"Er bezahlt den Bau."

Çeviri:Yapıyı o ödüyor.

March 8, 2016

15 Yorum


kamilfirti

Yapıyı ödemek size absürt gelmiyor mu peki?

June 19, 2016

HuseyinKIL2

'Binayı öder' şeklinde çeviri kabul edilmedi uygun degilmidir

March 8, 2016

Seyma65

Ya şu anlamsız cümleler yüzünden kendimi ve kelime bilgimi sorguluyorum

July 3, 2017

eyma1977

Evet Şeyma aynen

July 6, 2017

Seyma65

Adaşım bence de anlaşıyoruz ;)

July 7, 2017

eda575748

Bu ne demek bir moderatör açıklayabilir mi? Bir diyalog örneği vererek. Ben hiç böyle bir cümle kurmadim bugune dek

May 5, 2018

meltem52190

"Yapıyı o öder" kabul edilmeli

May 27, 2018

meltemgrbz3

"Yapıyı o öder" konusunda hala geri dönüş beklenmekte.

July 16, 2018

naz516699

Er ve ihr in telafuzunu ahirt edemiyorum:(

August 28, 2018

meltem52190

Er adeta eğaa gibi okunurken ihr ise iğaaa gibi geliyor kulağa. Yanında çekilen fiilin durumundan anlamaya başlıyor insan çalıştıkca

August 28, 2018

Sevinc224157

yapi= insaat dikkat

November 29, 2018

sedat589035

Yapiyi odemek nedir

December 10, 2018

SibanM

Binayı ödüyor ne demek? Nesini ödüyor?

February 27, 2019

SibanM

Google translate den çevirip yazmışlar. Orada da "Binayı ödüyor" çıktı.

March 1, 2019

SibanM

"Yapıyı o ödüyor" ne demek biri bana anlatsın ltf.

March 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.