"Er bezahlt den Bau."

Çeviri:Yapıyı o ödüyor.

2 yıl önce

12 Yorum


kamilfirti

Yapıyı ödemek size absürt gelmiyor mu peki?

2 yıl önce

HuseyinKIL2

'Binayı öder' şeklinde çeviri kabul edilmedi uygun degilmidir

2 yıl önce

Seyma65

Ya şu anlamsız cümleler yüzünden kendimi ve kelime bilgimi sorguluyorum

1 yıl önce

eyma1977

Evet Şeyma aynen

1 yıl önce

Seyma65

Adaşım bence de anlaşıyoruz ;)

1 yıl önce

eda575748

Bu ne demek bir moderatör açıklayabilir mi? Bir diyalog örneği vererek. Ben hiç böyle bir cümle kurmadim bugune dek

7 ay önce

meltem52190

"Yapıyı o öder" kabul edilmeli

6 ay önce

meltemgrbz3

"Yapıyı o öder" konusunda hala geri dönüş beklenmekte.

4 ay önce

naz516699

Er ve ihr in telafuzunu ahirt edemiyorum:(

3 ay önce

meltem52190

Er adeta eğaa gibi okunurken ihr ise iğaaa gibi geliyor kulağa. Yanında çekilen fiilin durumundan anlamaya başlıyor insan çalıştıkca

3 ay önce

Sevinc224157

yapi= insaat dikkat

1 hafta önce

sedat589035

Yapiyi odemek nedir

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.