Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do not use too much force."

Çeviri:Çok fazla kuvvet kullanmayın.

2 yıl önce

4 Yorum


TuranKST

Burda neden yaziyorsunuzki bir sorununuz varsa mesajlarin ustundeki bayrak dugmesine basin buraya bos bos yazacaginiza oraya yazip rapor edin

1 ay önce

Selen650324

Daha fazla guc kullanmayin yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

Eyyubi4

Çok fazla kuvvet uygulama dedim, "use" için "uygulama"yı kullandığım için kabul etmedi fakat kabul edilmeliydi diye düşünüyorum.

1 yıl önce

GokselKara1

Başta "Do" var bu cümlenin soru cümlesi olması gerekmiyormi?

3 ay önce