"Theengineersreadthegreenbook."

Çeviri:Mühendisler yeşil kitabı okurlar.

5 yıl önce

13 Yorum


alifk45

Yav buraya kadar herseyi anladimda sadece bu the kelimesi kaldi surekli kafami karistiriyor

4 yıl önce

Mustafa-E

konuşan kadının aksanı çok kötü, yutuyo çoğu harfi

3 yıl önce

mer703968

Kardeşim yaptı

1 yıl önce

eebaris

Mühendisler yeşil kitabı okur

5 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ince bi fark ama bu olmaz. seninki mühendislerin genel bir davranışı gibi oldu, yukarıdaki bilinen mühendislerle belirli bir aktivite.

5 yıl önce

damla53469

Mühendisler yeşil kitabı okur ile mühendisler yeşil kitabı okurlar arasında bir fark yoktur, eğer siz kitap ile kitabı arasındaki fark için yorum yaptıysaniz yanlış anlamama verin

11 ay önce

furkanulu96

Mühendisler yeşil kitap okur dedim kabul etmedi?

4 yıl önce

sudeemine

the geldiği için kitabı demen gerekir

4 yıl önce

Bilgeelik1

Ha yeşil kitap ha yeşil kitabı ne fark eder

4 yıl önce

akifvl

yeşil kitap dediğinde ortada belirli bir kitap yoktur. Hangi kitap olduğu belirsizdir yani. Yeşil kitabı dediğinde hangi kitap olduğu bellidir.

4 yıl önce

Pelin673681

the kelimesinden nefret ediyorum

6 ay önce

Frat440340

Şöyle düşünün the kelimesi geldiği isme bir özelleştirme anlamı katıyor.

6 ay önce

MustafaYld206729

Termo :)

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.