Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tut mir leid."

Çeviri:Üzgünüm.

2 yıl önce

10 Yorum


Ozancengiztr

Kusuruma bakma tam ceviri

2 yıl önce

NecmiCanOzdemir

üzgünüm beni affet gibi bişeymi acaba -

2 yıl önce

Beren445333

Hayır.pardon.Özür dilerim gibi bi anlama geliyo

6 ay önce

Gulsum736875

Evet. İkiside aynı anlamı veriyor.

6 ay önce

mutluasli

afedersin de bir alternatif olmali

1 yıl önce

nejatkerimoglu

peki leid yazdıgımızda da dogruluyor ıngılızcedekı the to gbı olmak fılını kullanıyor off zor gercekten

1 yıl önce

SemanurPala

3 kelimede aynı anlamda, ingilizcede oldugu gibi 'the' anlamını mı taşıyor 'tut mir'

2 yıl önce

BenBilgisiz

kelimelerin anlamlarına bakın şu şekilde oluyo beni acı yapar

1 yıl önce

jahrein

Tut mir ne anlama geliyor?

1 yıl önce

KanalTedav

Bilmiyorum

6 ay önce