğlanım dedirtiyorsunuz. Şunu erkek yapın


RFAN431150

        Hiç güzel değil anladın mı


barbosa100071

        Cümlem doğru olmasına rağmen yanlış diyor


AzizCan674292

        Zaten uygulama en başında erkek =men man=adam boy= oğlan demişti v eerkek ve oğlan arasında bir fark yok oğlan diye yazsanız ne olur?


ZehraGl210271

        Bendede kabul etmedi


ysny545

        Ensar vakfındakiler bunu cevaplarken heycanlanıyor kesin :)


HazalKaya13

        Cümle doğru fakat oyun yanlış diyor en garibi ise ikiside aynı


Htc0920

        Erkek çocuğu nasıl kabul etmezsin


Sla24160

        Erkeğim de olur aq


Esra617679

        Ben bir "oğlan çocuğuyum" diye çeviri yapiyor kendisi diğer sorularda ama benim cevabımi yanlis kabul.etti


xgxgxgxg124

        Yanlışlıkla yazdım


OslemUgur1

        Bence çocukların öğrenmesinde çok yardım ediyor yeterki çocuklar öğrensin


Mehmet456112

        Ben aynisini yazdim ama yanlis diyor


MutluMcahi

        Şu, she ile he sesini değiştirin, artık


mrOl0h

        Erkek çocuğu da kabul etmesi lazım


Gzde695775

        Telafuzun hatalı olduğunu düşünüyorum lütfen kontrol ediniz ve dönüş yapınız


____-bilmem-____

        Erkek çocuk = oğlan


bekir181464

        Türkçede oğlanın demesekte erkek çocuk desek neyse dersi bozmayalım


ehadet613830

        Arkadaşlar bu terste bir işlik var


_sla3

        "Ğ" harfini "g" harfi yaptım diye yanlış dedi bu nasıl olur ya


candan504163

        She. Diyor. He yazıyor yanliş diyor


Gller945620

        Bence benim cevabim dogru


Emirhanisik

        Erkek cocuk olmalı idi


ibrahin702282

        ben bir erkek çocuğum ve ben bir oglanim arasinda ne fark allah askina


Motasiim

        Yanlışlıkla bastım vallaha


SuleymanSe357462

        Oğlan ve erkek çocuk aynı şey


Aydan653487

        Erkek kabul etmedi☹️


AytkinTaye

        İyi çok iyi.azeriyim anlıyorum.fazla değil


MihriEy

        Evet kabul etmiyor


volkan2953

        bir yerde erkeği diğer yerde oğlanı kabul etti müneccinmiyim arkadaş


BurcuAyena

        Yanlız oğlanla erkek çocuk aynı şey


Kittyjung

        O bir adam ve bende bir erkeğim dedim?


bora668249

        Elim kaydi yanlis sayildi


umut835650

        Bir şey yazmadan yanlız diyor


Oya955351

        Erkek çocuk ve oğlan aynı diye düşünüyorum


yaren421543

        Çok güzel bir oyun


ZeynepInal4

        And yok yazamiyorum


b.ys.

        Benim cümlemle aynı neden yanlış oldu anlamadım .


b.ys.

        Benim cümlemle aynı niçin yanlış cevap oldu anlayamadım.


Buketinizzz

        Takibe takip yapalım mı şişşt yakışıklı,güzel hadi hadi aldım gönlünü


Yarenglpol

        Ama fazla konusma verseler daha iyi olabilir ingilizce şivemiz ve düzgün konusuruz enazindan ya of canli bide yani cansiz olsa daha iyi olur bide can saati var ya saatide 4saat30dakika bizbelki osırada kulancaz of cok kötü özelikleride var ayni zamnada iyi oldukadar ya off


berathan16

        Erkek çocuk kabul edilmiyor


FatihMehme132235

        Sacma okadar erkek cocuk kullanip oglan yazmasi


elfYilmaz7

        Bunu bilmeyen de artik hfggddg


eyhmus991381

        Doğru cevap yanlış olduğunu söyledi


TarkanSusa

        Doğru yazıyorum ve yanlış diyor başıma 7-8 kere geldi


Zeynep454263

        Yaaaaaa erkekle,adam ne fark eder ikiside yazılmı ben erkek seçenigini koyfugum için yanlış çıktı


Aysun2058720

        Neden Azərbaycan dili yok


FatihASLAN594423

        neden seslı konusurken she ıs a man and ı am a boy dıyor ? he ıs a man and ı am a boy olması gerekmıyormu ?


EnesGolcuk

        Ben turkum ama almanyada yasiyorum turkceyi cok guzel öğrendim


Hatice911064

        Doğru cevapla aynı yazdım ama yanlış diyor anlamadım


Gokayyy

        Erkok çocuk niye kabul edilmiyor? Şaka mısınız abi


aysegul50621

        Erkek cocukkabul etmiyoo


Raziyegl6

        İyi de ben doğru yazdım yani ne salak uygulama


GlBilen

        Boy = oğlan değil mi zaten


Gamzelba

        "Erkek çocuğu" ifadesi doğru değil; doğru olan "erkek çocuk"tur. Çocuğun cinsiyeti "kız çocuk, erkek çocuk" seklinde belirtilir.


V.r.m426548

        Bu cümlede bu kadar kafamı yorulur...Çok basit bir cümle ...


Ayberk151062

        Erkek niye kabul etmiyorki


Selin732339

        Biraz daha uzun olsaydı yetmemiş


Duo2346

        HERKESE AÇIK AÇIK SÖYLÜYORUM DUALİNGO YU BEN HAZIRLADIM OYÜZDEN ERKEK ÇOCUK İLE OĞLANIM FARK ETMEZ BİLGİNİZ OLSUN


Duo2346

        ŞİMDİ SİZE ANLATICAM GİRL - KIZ APPLE - ELMA EAT - YE BUNU CÜMLE İÇİNDE GIRL APPLE EAT DEFTERE YAZIN EZBERLEYİN BOY - ERKEK,OĞLAN BEN - I BİR- A ,AN CÜMLE İÇİNDE I AM A BOY ŞİMDİ SİZE BİR KONU ANLATICAM = HER DİLDEKİ GİBİ İNGİLİZCE ALFABESİ Nİ EZBERLEYİNİZ VE BUNLARI KOLAY OKUYA BİLİRSİNİZ VE DUALİNGO TÜRKÇEYİ SİZDEN DAHA DA İYİ BİLİR İNGİLİZCE DE İYİ BİLİRLER ŞİMDİ BAŞKA KONU ANLATİYORUM = İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ÇOK ZORDUR OYÜZDEN AMERİKAN İNGİLİZCESİ Nİ TERCİH EDİNİZ AMERİKAN İNGİLİZCESİNİ ÖĞRENDİĞİNİZ ZAMANDA İNGİLİZ İNGİLİZCESİNE GEÇİN OZAMAN İNGİLİZCENİZ DAHADA İYİ OLUR EVET BAŞLİYORUM () MERHABA - HELLO YAKIN ARKADAŞLARA Hİ kullanırız HELLOYU YAKIN ARKADAŞLARIMIZA KULLANMAYIZ VE BEN SİZE BÖYLE ANLATAMAM BUUSUU DAN DA ÖĞRENE BİLİRSİNİZ English - İngilizce denir ama İngiltere England yazılır Şimdi Türkçe -Turkish Türkiye -Turkey dir Rusya -Russia Rusça -Russian dır Alman- German Almanya - Germany Almanca - German dır ama şuna DİKKAT İNGİLİZCEDE BAZI KELİMELER BİR BİRLERİNE BENZER.


Asyahan0

        erkek cocuk yaziyoruz kabul etmiyor boy hem oğlan hem de erkek cocuk demek neden kabul etmiyor anlamadim


BNYAMN123

        boş muhabbet yapıyorsunuz


kubra560855

        Erkeğim desek ne fark eder.!?

        Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.