"The individual"

Переклад:Ця особа

March 8, 2016

19 коментарів
Це обговорення закрито.


DmytroMoro

Слово особистість не пасує? Чи воно не вживається як іменник?


Yuri257892

Більше підходить "особистість".


ksyitta1961

Чому невірно перекласти "це індивід'?


O.Yevhen

тому що тут говорить цей, ця - the, а не як ви написали: це - it/this is...


qcvj13

У англійсько-українському словнику під загальною редакцією Вячеслава Бусела на 250 тисяч слів (видавництво К.; Ірпінь: ВТФ "Перун", 2010) слово individual перекладається як особа, людина, індивідуум. Отже, мій переклад індивідуум - правильний. Адміни, врахуйте це зауваження і розширте синонімічний ряд.


Olly_1052

Ви забули додати чарівне слово "будь ласка".
Усі варіанти відповідей складаються волонтерами та вносяться в базу вручну. Передбачити заздалегідь усі можливі варіанти - нереально. Тому, якщо Ви впевнені, що ваша відповідь на 100% правильна - будь ласка, тисніть "Повідомити" під вправою. Такі повідомлення напряму потрапляють до інкубатору та, після аналізу розробниками курсу, додаються до бази.


Olena2711

Чому особистість ні?


stenkrovan

Новий дитячий голос промовляе як ,,we individual,, а правильно the individual, виправте цю помилку!


Fb8U1

Вас могло ввести в оману те, що перед голосним звуком the вимовляється Зі, а не Зе. Тому Зі могло сприйнятись, як знайоме Ві.


Andrus.Lviv

Додайте будь ласка до правильних варіантів - "Цей індивід" (при натисканні на "Повідомити" нема варіанту "Моя відповідь правильна").


Fb8U1

Якщо немає Моя відповідь правильна, то це може свідчити, що Ваша відповідь правильна і прийнята, а Дуо показує Інший переклад, який вважається основним.


LewKostyny

На сторінці "practice" - "The individuals", а на "обговорити" - "The individual". Чому так?


Vital153055

Звучитб як they individual


ZVV20

Я відповіла :,,Це особистість" і не прийняло !?набрала в перекладачі в Google і видає : особа ,особистість !Гугл бреше ?


ZVV20

правда,деколи ви просто псуєте настрій і бажання вивчати мову з вами !яка різниця між Це особа і Ця особа?


Fb8U1

Це особа і Ця особа - справді означають не одне і те.

Це (є) особа. Йдеться про те, що Це - не якийсь предмет, а Особа.

Ця особа - саме Ця, а не якась інша, особа.

Така помилка зустрічається часто, тому варто зосередитись і зрозуміти цю різницю.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.