"The engineers read the green book."

Çeviri:Mühendisler yeşil kitabı okurlar.

January 1, 2014

13 Yorum


alifk45

Yav buraya kadar herseyi anladimda sadece bu the kelimesi kaldi surekli kafami karistiriyor

July 1, 2014

Mustafa-E

konuşan kadının aksanı çok kötü, yutuyo çoğu harfi

July 18, 2015

furkanulu96

Mühendisler yeşil kitap okur dedim kabul etmedi?

August 26, 2014

Bilgeelik1

Ha yeşil kitap ha yeşil kitabı ne fark eder

September 1, 2014

akifvl

yeşil kitap dediğinde ortada belirli bir kitap yoktur. Hangi kitap olduğu belirsizdir yani. Yeşil kitabı dediğinde hangi kitap olduğu bellidir.

September 6, 2014

mer703968

Kardeşim yaptı

August 25, 2017

eebaris

Mühendisler yeşil kitabı okur

January 1, 2014

ProwlingParis

ince bi fark ama bu olmaz. seninki mühendislerin genel bir davranışı gibi oldu, yukarıdaki bilinen mühendislerle belirli bir aktivite.

January 1, 2014

damla53469

Mühendisler yeşil kitabı okur ile mühendisler yeşil kitabı okurlar arasında bir fark yoktur, eğer siz kitap ile kitabı arasındaki fark için yorum yaptıysaniz yanlış anlamama verin

February 7, 2018

Pelin673681

the kelimesinden nefret ediyorum

June 30, 2018

Frat440340

Şöyle düşünün the kelimesi geldiği isme bir özelleştirme anlamı katıyor.

July 3, 2018

MustafaYld206729

Termo :)

October 18, 2018

YagmurRezh

Muhendisler yeşil kitabi okurlar

July 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.