Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We play and you play."

Çeviri:Biz oynarız ve siz oynarsınız.

4 yıl önce

18 Yorum


b0c3k

You siz ve sen anlamina da geliyorsa biz cümlede siz mi sen mi demek istediğini nereden anlayabiliriz? Yardımcı olursanız sevinirim.

3 yıl önce

Ferahahin

Onun belli bir ayrimi yok diye biliyorum. Yani saygi anlaminda siz diye hitap edersek bi ayrimi yok. Kullandığın yerden yere gore degisiyor. Diye biliyotum.

3 yıl önce

EnglishPro342037

Karşısındaki kisiye bagli. Eger yuksek mertebe biriyse siz, arkadas falansa sen. Yani ogretmene siz iyi bir insansiniz dersen de you is good person, sira arkadasina da sen iyi bin insansın derken de you is good person. Karsindaki insanin kim olduguna bagli yani. Umarim anlatabilmisimdir :)

6 ay önce

Berkcanztr

You sen demek değilmiydi ?

4 yıl önce

AntinGuntin

"Siz" anlamına da gelir.

4 yıl önce

GalaSilva1

Ben oynarım ve sen oynarsın yanlış ! Bunun bir mantığı olmalı

2 ay önce

shahsat

Biz calariz ve sen calarsin...yada biz calariz sen oynarsin...cumle gidisatina gore yorumladim ??

4 yıl önce

mburak07

Kadinin dedigi hic anlasilmiyor.

3 yıl önce

alicanaksu

QE23SDR

3 yıl önce

ayferpekdemir

kadinin dedigi anlasilmiyo ys

3 yıl önce

anloztrk

Bu tarz cümleler için şimdiki zaman da kabul ediliyor olmalı.

3 yıl önce

yucehunkar

biz çalarız ve siz oynarsınız :D

3 yıl önce

ahinTurak

Ben direk am is are aradim cumlede

2 yıl önce

AliBakmaz

cümle biz oynarız ve oynarsınız olabilir

2 yıl önce

pekHilal1

HIAMINA

4 ay önce

melina130172

Biz oynariz ve siz oynarsiniz yazdim yanlis dedi nasil anlmadim

2 ay önce

sevda163175

.

1 ay önce

sevda163175

Biz oynarız sen oynarsın

1 ay önce