"He is a man and I am a boy."

Çeviri:O bir adam ve ben bir oğlanım.

January 1, 2014

307 Yorum

Konu önem sırasına göre

anakialtun

Türkiye de oğlan yerine daha çok erkek çocuk ifadesi kullanılır.

February 8, 2014

Selcen_Ozturk

ikisi de kabul zaten (not: kursu hazırlayanlar Türkçeyi ve Türkiye'de neler kullanıldığını iyi biliyorlar :) )

February 18, 2014

zeynepga35

Hayir erkek çocuk kabul etmiyor

April 17, 2018

offffffff19

bende denedim erkek çocuk kabul etmedi

March 21, 2019

EdebaliPar

Evet kabul etmıyo

April 18, 2019

Miss-Ravenclaw

Hmm bilmiyordum

April 12, 2019

blnt3601

Erkek çocuğu kabul etmedi . Bilgilerinize

November 21, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    belli iyi bildikleri ikisinide kabul etmiyor oğlanı kabul ediyor sadece

    December 18, 2018

Miss-Ravenclaw

    Haklısın

    April 12, 2019

Muratbeli

    erkek çocuğu kabul etmedi.. özellikle" I" kısmında..

    June 25, 2019

AyeDemirel4

    Bencede aynen öyle

    October 6, 2017

Halil874815

    Erkek mi

    May 22, 2018

ariftemiz

    Hayır

    August 22, 2019

ELF369237

    Erkek yazınca kabul etmiyor

    October 28, 2018

yusuf504178

    Tabi kabul etmez

    November 27, 2018

Ramazanime14

    Kes sesini selcen her yerde neden sen varsın. Uygulamadan soğudum senin yüzünden

    October 12, 2018

SercanKahraman

    İkisi de kabul değil :) erkek çocuk yazdım kabul edilmiyor illa oğlan yazacağım

    October 15, 2018

MinecraftT688169

    erkek çocuk yazınca kabul ediyor

    October 22, 2018

OSMANESADZ

    Çok teşekkürler

    December 6, 2017

sm.kaplan

    Selcen hanim, (O bir adam ve ben bir oğlanım.) yazdigim icin butun konsantrasyonum gitti ve cok utaniyorum. Simdi ben sokaga nasil cikacagim :(

    September 21, 2014

ayferkubra

    Evet ve erkek cocuk ifadesi kabul edilmiyo cok sacma cidden

    May 31, 2018

FeyzaYivli

    Edilmemesinin sebebi bu soru söylenilen cümleyi anlıyor muyuz diye sorulmuş ordakini yazmalıyız.

    September 15, 2019

MeryemSena477808

    Oradaki seçeneklerden birini kullansanız?Çok mu zor yani.

    January 16, 2019

Miss-Ravenclaw

    Seçenek olmuyor erkek çocuk değil oğlan istiyor

    April 12, 2019

ramazan208963

    Kullaniozda kabul gormuyu cnm ya

    September 2, 2019

JosieTotah

    Kabul edilmektedir

    September 5, 2019

SerpilBaca

    İi

    January 20, 2019

REM210252

    Bu çokça değişir agıza hangisi daha yatkınsa yada konuşmalarda belli olur bu farketmez

    March 2, 2018

DeryaJdjdj

    Se le na selena selena

    May 10, 2018

AliyeHakta

    Evet

    December 15, 2017

serdar73165

    Ayn kanka

    December 15, 2017

Nurcan714475

    Evet

    June 8, 2017

UMUTBERKYI

    He is a man and I am a boy, o bir adam ve ben bir oğlanım demektir. Oğlan(boy) yerine çocuk(boy) kullanılabilir.

    December 2, 2014

Dilara399969

    Ama baska sorularda -boy-kelimesine cocuk demiyor ama

    August 8, 2015

zbek

    Child cocuk demek boy erkek cocuk anlamina gelir

    December 16, 2015

JosieTotah

    Kid de ayni sekilde cocuk demek.

    September 5, 2019

Emir271246

    Yalnış

    December 24, 2017

Miss-Ravenclaw

    Nesi yanlış???? ❓❓❓

    April 12, 2019

CilginCocuk333

    I

    May 7, 2018

CilginCocuk333

    am

    May 7, 2018

CilginCocuk333

    a

    May 7, 2018

CilginCocuk333

    little

    May 7, 2018

CilginCocuk333

    boy

    May 7, 2018

Bartu793820

    ayn

    October 5, 2015

serdar73165

    Ayn

    December 15, 2017

xmzkakak

    Amunu yiyimm

    July 1, 2017

CilginCocuk333

    Ben de senin

    May 7, 2018

yagmurgunden

    olmaz öyle o farklı bu farklı

    March 22, 2016

M3RT_01

    çocuk children

    March 24, 2016

FuatYaar

    Çocuk children

    October 20, 2015

serdaro81

    Hayır, children=çocuklar

    January 12, 2016

NazlAkncol

    Childrens: Çocuklar

    March 27, 2019

Serra448117

    Hayır. Children çoğullarda düzensizdir tekili child. Men ve women gibi, tekilleri man ve woman.

    July 29, 2019

georgecloud

    "Erkek çocuğum." ifadesindeki iyelik halini algılamayıp yerine doğru olarak "erkek çocuğuyum" yazdı program.

    April 6, 2014

oduman77

    "Erkek çocuğum" demekle "erkek çocuğuyum" demek arasında fark var. İlk ifade yanlış çünkü " benim bir erkek çocuğum var" ifadesindeki gibi o benim çocuğum gibi anlam var. Fakat ikinci ifade doğru.

    April 15, 2018

MehmetGven7

    Aynen

    December 10, 2015

Elif732085

    O bir adam ve ben bir erkeğim niye olmuyor? Olması lazımdı

    June 28, 2019

AbdullahKo280913

    Erkek değil oğlan

    September 24, 2019

Dreams1907

    cevap:o bir adam ve ben bir oğlanım.

    May 29, 2016

mehmet145293

    O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

    August 17, 2017

MelihCan521491

    bu ne bicim sey ya oglan ne cocuk denio benim bildigim

    August 11, 2018

Ozgur735568

    Aslında bu soruya cevap vermek istemiyorum. Oğlanım moğlanım hiç olmuyo.

    November 27, 2018

pamukprens479473

    Bende doğru yazınca yanlış diyor geri dönemiyorum ve puan alamıyorum

    December 8, 2018

Arn76671
    <pre> Q </pre>
    December 9, 2018

derkl

    OMG sonunda

    December 10, 2018

Elif975588

    hay aq erkeğim desem bi şey mi olcak

    December 16, 2018

nesmus

    i am a boy kısmında "I" yazmadığım için yanlış dedi. Garip...

    December 16, 2018

Leyla531862

    Aynı anlamı taşıyor kabul olmaması bence saçma

    December 18, 2018

irfan353467

    Düzeltseniz şunu

    January 5, 2019

talha672127

    Yaziklar olsun

    January 5, 2019

memo503570

    Yapamıyurum

    January 12, 2019

muhammed841038

    Cok çok zor

    January 18, 2019

Rana.Kara

    Ya herseyim dogru birtek oglan yerine erkek cocuk yazdim kabul etmediiii

    January 23, 2019

yasinsnmez

    what the f*ck is goin on erkek diyince kabul etmedi

    January 23, 2019

Duo.......

    Yıne uzn ama kolay

    January 27, 2019

selinay521122

    o bir adam ve ben bir erkek çocuğum dedim kabul etmediniz

    January 30, 2019

erkenciku6

    türkiyede genelde erkek çocuk kelimesi kullanılıyor.

    February 4, 2019

Theboogieman_

    Erkek çocuk olmalı cevap

    February 10, 2019

KardelenPn

    Erkek daha cok kullanılıyor

    February 18, 2019

zcan385123

    Aynısını yazdım yanlış oldu diyo malmısınız

    February 23, 2019

YahyaPasa

    Bune ya

    March 3, 2019

UgurKoc9

    Oglan im ayri yazdim kabul etmedi

    March 29, 2019

onur868078

    çok zor değil ama hata yapıyorum

    April 2, 2019

onur868078

    amk

    April 2, 2019

AliBingl8

    Erkek çocuk ifadesi kabul edilmiyor

    April 11, 2019

RecepDou

    ben bunu ama Öğrenmedim

    April 16, 2019

rfdirIsTiT

    I'm a boy and you are a man. The man is eating lobster

    May 10, 2019

miraga9

    Ben yapdim

    May 26, 2019

fener1907sow

    Arkadaşlar doğru yanıt şu ben böyle yaptım kabul etti:

    O bir adamdır ve ben bir oğlanım

    İngilizce yazılışı:

    He is a man and I am a boy.

    Not!!

    Normalde erkek çocuk ile oğlan "Türkçede" aynı anlama gelir. Ama ingilizcede "boy" kelimesinin karşılığı oğlan olduğu için oğlan yazılmalıdır.

    June 8, 2019

SelinAlbay3

    I am a boy ne demek ! Ha ben bir erkeyim ha ben bir oğlanım ne fark var

    June 10, 2019

Feyzanur757564

    Oğlan ile erkek arasındaki farkı söyler mi biri

    June 18, 2019

erbxtr

    Türkçe dilinde erkek çocuk ifadesi daha yoğun kullanılır.

    June 20, 2019

Nisanur883997

    Ya ben yeni basladım uygulamayı kullanmaya acaba ilerki duzelylerde.seviye artıyormu yoksa bu seviyedemi devam ediyor hep

    June 22, 2019

Nisanur883997

    Ya ben bu uygulamaya yeni basladimda seviye gitgide artıyormu acaba

    June 22, 2019

Muratbeli

    erkek çocuğu kabul etmedi...

    June 25, 2019

Poyraz981156

    Ben bir oğlanım ne demek amk Lan bu ingilizler demekki boşuna birbirini düdüklemiyo

    June 27, 2019

SEBUH3

    ADAM NE AZƏRBAYCANDA ÖYLE DEYİLMİR

    June 30, 2019

Bnymin

    Her seferinde kendime oğlan demek bi garip oluyor. Oğlanı günümüzde farklı cinsel tercih eden erkekler için kullanıyoruz değiştirin şunu artık ayol.

    July 6, 2019

Marinette807997

    Erkek çocuk kabul etmedi

    July 15, 2019

Marinette807997

    Ddudhjdidsbjsjshsjskx

    July 15, 2019

Aysu640931

    Surekli ben bir kadınım ben bir oglanim gibi tekrar etmis alistirmalar . Daha farkli kelimeler gösterilip kelime dağarcığına yardımcı olunabilirdi.

    July 15, 2019

Gilman210169

    He is a man and İ am a boy.

    July 21, 2019

TheFlashhh

    Oğlancımıyız lan biz.

    August 3, 2019

Muzaffer897872

    Boy tercümesine oğlan yerine erkek çocuk dedim. Kabul etmedi. Halbuki dersin birinde erkek çocuk olarak boy kabul etmişti. İlgilenenler burada hata yapmış. En kısa sürede ilgilensinler. Saygılarımla

    August 15, 2019

Muzaffer897872

    Daha önceki derslerin birinde "erkek çocuk" sormuş ve cevap olarak "boy" kabul etmişti o yüzden bunda da "erkek çocuk" ve "boy"u doğru cevap olarak kabul etmeliydi. İlgilenenlere duyurulur

    August 15, 2019

aye247602

    Doğru yazdım yine yanlış dedi

    August 17, 2019

ARS404

    Ulan ya yanlışlıkla bi kelime eksik yazmışım

    August 18, 2019

Betl104419

    Bazen erkek çocuğu kabul ediyorlar kimi zamansa etmiyorlar bu tür ikilemlerin giderilmesi gerekli

    August 18, 2019

AyelkBaydu

    Erkek çocuğu niye kabul etmiyorsunuz tamam ingilizce öğretiyorsunuz ama türkçeyi sizden öğrenmiyicez çok saçma

    August 22, 2019

sbilici68

    O bir adam ve ben bir oğlanım Kabul etmedi

    August 24, 2019

mary268691

    Bence guzel oyun

    August 29, 2019

TcErcanGli

    Kim ula bu oglan

    September 2, 2019

taner438584

    Anasinin amina sokarim

    September 4, 2019

Muhammed_H

    He is a man and ı am a boy yazdım ı kucuk oldugu icin kabul etmedi

    September 16, 2019

AbdullahKo280913

    What?

    September 19, 2019

BehiyeCand

    Ben erkeğim dedim yanlış kabul ettiler

    September 21, 2019

AbdullahKo280913

    I eat an apple

    October 1, 2019

ceyzey

    A man "bir erkek" man "erkek" anlamına gelir zaten cümlede mantık olarak fark yok neden yanlış çıktı?

    November 26, 2014

pofuduk_tavsan

    Man "adam" demek. A man "bir adam"

    January 14, 2015

HseyinBibe

    o bir erkek ve ben bir erkek çocuğum o bir erkek ve ben bir erkek çocuğuyum fark ?

    January 12, 2017

BerenAytug

    Bana anlatırmısınız

    January 12, 2017

MucahitGulen0

    ama doğrusu altta yaziyordu

    January 22, 2017

beadifullady

    what ! same meaning

    January 24, 2017

a.s.d.f123

    obiradamvebenbiroğlanımnedenolmuyoboşluktuşunukullandırtmıyobidekabuletmiyoo

    January 28, 2017

FURKANERDE919812

    boy erkekte demek

    February 22, 2017

EMRE880644

    BUNU BULUN

    March 3, 2017

American_Atheist

    çocuk olsada sayılmazmı aynı şeyler

    March 9, 2017

FatihYazar1

    o bir adam ve ben bir erkek çocuğum tercümesini kabul etmedi. erkek çocuğuyum şeklinde istiyor illa.

    March 13, 2017

sabri2121

    ben ce erkek çocuk daha yerinde bir kelime

    March 15, 2017

PRRENSES

    Aynısını dedim man yerine mean çıkdı

    March 20, 2017

EMNEBLGENA

    omg is l only wrote and missed ugh!

    March 30, 2017

OyununAdre

    You are Turkish

    November 6, 2018

BeyzaArtar

    O bir adam ve ben bir oğlanım

    April 2, 2017

emirhan855922

    ansını ı la kaçırdım olası bilene olmaz amk

    ,

    April 3, 2017

MUSAAKAY

    hey bu haksıslık

    April 5, 2017

ArifKemal00

    erkek de sayılır

    April 7, 2017

MA.66

    A.Naki Altun a katılıyorum

    April 13, 2017

rmakeyll

    Ben cok zorlandim ama ztmaa

    April 24, 2017

yasinberka2

    "o" harfini küçük yazdığım için yanlış olarak saydı

    May 24, 2017

mouzenzz

    A harflerini ay diye söylüyor bu seferde I yazıyorum yanlış diyor ya

    May 28, 2017

HEDYE13

    oğlan bence yanlış bir tercüme oldu.

    June 5, 2017

NigarNur1

    Birazcık garip geldi bana

    June 5, 2017

Beyhan588292

    Çocuk children degilm

    June 9, 2017

nisayucesoy

    Oglanim yazicagima oglan yazdim kabul etmedi yaa cok faydali bir uygulama olsada bazen sinirbozucu olabiliyor :|

    June 11, 2017

BE6661

    neden ve yerine ile yazınca kabul etmedi?

    June 13, 2017

rveydanida

    Bence de children çocuk demek... Örneğin babalar veya anneler oğlum lafını da kullandıkları (kullanıldığı) için böyle kullanılmış olabilir...

    June 14, 2017

azad170881

    O bir adam ben bir oglanim kelimesi turkiyede sakincali biraz

    June 17, 2017

kazimkara

    Ses kaydından hiç bişi anlaşılmıyor.

    June 28, 2017

Ravza139834

    He is a man and I am a boy O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

    July 2, 2017

zeynepceren5960

    doğru bir yazım

    July 8, 2017

kimia886953

    Merhaba

    July 15, 2017

EypUNUTKAN

    Şimdi; He is a man=O bir adam diyorsunuz da.az önceki bir cümlede,is den sonraki a bir anlamına gelmez demiştiniz.Ben anlamadım yaa

    July 24, 2017

sabahattin122860

    Ben bir oğlanım yazmaya elim gitmedi bir an

    August 1, 2017

havvana3

    Çok güzel bir uygulama bayıldım

    August 4, 2017

Melisa_o0o

    cumle doru bence ingilsce bazi sozler cok anlam tasiyor cumle farkli oldukda boy bir oglan demekdir

    August 10, 2017

iremsemiz

    bence ikiside olur

    August 14, 2017

iremsemiz

    ama normalde ikiside olur

    August 15, 2017

elifbolat4

    ya bırakın bu işleri

    August 21, 2017

Faruk58861

    Nick

    August 22, 2017

diyarsla1

    şaşırtmalı bir soru olduğunu düşünüyorum

    August 22, 2017

Kartal156388

    Hayatımda böyle şey görmedim doğrulara yanlış diyorlar

    August 22, 2017

ZEYNEP906298

    ankarada daha çok adam vardır

    August 27, 2017

rfJuewCK

    Çocuğuyum yerine çocuğum demek Türkçe dil kurallarına aykırı değildir.

    September 5, 2017

ultraaslan9

    O kadar uzun sesli kelime konur mu abi ya

    September 5, 2017

Nisa832057

    İngilizceyi seviyorim

    September 11, 2017

Nilsuetin1

    Hayır

    September 13, 2017

iskender605897

    ne biçim ingilizce lan bu çabuk kapatın yoka gürürsünüz

    September 20, 2017

iskender605897

    kapatın çabuk

    September 20, 2017

buse355721

    SHE KIZ OLUYOR HE ERKEK OLUYOR

    September 20, 2017

Mertussta

    o bir adam ve ben bir erkeğim kabul görmedi

    September 21, 2017

busefidan1333

    o bir adam ve ben bır oğlanım

    September 27, 2017

TuraCan1

    çok doğru

    September 27, 2017

almiragursoy

    o bir adam ve ben bir oglanim yani o bir yetiskin ve ben cocugum

    October 1, 2017

iremk2006

    Bizim dilimizde erkek ve oğlan aynıdır

    October 2, 2017

AyeDemirel4

    Oğlan kelimesi evet aboy herkes öyle hitap ediyor yani bazen ama öyle hep değil

    October 6, 2017

gamingoguz

    bi kaç soru önce oğlandı şimdi mi çocuk oldu tamam boy çocuk demek orasını biliyom ama ikisinin de kabul edilmesi lazım

    October 9, 2017

Yaseminzde15

    Aynisini diyorum ve yanlis cikiyo

    October 11, 2017

isminurbas1

    boy oglan demekkkk

    October 12, 2017

merve56457

    Takip edin rakip olalim

    October 16, 2017

Sabah171212

    Doğru yazdığımı sanıyorum ancak yalnıs diyor

    October 22, 2017

Sabah171212

    O bır adam ben bır erkek çocuğum, doğru olması gereken sanirim:))

    October 22, 2017

zeynep50328

    Bu cok degisik soyluyor birsey anlasilmiyor

    October 23, 2017

SerkanDiyar

    Erkek çocuğuyum, sahiplik ifade eden bir cümledir. I am a boy = ben bir erkek çocuğum. ifadesine daha yakındır.

    October 28, 2017

sudeandbey
    1. sınıfım ama bu çok zor
    December 3, 2017

zkanz4

    Oğlanım?

    December 4, 2017

Clara349457

    Ben erkek cocugum yazdim kabul edilmedi

    December 12, 2017

beyza----1

    ben oğlan ı kullanmıyorum onum yerine erkeği kullanıyorum ama duolingo kabul etmiyor oğlanla erkek arasındaki farkı söyleyin Allah aşkına

    December 13, 2017

Semra425513

    Çocuğuyum derken,sahipilk yok ki

    December 19, 2017

BURAK886072

    Allah’tan bi yanlış yazdık

    December 21, 2017

AzraNur619174

    hata var

    January 6, 2018

Slaarda3

    Çok saçma

    January 13, 2018

Rya571363

    erkek çocuğum yazdım kabul etmedi

    January 26, 2018

GizemGlery

    Bir soru daha ne kadar sorulabilir ya 20 oldu

    January 29, 2018

Umuralp3

    Benim cevabimi kabul etmeliydi

    January 30, 2018

IdilEyllBa

    o bir adam ve ben erkek çocuğuyum diye çıkıyor.neden böyle çıkıyor ki.nedenini bilen bana yorum yazsın lütfen anlamadım

    February 1, 2018

ingilizceb19

    oglan erkek diye kullanılır

    February 3, 2018

Ada790317

    oğlan il erkek arasında ne fark var

    February 11, 2018

Nevin665748

    Ya ben başka bir seslendirici istiyorum bu kadın kelimeleri yutur yeni öğrenenler için çok xpr bir durum ingilizce zaten zor bir de bu kadının sesi ekleniyor hiç anlaşılmıyor

    February 12, 2018

Nevin665748

    Hey

    February 12, 2018

ahmet782603

    Oglan

    February 15, 2018

hmeyra754996

    Ya she adam olamaz imkansız

    February 26, 2018

bedozeyno

    Nasıl böyle birşey anlamıyorum

    February 28, 2018

bedozeyno

    Bencede Aynen

    February 28, 2018

AhmetDemir342848

    O)xxx):::::::::::::::>

    March 6, 2018

FiratDicle2

    Kendime oğlan dedim ya laa :)

    April 4, 2018

Ezel864390

    Ben ce mantık sız

    April 18, 2018

bedozeyno

    Bencede abi

    May 11, 2018

ZekiKaya3

    Erkek çocuğuyum yerine erkek çocuğum niye olmuyor?

    May 14, 2018

irmak498139

    O bir adam ve ben bir oglanim yazdim kabul etmedi ben demi sorun var biri bana anlatabilirmi

    May 24, 2018

eczaci8863

    seyiye nasil atlanir arkadaslar 3. beceride takilp kaldim ya yardimm

    July 6, 2018

rumeysa83896

    O bir adam ve ben bir erkek çocuğum dedim neymiş oğlan yazmalı mışim

    August 2, 2018

Osman148224

    Erkek cocuk ofadesinin dogru kabul edilmemesi sacma

    August 3, 2018

sibelzeyne

    Oğlan var yazıyorsun başka ek almış klimede yok oğlan basıyorsun yanliş diyo oğlanım

    August 11, 2018

NihatEMRAHMET

    Evet aynen dogru

    August 23, 2018

MelihCan521491

    aynisini yazdim ama yanlis dedi

    August 24, 2018

Abdullahza888088

    O bir adam ve ben bir erkek çocuğuyum. Yazdım ama Oğlanım yazmak çok doğru gelmedi?

    September 7, 2018

DarwinNicole

    Daha önceki soruda "boy" sözcüğünü çevirin dediğinde oğlan dedim kabul etmedi erkek çocuğu dedi. Ben de bu soruya erkek çocuğu yazdım yine kabul etmedi.

    September 12, 2018

Gkhan455406

    Evet boy erkek anlaminda kullanilir genelde

    September 18, 2018

YAVUZ882426

    Oğlan yerine genç erkek olsa daha iyi olurdu

    October 21, 2018

Elif923276

    Niye oğlan oğlanim niye soylenmis

    November 5, 2018

emiralmiss

    Ya sesli söylemede i am a boy u çok hizli soyliyo sebebi nedir

    November 12, 2018

Burkay418331

    "O bir adam ve ben bir erkek çocuğuyum" tercümesini de kabul etmesi gerekir ama etmiyor.

    November 17, 2018

Burkay418331

    "O bir adam ve ben bir erkek çocuğuyum" çevirisini de kabul etmesi gerekir ama etmiyor.

    November 17, 2018

AyazDeniz4

    Bende erkek yazdım ha erkek ha oğlan

    November 19, 2018

AslanKral20

    Lan amk piçleri duolingo salakları boy erkek demekkkkkkkkm!

    February 19, 2019

renasirinl

    Boy-erkek demek.child-cocuk.ben erkek yazdim ama yalnis cikti.yanlissa oncekilerde neden dogru kabul etti?

    April 30, 2014

pofuduk_tavsan

    Boy-oğlan demek

    January 14, 2015

MustafaBur6

    küçük ı harfi de I olarak kabul edilmeli.

    July 23, 2014

Selcen_Ozturk

    hayır İngilizcede öyle bir harf olmadığından kabul edilemez

    September 7, 2014

stephrebagoda

    Why do they have to put "im"?

    August 22, 2014

Viforvendetta

    it is conjugation

    August 25, 2014

iremkeser

    erkek oğlanla aynı anlama gelmiyo mu zaten ????

    August 24, 2014

UMUTBERKYI

    Gelmez. Çocuk veya oğlan olabilir.

    December 2, 2014

isminurbas1

    yesssssss

    October 12, 2017

melikeyurteri

    Hayır boy oğlan

    August 28, 2014

beyza405

    gelmiyo

    October 15, 2015

BerraSenaO

    ben doğruyu söylüyorum ama o duymuyor ve yanlış diye kabul ediyor

    January 25, 2015

dtnuri70

    o bir adam ve ben bir erkek çocuğum

    February 9, 2015

kadircanersahin

    "Oğlan" nedir yahu... her defasında sayesinde yanlış sayıyor.

    February 10, 2015

yahyamujdeci

    Kadinin konustugundan bise anlasilmiyo be

    March 13, 2015

Hanifeelik

    Boy oğlan demek neden çocuğum olarak gösterilmiş biri açıklarsa mutlu olurum :)

    April 14, 2015

Siraceddin1

    o adam ve ben oğlan yazdım fakat kabul etmedi. oğlanım olcakmış fakat pek bir fark olmadığını düşünüyorum

    April 15, 2015

CerenNur45

    Ya söylüyom kabul etmiyor

    May 16, 2015

ahmet1317

    abicim I am yerine I'm yazıyorum kabul etmiyo :D

    June 1, 2015

galatasaray14

    çok uzun söylediği için yazamadımmmmm hepinizden galiba farklıyım

    June 29, 2015

mustafasidar123

    ben doğru yaptım yanlış dio

    July 21, 2015

ghfhfhr

    neden

    September 10, 2015

ghfhfhr

    bj

    September 10, 2015

gamzegurenc

    Ben bunu yanlış yaptım

    October 1, 2015

ekinpolat1

    ya of bune ya boşluk tuşu unutum buna mı yanlış

    October 11, 2015

sumeyeaydin

    erkek çocuğum kelimesi ve oğlan erkek kelimesi Türkçede aynı şeyi karşılar. yanlış demesi saçma

    December 21, 2015

KarahanBed

    "Ben bir erkek çocuğum" yazdım kabul edilmedi "çocuğuyum" olacakmış ama bu daha çok sahiplik bildirmek gibi olmuyor mu?

    January 12, 2016

SudenazAl

    Vallaha ben doğru yaptım darısı yapamayanların başına

    February 3, 2016

cool.oyman.cool

    offf oglanım yazdım kabul etmedıı ama dogru yazdım

    March 10, 2016

rumeysakrkl

    erkekle oğlan arasındaki fark ne aynı şeyden bahsediyoruz

    March 21, 2016

Sevval-o

    arkadaşlar birinci testte chair yani sandalye denmiyomu child yani çocuk diyor

    March 22, 2016

bertukurtcebe

    evet

    May 10, 2016

redevil2006

    program resmen google translate i kullanıyor kullanışlı ama çok kalıp şeklinde boy Türkçe de erkek çocuğu geçiyor onun da eklenmesi gerek

    May 11, 2016

ladykatsa

    bence güzel ve kolay

    May 11, 2016

CrayzYusuf96

    ayneeeen

    May 22, 2016

bertukurtcebe

    Hayır zaten adam lar düz gün koy muşlar

    May 24, 2016

AykutMemi

    'ben bir oğlanım'. bunun ne tarafı doğru olabilir acaba?

    June 22, 2016

Efereyiz

    oğlan ve erkek

    June 23, 2016

Hacker_Mustafa

    o bir erkek ve ben bir erkek çocuğum

    June 27, 2016

adam3434

    arkadaşım oğlanım ne demek bunun kök kelimesi nerde burası saçma öğrenmediğim bir cümle çıkıyor

    July 1, 2016

Cenan25

    ben yazmayı unuttum saymadı daha birsürü sey yaptım bambaska onlarda saymalıydı saymadı

    July 10, 2016

MehmetKartal1

    o bir adam ve ben bi oğlan dedim oğlan yerine oğlanım yazmam gerekiyormuş bu "ım" eki nerden anlıyoruz hangi cümleye kelimeye gelip gelmediğini

    July 21, 2016

KadriyeBey1

    40 saatte anlıyo (lafın gelişi) Benim fikrimde olanlar kimler

    July 24, 2016

omrynk61

    O bir adam ve ben bir oğlanım mecbur bunu yazdım doğrumu

    August 5, 2016

Alparslan586813

    Man yerine Men yazınca kötü olanlar.(Hiç kimse yapmadığı için sıkıntı yok

    August 7, 2016

Cavka13

    bu kiz cok seksi

    August 19, 2016

inglizceci

    cildderen çoçuk demek

    August 25, 2016

mertufan0

    kardeşler lan ben buraya ne yazıyom bu ne algılıyo sey sitsi

    August 29, 2016

mertufan0

    güzel değildi

    August 29, 2016

Cemil05

    erkek

    September 5, 2016

hayrunnisa51

    oğlan erkek ne fark eder ki

    September 11, 2016

18811919

    cümle uzundu ama güzel ve kolay bir cümleydi

    September 18, 2016

Yagmur714446

    aynı cevap abi?

    September 26, 2016

hhcan

    inglizcede çeviri sondan başa doğru olmaz mı? Doğrusu ben bir oğlanım ve o bir adam

    October 9, 2016

VolkanSeve

    erkek olmalıydı ben oğlan dedirtmem kendime :)

    October 18, 2016

hasancan12345

    zor

    October 20, 2016

busefidan1333

    aynısını yazıyorum hala yanlış diyo

    October 23, 2016

Taylan580470

    Busefidan telefonun hatalıdır ya da bugda kalmistir.

    September 7, 2017

batin.ozce

    Simdi bir yazmadigimizda bir Baska tercume deyip birli cumle koyuyor ama bir yazdigimizda bir olmadan olan tercumeyi koymuyor

    November 4, 2016

abdullah123450

    hiç bilmiyodum

    November 7, 2016

Eceeyinc

    Oraya bence çocuk gelmemeli

    November 12, 2016

yusufsuvay

    Bence Türkiyede en fazla erkek çocuk kullanılır

    November 20, 2016

halilkaratop

    bir kelime yüzüne yanlış vermesi çok saçma

    November 20, 2016

mirhat12

    olmuyor

    November 20, 2016

hllbrhmn

    'boy' sisteminizde oğlan mı ? erkek çocuk mu ? hangisi ?

    January 1, 2017

evrmyngl1

    bence ço basit

    January 11, 2017

umi470113

    Yeter ! Boy (oğlan) demektir. Girl (kız) dememtir. Boys (oğlanlar) demektir. Girls (kızlar) demektir. Budur arkadaş tartısmaya gerek yok! Vede boy (oğlan) çocük diyen var saçmalamayın! Ozm oğlan ne olcakti ingilizcesi saçmalayip baska kisileri kendinizle bir etmeyin ! Zaten böyle bise dusunmeniz bir APTALLIK'TIR !

    July 14, 2017

dursunayd23

    türkiyede oğlan yerine erkek çocuk kullanılır yada erkek kullanılır

    January 5, 2017

Egehan844444

    O)xxx):::::::::::::> Resmen doğru

    January 30, 2018

deryanur18

    She kız demek

    January 6, 2017

deryanur18

    She kız demek he erkek demek duolingoda ise gril kız demek boy oğlan demek man adam demek zaten ne öğrendiysek odur onlardan daha iyi bişi bilmiyoruz

    January 6, 2017

nberik

    denemek için oğlan yerine erkek çocuk ifadesini kullandım/ikisi de geçerli olmalı

    January 10, 2017

sezaibalpa

    oğlan cümlesi türkiyede doğru karşılanmaz :)

    May 28, 2017

eymaveCemi

    Cok güzel anlatıyor

    November 5, 2018

krengin

    Az önce ki testlerde erkek geçersiz di ama şimdi gecerli niye

    July 6, 2014

UMUTBERKYI

    Boy (oğlan) kullanılması gereklidir. Aynı zamanda çocuk anlamına da gelmektedir.

    December 2, 2014

fb190734

    he she olması gerekiyor

    June 14, 2014

Selcen_Ozturk

    she adam ya da oğlan olamaz!

    June 28, 2014

OkyanusSude

    Gerçekten mi (!)

    December 28, 2018

sibelzeyne

    Olamaz ingilizcen

    August 11, 2018
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.