Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is a man and I am a boy."

Çeviri:O bir adam ve ben bir oğlanım.

4 yıl önce

115 Yorum


anakialtun

Türkiye de oğlan yerine daha çok erkek çocuk ifadesi kullanılır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de kabul zaten (not: kursu hazırlayanlar Türkçeyi ve Türkiye'de neler kullanıldığını iyi biliyorlar :) )

4 yıl önce

zeynepga35
zeynepga35

Hayir erkek çocuk kabul etmiyor

4 ay önce

AyeDemirel4

Bencede aynen öyle

10 ay önce

Halil874815

Erkek mi

2 ay önce

ayferkubra

Evet ve erkek cocuk ifadesi kabul edilmiyo cok sacma cidden

2 ay önce

UMUTBERKYI

He is a man and I am a boy, o bir adam ve ben bir oğlanım demektir. Oğlan(boy) yerine çocuk(boy) kullanılabilir.

3 yıl önce

Dilara399969

Ama baska sorularda -boy-kelimesine cocuk demiyor ama

3 yıl önce

zbek

Child cocuk demek boy erkek cocuk anlamina gelir

2 yıl önce

CilginCocuk333

I

3 ay önce

CilginCocuk333

am

3 ay önce

CilginCocuk333

a

3 ay önce

CilginCocuk333

little

3 ay önce

CilginCocuk333

boy

3 ay önce

georgecloud

"Erkek çocuğum." ifadesindeki iyelik halini algılamayıp yerine doğru olarak "erkek çocuğuyum" yazdı program.

4 yıl önce

oduman77

"Erkek çocuğum" demekle "erkek çocuğuyum" demek arasında fark var. İlk ifade yanlış çünkü " benim bir erkek çocuğum var" ifadesindeki gibi o benim çocuğum gibi anlam var. Fakat ikinci ifade doğru.

4 ay önce

Dreams1907

cevap:o bir adam ve ben bir oğlanım.

2 yıl önce

ceyzey

A man "bir erkek" man "erkek" anlamına gelir zaten cümlede mantık olarak fark yok neden yanlış çıktı?

3 yıl önce

pofuduk_tavsan

Man "adam" demek. A man "bir adam"

3 yıl önce

KarahanBed

"Ben bir erkek çocuğum" yazdım kabul edilmedi "çocuğuyum" olacakmış ama bu daha çok sahiplik bildirmek gibi olmuyor mu?

2 yıl önce

BerenAytug

Bana anlatırmısınız

1 yıl önce

MucahitGulen0

ama doğrusu altta yaziyordu

1 yıl önce

a.s.d.f123

obiradamvebenbiroğlanımnedenolmuyoboşluktuşunukullandırtmıyobidekabuletmiyoo

1 yıl önce

FURKANERDE919812

boy erkekte demek

1 yıl önce

EMRE880644

BUNU BULUN

1 yıl önce

American_Atheist

çocuk olsada sayılmazmı aynı şeyler

1 yıl önce

FatihYazar1

o bir adam ve ben bir erkek çocuğum tercümesini kabul etmedi. erkek çocuğuyum şeklinde istiyor illa.

1 yıl önce

sabri2121

ben ce erkek çocuk daha yerinde bir kelime

1 yıl önce

PRRENSES

Aynısını dedim man yerine mean çıkdı

1 yıl önce

EMNEBLGENA

omg is l only wrote and missed ugh!

1 yıl önce

BeyzaArtar

O bir adam ve ben bir oğlanım

1 yıl önce

emirhan855922

ansını ı la kaçırdım olası bilene olmaz amk

,

1 yıl önce

MUSAAKAY

hey bu haksıslık

1 yıl önce

ArifKemal00

erkek de sayılır

1 yıl önce

MA.66

A.Naki Altun a katılıyorum

1 yıl önce

rmakeyll

Ben cok zorlandim ama ztmaa

1 yıl önce

yasinberka2

"o" harfini küçük yazdığım için yanlış olarak saydı

1 yıl önce

sezaibalpa

oğlan cümlesi türkiyede doğru karşılanmaz :)

1 yıl önce

mouzenzz

A harflerini ay diye söylüyor bu seferde I yazıyorum yanlış diyor ya

1 yıl önce

HEDYE13

oğlan bence yanlış bir tercüme oldu.

1 yıl önce

NigarNur1

Birazcık garip geldi bana

1 yıl önce

Beyhan588292

Çocuk children degilm

1 yıl önce

nisayucesoy

Oglanim yazicagima oglan yazdim kabul etmedi yaa cok faydali bir uygulama olsada bazen sinirbozucu olabiliyor :|

1 yıl önce

BE6661

neden ve yerine ile yazınca kabul etmedi?

1 yıl önce

rveydanida

Bence de children çocuk demek... Örneğin babalar veya anneler oğlum lafını da kullandıkları (kullanıldığı) için böyle kullanılmış olabilir...

1 yıl önce

azad170881

O bir adam ben bir oglanim kelimesi turkiyede sakincali biraz

1 yıl önce

kazimkara

Ses kaydından hiç bişi anlaşılmıyor.

1 yıl önce

Ravza139834

He is a man and I am a boy O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

1 yıl önce

zeynepceren5960

doğru bir yazım

1 yıl önce

umi470113

Yeter ! Boy (oğlan) demektir. Girl (kız) dememtir. Boys (oğlanlar) demektir. Girls (kızlar) demektir. Budur arkadaş tartısmaya gerek yok! Vede boy (oğlan) çocük diyen var saçmalamayın! Ozm oğlan ne olcakti ingilizcesi saçmalayip baska kisileri kendinizle bir etmeyin ! Zaten böyle bise dusunmeniz bir APTALLIK'TIR !

1 yıl önce

kimia886953

Merhaba

1 yıl önce

EypUNUTKAN

Şimdi; He is a man=O bir adam diyorsunuz da.az önceki bir cümlede,is den sonraki a bir anlamına gelmez demiştiniz.Ben anlamadım yaa

1 yıl önce

sabahattin122860

Ben bir oğlanım yazmaya elim gitmedi bir an

1 yıl önce

havvana3

Çok güzel bir uygulama bayıldım

1 yıl önce

Melisa_o0o

cumle doru bence ingilsce bazi sozler cok anlam tasiyor cumle farkli oldukda boy bir oglan demekdir

1 yıl önce

iremsemiz

bence ikiside olur

1 yıl önce

iremsemiz

ama normalde ikiside olur

1 yıl önce

mehmet145293

O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

1 yıl önce

elifbolat4

ya bırakın bu işleri

11 ay önce

Faruk58861

Nick

11 ay önce

diyarsla1

şaşırtmalı bir soru olduğunu düşünüyorum

11 ay önce

Kartal156388

Hayatımda böyle şey görmedim doğrulara yanlış diyorlar

11 ay önce

ZEYNEP906298

ankarada daha çok adam vardır

11 ay önce

rfJuewCK

Çocuğuyum yerine çocuğum demek Türkçe dil kurallarına aykırı değildir.

11 ay önce

ultraaslan9

O kadar uzun sesli kelime konur mu abi ya

11 ay önce

Nisa832057

İngilizceyi seviyorim

11 ay önce

Nilsuetin1

Hayır

11 ay önce

iskender605897

ne biçim ingilizce lan bu çabuk kapatın yoka gürürsünüz

10 ay önce

iskender605897

kapatın çabuk

10 ay önce

buse355721

SHE KIZ OLUYOR HE ERKEK OLUYOR

10 ay önce

Mertussta

o bir adam ve ben bir erkeğim kabul görmedi

10 ay önce

busefidan1333

o bir adam ve ben bır oğlanım

10 ay önce

TuraCan1

çok doğru

10 ay önce

almiragursoy

o bir adam ve ben bir oglanim yani o bir yetiskin ve ben cocugum

10 ay önce

iremk2006

Bizim dilimizde erkek ve oğlan aynıdır

10 ay önce

AyeDemirel4

Oğlan kelimesi evet aboy herkes öyle hitap ediyor yani bazen ama öyle hep değil

10 ay önce

gamingoguz

bi kaç soru önce oğlandı şimdi mi çocuk oldu tamam boy çocuk demek orasını biliyom ama ikisinin de kabul edilmesi lazım

10 ay önce

Yaseminzde15

Aynisini diyorum ve yanlis cikiyo

10 ay önce

isminurbas1

boy oglan demekkkk

10 ay önce

merve56457

Takip edin rakip olalim

10 ay önce

Sabah171212

Doğru yazdığımı sanıyorum ancak yalnıs diyor

9 ay önce

Sabah171212

O bır adam ben bır erkek çocuğum, doğru olması gereken sanirim:))

9 ay önce

zeynep50328

Bu cok degisik soyluyor birsey anlasilmiyor

9 ay önce

SerkanDiyar

Erkek çocuğuyum, sahiplik ifade eden bir cümledir. I am a boy = ben bir erkek çocuğum. ifadesine daha yakındır.

9 ay önce

sudeandbey
  1. sınıfım ama bu çok zor
8 ay önce

zkanz4

Oğlanım?

8 ay önce

Clara349457

Ben erkek cocugum yazdim kabul edilmedi

8 ay önce

beyza----1

ben oğlan ı kullanmıyorum onum yerine erkeği kullanıyorum ama duolingo kabul etmiyor oğlanla erkek arasındaki farkı söyleyin Allah aşkına

8 ay önce

Semra425513

Çocuğuyum derken,sahipilk yok ki

7 ay önce

BURAK886072

Allah’tan bi yanlış yazdık

7 ay önce

AzraNur619174

hata var

7 ay önce

Slaarda3

Çok saçma

7 ay önce

Rya571363

erkek çocuğum yazdım kabul etmedi

6 ay önce

GizemGlery

Bir soru daha ne kadar sorulabilir ya 20 oldu

6 ay önce

Umuralp3

Benim cevabimi kabul etmeliydi

6 ay önce

IdilEyllBa

o bir adam ve ben erkek çocuğuyum diye çıkıyor.neden böyle çıkıyor ki.nedenini bilen bana yorum yazsın lütfen anlamadım

6 ay önce

ingilizceb19

oglan erkek diye kullanılır

6 ay önce

Ada790317

oğlan il erkek arasında ne fark var

6 ay önce

Nevin665748

Ya ben başka bir seslendirici istiyorum bu kadın kelimeleri yutur yeni öğrenenler için çok xpr bir durum ingilizce zaten zor bir de bu kadının sesi ekleniyor hiç anlaşılmıyor

6 ay önce

Nevin665748

Hey

6 ay önce

ahmet782603

Oglan

6 ay önce

hmeyra754996

Ya she adam olamaz imkansız

5 ay önce

bedozeyno

Nasıl böyle birşey anlamıyorum

5 ay önce

bedozeyno

Bencede Aynen

5 ay önce

AhmetDemir342848

O)xxx):::::::::::::::>

5 ay önce

FiratDicle2

Kendime oğlan dedim ya laa :)

4 ay önce

Ezel864390

Ben ce mantık sız

3 ay önce

bedozeyno

Bencede abi

3 ay önce

ZekiKaya3

Erkek çocuğuyum yerine erkek çocuğum niye olmuyor?

3 ay önce

irmak498139

O bir adam ve ben bir oglanim yazdim kabul etmedi ben demi sorun var biri bana anlatabilirmi

2 ay önce

eczaci8863

seyiye nasil atlanir arkadaslar 3. beceride takilp kaldim ya yardimm

1 ay önce

rumeysa83896

O bir adam ve ben bir erkek çocuğum dedim neymiş oğlan yazmalı mışim

2 hafta önce

Osman148224

Erkek cocuk ofadesinin dogru kabul edilmemesi sacma

2 hafta önce

MelihCan521491

bu ne bicim sey ya oglan ne cocuk denio benim bildigim

6 gün önce

sibelzeyne

Oğlan var yazıyorsun başka ek almış klimede yok oğlan basıyorsun yanliş diyo oğlanım

6 gün önce