Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The men work."

Çeviri:Erkekler çalışırlar.

4 yıl önce

20 Yorum


SalihKurt

Man ve men telafuzunu nasil ayirt edebiliriz?

4 yıl önce

fthtnrvr

Ayirt etmesi zor ama cogu zaman fiilde ki -s, -es takilarina bakarak karar verebiliriz.

4 yıl önce

AyhanSlymn

telafuzda anlayamazsın, ama burda yazıyor. man= adam men = adamlar...

2 yıl önce

demet1992

Man adam men adamlar demek

3 yıl önce

osman-sag

Erkekler çalışır olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

ordufaruk

Erkek işi derken yanlış mi

4 yıl önce

najaftom

What mean the "çalisarlar"?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3rd person plural, simple present tense conjugation for the verb "çalışmak/work" (be careful though, when the "3rd person plural" is not human, then the "3rd person singular" conjugation is used)

you can conjugate all verbs in any tense for any person here: http://www.verbix.com/languages/turkish.shtml

4 yıl önce

hakanihat

Ya erkekler işler nie olmadi

4 yıl önce

FARUK613

çoğul olacak bişey yokki burda

3 yıl önce

miladiyne

men adam değil mi

3 yıl önce

elifsena2002

Man adam men adamlar

3 yıl önce

serife.tor

Evet

3 yıl önce

Ertugrulozyurt

The man adamlar ? Haydaa

3 yıl önce

Goncagl518026

The men belli bir erkek olmasi gerekmio mu cogul bazi yerlerde ve you sen mi siz mi nasil ayirt edecez yardim et selcen abla

2 yıl önce

enes979084

bence yanlış nasıl çoğul eki gelir ki

2 yıl önce

Mehmet_kay

Abi yaa

2 ay önce

Mehmet_kay

Kadınlar çalışmaz dimi? :/ =D

2 ay önce

Fatma114455

Adamlar deyince neden olmuyor öncekilerde hep adam dı

2 ay önce