Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is a man and I am a boy."

Çeviri:O bir adam ve ben bir oğlanım.

4 yıl önce

213 Yorum


anakialtun

Türkiye de oğlan yerine daha çok erkek çocuk ifadesi kullanılır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de kabul zaten (not: kursu hazırlayanlar Türkçeyi ve Türkiye'de neler kullanıldığını iyi biliyorlar :) )

4 yıl önce

zeynepga35
zeynepga35

Hayir erkek çocuk kabul etmiyor

5 ay önce

AyeDemirel4

Bencede aynen öyle

11 ay önce

Halil874815

Erkek mi

3 ay önce

OSMANESADZ

Çok teşekkürler

9 ay önce

sm.kaplan

Selcen hanim, (O bir adam ve ben bir oğlanım.) yazdigim icin butun konsantrasyonum gitti ve cok utaniyorum. Simdi ben sokaga nasil cikacagim :(

3 yıl önce

ayferkubra

Evet ve erkek cocuk ifadesi kabul edilmiyo cok sacma cidden

3 ay önce

REM210252

Bu çokça değişir agıza hangisi daha yatkınsa yada konuşmalarda belli olur bu farketmez

6 ay önce

DeryaJdjdj

Se le na selena selena

4 ay önce

serdar73165

Ayn kanka

9 ay önce

AliyeHakta

Evet

9 ay önce

Nurcan714475

Evet

1 yıl önce

UMUTBERKYI

He is a man and I am a boy, o bir adam ve ben bir oğlanım demektir. Oğlan(boy) yerine çocuk(boy) kullanılabilir.

3 yıl önce

Dilara399969

Ama baska sorularda -boy-kelimesine cocuk demiyor ama

3 yıl önce

zbek

Child cocuk demek boy erkek cocuk anlamina gelir

2 yıl önce

Emir271246

Yalnış

8 ay önce

CilginCocuk333

I

4 ay önce

CilginCocuk333

am

4 ay önce

CilginCocuk333

a

4 ay önce

CilginCocuk333

little

4 ay önce

CilginCocuk333

boy

4 ay önce

Bartu793820

ayn

2 yıl önce

serdar73165

Ayn

9 ay önce

xmzkakak

Amunu yiyimm

1 yıl önce

CilginCocuk333

Ben de senin

4 ay önce

yagmurgunden

olmaz öyle o farklı bu farklı

2 yıl önce

M3RT_01

çocuk children

2 yıl önce

FuatYaar

Çocuk children

2 yıl önce

serdaro81

Hayır, children=çocuklar

2 yıl önce

georgecloud

"Erkek çocuğum." ifadesindeki iyelik halini algılamayıp yerine doğru olarak "erkek çocuğuyum" yazdı program.

4 yıl önce

oduman77

"Erkek çocuğum" demekle "erkek çocuğuyum" demek arasında fark var. İlk ifade yanlış çünkü " benim bir erkek çocuğum var" ifadesindeki gibi o benim çocuğum gibi anlam var. Fakat ikinci ifade doğru.

5 ay önce

MehmetGven7

Aynen

2 yıl önce

Dreams1907

cevap:o bir adam ve ben bir oğlanım.

2 yıl önce

ceyzey

A man "bir erkek" man "erkek" anlamına gelir zaten cümlede mantık olarak fark yok neden yanlış çıktı?

3 yıl önce

pofuduk_tavsan

Man "adam" demek. A man "bir adam"

3 yıl önce

MucahitGulen0

ama doğrusu altta yaziyordu

1 yıl önce

a.s.d.f123

obiradamvebenbiroğlanımnedenolmuyoboşluktuşunukullandırtmıyobidekabuletmiyoo

1 yıl önce

FURKANERDE919812

boy erkekte demek

1 yıl önce

EMRE880644

BUNU BULUN

1 yıl önce

American_Atheist

çocuk olsada sayılmazmı aynı şeyler

1 yıl önce

FatihYazar1

o bir adam ve ben bir erkek çocuğum tercümesini kabul etmedi. erkek çocuğuyum şeklinde istiyor illa.

1 yıl önce

sabri2121

ben ce erkek çocuk daha yerinde bir kelime

1 yıl önce

PRRENSES

Aynısını dedim man yerine mean çıkdı

1 yıl önce

EMNEBLGENA

omg is l only wrote and missed ugh!

1 yıl önce

BeyzaArtar

O bir adam ve ben bir oğlanım

1 yıl önce

emirhan855922

ansını ı la kaçırdım olası bilene olmaz amk

,

1 yıl önce

MUSAAKAY

hey bu haksıslık

1 yıl önce

ArifKemal00

erkek de sayılır

1 yıl önce

MA.66

A.Naki Altun a katılıyorum

1 yıl önce

rmakeyll

Ben cok zorlandim ama ztmaa

1 yıl önce

yasinberka2

"o" harfini küçük yazdığım için yanlış olarak saydı

1 yıl önce

sezaibalpa

oğlan cümlesi türkiyede doğru karşılanmaz :)

1 yıl önce

mouzenzz

A harflerini ay diye söylüyor bu seferde I yazıyorum yanlış diyor ya

1 yıl önce

HEDYE13

oğlan bence yanlış bir tercüme oldu.

1 yıl önce

NigarNur1

Birazcık garip geldi bana

1 yıl önce

Beyhan588292

Çocuk children degilm

1 yıl önce

nisayucesoy

Oglanim yazicagima oglan yazdim kabul etmedi yaa cok faydali bir uygulama olsada bazen sinirbozucu olabiliyor :|

1 yıl önce

BE6661

neden ve yerine ile yazınca kabul etmedi?

1 yıl önce

rveydanida

Bence de children çocuk demek... Örneğin babalar veya anneler oğlum lafını da kullandıkları (kullanıldığı) için böyle kullanılmış olabilir...

1 yıl önce

azad170881

O bir adam ben bir oglanim kelimesi turkiyede sakincali biraz

1 yıl önce

kazimkara

Ses kaydından hiç bişi anlaşılmıyor.

1 yıl önce

Ravza139834

He is a man and I am a boy O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

1 yıl önce

zeynepceren5960

doğru bir yazım

1 yıl önce

umi470113

Yeter ! Boy (oğlan) demektir. Girl (kız) dememtir. Boys (oğlanlar) demektir. Girls (kızlar) demektir. Budur arkadaş tartısmaya gerek yok! Vede boy (oğlan) çocük diyen var saçmalamayın! Ozm oğlan ne olcakti ingilizcesi saçmalayip baska kisileri kendinizle bir etmeyin ! Zaten böyle bise dusunmeniz bir APTALLIK'TIR !

1 yıl önce

kimia886953

Merhaba

1 yıl önce

EypUNUTKAN

Şimdi; He is a man=O bir adam diyorsunuz da.az önceki bir cümlede,is den sonraki a bir anlamına gelmez demiştiniz.Ben anlamadım yaa

1 yıl önce

sabahattin122860

Ben bir oğlanım yazmaya elim gitmedi bir an

1 yıl önce

havvana3

Çok güzel bir uygulama bayıldım

1 yıl önce

Melisa_o0o

cumle doru bence ingilsce bazi sozler cok anlam tasiyor cumle farkli oldukda boy bir oglan demekdir

1 yıl önce

iremsemiz

bence ikiside olur

1 yıl önce

iremsemiz

ama normalde ikiside olur

1 yıl önce

mehmet145293

O bir adam ve ben bir oğlanım olmalı

1 yıl önce

elifbolat4

ya bırakın bu işleri

1 yıl önce

Faruk58861

Nick

1 yıl önce

diyarsla1

şaşırtmalı bir soru olduğunu düşünüyorum

1 yıl önce

Kartal156388

Hayatımda böyle şey görmedim doğrulara yanlış diyorlar

1 yıl önce

ZEYNEP906298

ankarada daha çok adam vardır

1 yıl önce

rfJuewCK

Çocuğuyum yerine çocuğum demek Türkçe dil kurallarına aykırı değildir.

1 yıl önce

ultraaslan9

O kadar uzun sesli kelime konur mu abi ya

1 yıl önce

Nisa832057

İngilizceyi seviyorim

1 yıl önce

Nilsuetin1

Hayır

1 yıl önce

iskender605897

ne biçim ingilizce lan bu çabuk kapatın yoka gürürsünüz

11 ay önce

iskender605897

kapatın çabuk

11 ay önce

buse355721

SHE KIZ OLUYOR HE ERKEK OLUYOR

11 ay önce

Mertussta

o bir adam ve ben bir erkeğim kabul görmedi

11 ay önce

busefidan1333

o bir adam ve ben bır oğlanım

11 ay önce

TuraCan1

çok doğru

11 ay önce

almiragursoy

o bir adam ve ben bir oglanim yani o bir yetiskin ve ben cocugum

11 ay önce

iremk2006

Bizim dilimizde erkek ve oğlan aynıdır

11 ay önce

AyeDemirel4

Oğlan kelimesi evet aboy herkes öyle hitap ediyor yani bazen ama öyle hep değil

11 ay önce

gamingoguz

bi kaç soru önce oğlandı şimdi mi çocuk oldu tamam boy çocuk demek orasını biliyom ama ikisinin de kabul edilmesi lazım

11 ay önce

Yaseminzde15

Aynisini diyorum ve yanlis cikiyo

11 ay önce

isminurbas1

boy oglan demekkkk

11 ay önce

merve56457

Takip edin rakip olalim

11 ay önce

Sabah171212

Doğru yazdığımı sanıyorum ancak yalnıs diyor

10 ay önce

Sabah171212

O bır adam ben bır erkek çocuğum, doğru olması gereken sanirim:))

10 ay önce

zeynep50328

Bu cok degisik soyluyor birsey anlasilmiyor

10 ay önce

SerkanDiyar

Erkek çocuğuyum, sahiplik ifade eden bir cümledir. I am a boy = ben bir erkek çocuğum. ifadesine daha yakındır.

10 ay önce

sudeandbey
  1. sınıfım ama bu çok zor
9 ay önce

zkanz4

Oğlanım?

9 ay önce

Clara349457

Ben erkek cocugum yazdim kabul edilmedi

9 ay önce

beyza----1

ben oğlan ı kullanmıyorum onum yerine erkeği kullanıyorum ama duolingo kabul etmiyor oğlanla erkek arasındaki farkı söyleyin Allah aşkına

9 ay önce

Semra425513

Çocuğuyum derken,sahipilk yok ki

8 ay önce

BURAK886072

Allah’tan bi yanlış yazdık

8 ay önce

AzraNur619174

hata var

8 ay önce

Slaarda3

Çok saçma

8 ay önce

Rya571363

erkek çocuğum yazdım kabul etmedi

7 ay önce

GizemGlery

Bir soru daha ne kadar sorulabilir ya 20 oldu

7 ay önce

Umuralp3

Benim cevabimi kabul etmeliydi

7 ay önce

IdilEyllBa

o bir adam ve ben erkek çocuğuyum diye çıkıyor.neden böyle çıkıyor ki.nedenini bilen bana yorum yazsın lütfen anlamadım

7 ay önce

ingilizceb19

oglan erkek diye kullanılır

7 ay önce

Ada790317

oğlan il erkek arasında ne fark var

7 ay önce

Nevin665748

Ya ben başka bir seslendirici istiyorum bu kadın kelimeleri yutur yeni öğrenenler için çok xpr bir durum ingilizce zaten zor bir de bu kadının sesi ekleniyor hiç anlaşılmıyor

7 ay önce

Nevin665748

Hey

7 ay önce

ahmet782603

Oglan

7 ay önce

hmeyra754996

Ya she adam olamaz imkansız

6 ay önce

bedozeyno

Nasıl böyle birşey anlamıyorum

6 ay önce

bedozeyno

Bencede Aynen

6 ay önce

AhmetDemir342848

O)xxx):::::::::::::::>

6 ay önce

FiratDicle2

Kendime oğlan dedim ya laa :)

5 ay önce

Ezel864390

Ben ce mantık sız

5 ay önce

bedozeyno

Bencede abi

4 ay önce

ZekiKaya3

Erkek çocuğuyum yerine erkek çocuğum niye olmuyor?

4 ay önce

irmak498139

O bir adam ve ben bir oglanim yazdim kabul etmedi ben demi sorun var biri bana anlatabilirmi

3 ay önce

eczaci8863

seyiye nasil atlanir arkadaslar 3. beceride takilp kaldim ya yardimm

2 ay önce

rumeysa83896

O bir adam ve ben bir erkek çocuğum dedim neymiş oğlan yazmalı mışim

1 ay önce

Osman148224

Erkek cocuk ofadesinin dogru kabul edilmemesi sacma

1 ay önce

MelihCan521491

bu ne bicim sey ya oglan ne cocuk denio benim bildigim

1 ay önce

sibelzeyne

Oğlan var yazıyorsun başka ek almış klimede yok oğlan basıyorsun yanliş diyo oğlanım

1 ay önce

NihatEMRAHMET

Evet aynen dogru

3 hafta önce

MelihCan521491

aynisini yazdim ama yanlis dedi

3 hafta önce

Abdullahza888088

O bir adam ve ben bir erkek çocuğuyum. Yazdım ama Oğlanım yazmak çok doğru gelmedi?

1 hafta önce

DarwinNicole

Daha önceki soruda "boy" sözcüğünü çevirin dediğinde oğlan dedim kabul etmedi erkek çocuğu dedi. Ben de bu soruya erkek çocuğu yazdım yine kabul etmedi.

5 gün önce

renasirinl

Boy-erkek demek.child-cocuk.ben erkek yazdim ama yalnis cikti.yanlissa oncekilerde neden dogru kabul etti?

4 yıl önce

pofuduk_tavsan

Boy-oğlan demek

3 yıl önce

stephrebagoda

Why do they have to put "im"?

4 yıl önce

Viforvendetta

it is conjugation

4 yıl önce

iremkeser

erkek oğlanla aynı anlama gelmiyo mu zaten ????

4 yıl önce

UMUTBERKYI

Gelmez. Çocuk veya oğlan olabilir.

3 yıl önce

isminurbas1

yesssssss

11 ay önce

melikeyurteri

Hayır boy oğlan

4 yıl önce

beyza405

gelmiyo

2 yıl önce

BerraSenaO

ben doğruyu söylüyorum ama o duymuyor ve yanlış diye kabul ediyor

3 yıl önce

dtnuri70

o bir adam ve ben bir erkek çocuğum

3 yıl önce

kadircanersahin

"Oğlan" nedir yahu... her defasında sayesinde yanlış sayıyor.

3 yıl önce

yahyamujdeci

Kadinin konustugundan bise anlasilmiyo be

3 yıl önce

Hanifeelik

Boy oğlan demek neden çocuğum olarak gösterilmiş biri açıklarsa mutlu olurum :)

3 yıl önce

Siraceddin1

o adam ve ben oğlan yazdım fakat kabul etmedi. oğlanım olcakmış fakat pek bir fark olmadığını düşünüyorum

3 yıl önce

CerenNur45

Ya söylüyom kabul etmiyor

3 yıl önce

ahmet1317

abicim I am yerine I'm yazıyorum kabul etmiyo :D

3 yıl önce

galatasaray14

çok uzun söylediği için yazamadımmmmm hepinizden galiba farklıyım

3 yıl önce

mustafasidar123

ben doğru yaptım yanlış dio

3 yıl önce

ghfhfhr

neden

3 yıl önce

ghfhfhr

bj

3 yıl önce

gamzegurenc

Ben bunu yanlış yaptım

2 yıl önce

ekinpolat1

ya of bune ya boşluk tuşu unutum buna mı yanlış

2 yıl önce

sumeyeaydin

erkek çocuğum kelimesi ve oğlan erkek kelimesi Türkçede aynı şeyi karşılar. yanlış demesi saçma

2 yıl önce

KarahanBed

"Ben bir erkek çocuğum" yazdım kabul edilmedi "çocuğuyum" olacakmış ama bu daha çok sahiplik bildirmek gibi olmuyor mu?

2 yıl önce

SudenazAl

Vallaha ben doğru yaptım darısı yapamayanların başına

2 yıl önce

cool.oyman.cool

offf oglanım yazdım kabul etmedıı ama dogru yazdım

2 yıl önce

rumeysakrkl

erkekle oğlan arasındaki fark ne aynı şeyden bahsediyoruz

2 yıl önce

Sevval-o

arkadaşlar birinci testte chair yani sandalye denmiyomu child yani çocuk diyor

2 yıl önce

bertukurtcebe

evet

2 yıl önce

redevil2006

program resmen google translate i kullanıyor kullanışlı ama çok kalıp şeklinde boy Türkçe de erkek çocuğu geçiyor onun da eklenmesi gerek

2 yıl önce

ladykatsa

bence güzel ve kolay

2 yıl önce

CrayzYusuf96

ayneeeen

2 yıl önce

bertukurtcebe

Hayır zaten adam lar düz gün koy muşlar

2 yıl önce

AykutMemi

'ben bir oğlanım'. bunun ne tarafı doğru olabilir acaba?

2 yıl önce

Efereyiz

oğlan ve erkek

2 yıl önce

Hacker_Mustafa

o bir erkek ve ben bir erkek çocuğum

2 yıl önce

adam3434

arkadaşım oğlanım ne demek bunun kök kelimesi nerde burası saçma öğrenmediğim bir cümle çıkıyor

2 yıl önce

Cenan25

ben yazmayı unuttum saymadı daha birsürü sey yaptım bambaska onlarda saymalıydı saymadı

2 yıl önce

MehmetKartal1

o bir adam ve ben bi oğlan dedim oğlan yerine oğlanım yazmam gerekiyormuş bu "ım" eki nerden anlıyoruz hangi cümleye kelimeye gelip gelmediğini

2 yıl önce

KadriyeBey1

40 saatte anlıyo (lafın gelişi) Benim fikrimde olanlar kimler

2 yıl önce

omrynk61

O bir adam ve ben bir oğlanım mecbur bunu yazdım doğrumu

2 yıl önce

Alparslan586813

Man yerine Men yazınca kötü olanlar.(Hiç kimse yapmadığı için sıkıntı yok

2 yıl önce

Cavka13

bu kiz cok seksi

2 yıl önce

inglizceci

cildderen çoçuk demek

2 yıl önce

mertufan0

kardeşler lan ben buraya ne yazıyom bu ne algılıyo sey sitsi

2 yıl önce

mertufan0

güzel değildi

2 yıl önce

Cemil05

erkek

2 yıl önce

hayrunnisa51

oğlan erkek ne fark eder ki

2 yıl önce

18811919

cümle uzundu ama güzel ve kolay bir cümleydi

1 yıl önce

Yagmur714446

aynı cevap abi?

1 yıl önce

hhcan

inglizcede çeviri sondan başa doğru olmaz mı? Doğrusu ben bir oğlanım ve o bir adam

1 yıl önce

VolkanSeve

erkek olmalıydı ben oğlan dedirtmem kendime :)

1 yıl önce

hasancan12345

zor

1 yıl önce

busefidan1333

aynısını yazıyorum hala yanlış diyo

1 yıl önce

Taylan580470

Busefidan telefonun hatalıdır ya da bugda kalmistir.

1 yıl önce

batin.ozce

Simdi bir yazmadigimizda bir Baska tercume deyip birli cumle koyuyor ama bir yazdigimizda bir olmadan olan tercumeyi koymuyor

1 yıl önce

abdullah123450

hiç bilmiyodum

1 yıl önce

Eceeyinc

Oraya bence çocuk gelmemeli

1 yıl önce

yusufsuvay

Bence Türkiyede en fazla erkek çocuk kullanılır

1 yıl önce

halilkaratop

bir kelime yüzüne yanlış vermesi çok saçma

1 yıl önce

mirhat12

olmuyor

1 yıl önce

hllbrhmn

'boy' sisteminizde oğlan mı ? erkek çocuk mu ? hangisi ?

1 yıl önce

dursunayd23

türkiyede oğlan yerine erkek çocuk kullanılır yada erkek kullanılır

1 yıl önce

Egehan844444

O)xxx):::::::::::::> Resmen doğru

7 ay önce

deryanur18

She kız demek

1 yıl önce

deryanur18

She kız demek he erkek demek duolingoda ise gril kız demek boy oğlan demek man adam demek zaten ne öğrendiysek odur onlardan daha iyi bişi bilmiyoruz

1 yıl önce

NerminBeri

denemek için oğlan yerine erkek çocuk ifadesini kullandım/ikisi de geçerli olmalı

1 yıl önce

evrmyngl1

bence ço basit

1 yıl önce

HseyinBibe

o bir erkek ve ben bir erkek çocuğum o bir erkek ve ben bir erkek çocuğuyum fark ?

1 yıl önce

BerenAytug

Bana anlatırmısınız

1 yıl önce

beadifullady

what ! same meaning

1 yıl önce

krengin

Az önce ki testlerde erkek geçersiz di ama şimdi gecerli niye

4 yıl önce

UMUTBERKYI

Boy (oğlan) kullanılması gereklidir. Aynı zamanda çocuk anlamına da gelmektedir.

3 yıl önce

MustafaBur6

küçük ı harfi de I olarak kabul edilmeli.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır İngilizcede öyle bir harf olmadığından kabul edilemez

4 yıl önce

fb190734

he she olması gerekiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she adam ya da oğlan olamaz!

4 yıl önce

sibelzeyne

Olamaz ingilizcen

1 ay önce