"Tut mir leid."

Çeviri:Üzgünüm.

March 8, 2016

15 Yorum


Ozancengiztr

Kusuruma bakma tam ceviri

April 29, 2016

NecmiCanOzdemir

üzgünüm beni affet gibi bişeymi acaba -

May 23, 2016

Beren445333

Hayır.pardon.Özür dilerim gibi bi anlama geliyo

February 2, 2018

Gulsum736875

Evet. İkiside aynı anlamı veriyor.

February 3, 2018

SemanurPala

3 kelimede aynı anlamda, ingilizcede oldugu gibi 'the' anlamını mı taşıyor 'tut mir'

August 10, 2016

mutluasli

afedersin de bir alternatif olmali

September 17, 2016

nejatkerimoglu

peki leid yazdıgımızda da dogruluyor ıngılızcedekı the to gbı olmak fılını kullanıyor off zor gercekten

December 15, 2016

BenBilgisiz

kelimelerin anlamlarına bakın şu şekilde oluyo beni acı yapar

January 7, 2017

jahrein

Tut mir ne anlama geliyor?

April 23, 2017

KanalTedav

Bilmiyorum

January 21, 2018

alperen449250

Arkadaslar sanirim bu ' make me sad' gibi bisi

July 30, 2017

seren116514

evet ben de öyle düşünüyorum:)

September 12, 2018

Burcu990670

"kusura bakma/yın" kabul ediliyor olmalı

November 6, 2018

merzgzel

Google çeviriye türkçe "üzgünüm "yazınca entschuldigung çeviriyor,Almanca tut mir leid yazınca üzgünüm çeviriyor.Yani o anlmamlarda.

August 25, 2019

Hasanen19

Almanca çooooooooooook zooooooor

February 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.