1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I see Africa."

"I see Africa."

Çeviri:Ben Afrika'yı görürüm.

March 8, 2016

22 Yorum


yasemin144860

Genis zamanda -yor ekinin isi ne


MURAT632092

I see ben görürüm demek degil mi


ferhat648758

Adi ustude genis zaman


dilay534791

Yı nın kesme isaretini koymadım diye böyle olmamalıydı


HalitKili

Çok saçma aynı uyarıyı bana da verdi


murat498114

Bende bunu afrikayı gördüm olarak anladım


necip415612

Neden görürüm yaziyor.devrik bir cümle olmus


MeteUlku

Bence cümle gayet düzgün, siz neresinin devrik olduğunu düşünüyorsunuz?


fatmaTR1

Ben Afrika'yi görürüm. Olmasi gerekmezmi? Gerekir. Ama burada görüyorum diyor, şimdiki zaman değil ki konu geniş zaman.


xoilaytkur

Abi şimdiki zaman ekini kullanmış ya


Erdemkul2

I see africa diyince afrikayi gordum demek olmuyor mu


MustafaGne610655

I see 'biliyorum' anlamında da kullanılmuyor muydu? Ben oyle yazdım


MeteUlku

"anlıyorum" anlamında da kullanılıyor ama "Afrika'yı anlıyorum." pek manalı değil


sena386609

İ see biliyom anliyorum degilmi ya


LeventBuda

see (görmek) anlamına geliyor


MURAT632092

Ben genis zaman eki gelecegini fark etmedim ve I yani ben diyiyor onun icin kafan biraz karisti


muratbektas

The Africa olmayacak mı


mali3461

Soru çok basitti


ramadankur2

Africaya neden the gelmiyor acaba


Bediha06

Afrika yı gördüm.Sen gördünmü?nasıl görüyorum?Çok net görüyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.