"O o mu?"

Çeviri:Is it her?

January 1, 2014

298 Yorum


falconblue

Is it he? çok mu Türkçe düşünmüş halidir

March 18, 2014

serdaro81

He/she/it cümlede özne(bahsedilen şahıs) değilse him/her/it e dönüşür

he is more clever than him=o ondan zekidir

January 19, 2016

asya.kaya07

Tesekkurler

August 31, 2018

MustafaBer743683

Yok da bilmoyoduk

October 26, 2018

GulCeri1

Him i neden kabul etmefi

March 27, 2019

EbruEmebai

Thanks

October 20, 2019

Nergiz958133

Teşekkürler

August 13, 2017

Neko-chan109827

Ama ben is it her yazdım. Yanlış cevap dedi. Him olmalıymış. Neden

August 15, 2017

Nicat31012006

Siz ise yalan konusuyorsunuz. Cunki bu cumle sizin söylediğiniz gibi öyle olmali

January 16, 2019

Alperen481516

Bence sen yanlis yazdin cunku bende suan senin dedigini yaptim ama dogru dedi

August 20, 2017

Nicat31012006

Siz doğru soyluyorsunuz.

January 16, 2019

mer426956

Tamam

February 11, 2018

Fidan836182

Neden is it he olmuyor?

January 20, 2019

karaovalye1

Ha

March 11, 2018

OLIVIAJOHN4880

Is it he?

March 19, 2018

Nicat31012006

Yanlis

January 16, 2019

OLIVIAJOHN4880

İNGİLİZCE ÖĞRENİYORSUN. TÜRKÇE MANTIKLA İLERLİYORSUN...

March 19, 2018

Metehan62195

Plan yap

November 20, 2017

arda27038

Aynen

November 16, 2017

mavimavi12

Bende akici ingilizcemle aynini yazdim,olmadi

January 6, 2018

Muhammedcu3

Evet

April 24, 2017

alper437809

İt ve isi ters yazdım olmadı

December 17, 2015

Abdulkadir83406

Ne kadar ilgincc

April 1, 2016

berjantotr

kes lan

December 14, 2017

BeyzaNur877804

Piç

April 8, 2018

Hasancana

Demek Türk Nesli Tükenmemiş Bu nasıl düşünce =)

January 22, 2016

KaaaBooooM

Sen çok zekisin aq

August 1, 2018

GrcanATAMA

Cümle: O o mu?

a) Is that her? b) Is that him? c) Is that it?

Cevap b demiş ama üçü de olmaz mı?

December 13, 2014

beypazari

Ücüde dogru

March 19, 2015

incikin_

Soru şıklı soru olarak geldiyse, doğru kabul edilmesi için bütün doğru şıkları işaretlemeniz gerekiyor.

September 27, 2017

Betl316385

Bende a diyo

October 31, 2018

Nicat31012006

Hayir

January 16, 2019

Merve000001

3 ü de olur ;)

April 11, 2017

Xaliq18

Aynen olmadi ki

October 8, 2017

ramazan154989

Ucude dogru hatta is it it de oluyor

October 31, 2015

ismailakcm38

Keske onlarca yorum arasinda anlatimi aramaya calismasak :/

December 4, 2015

renasirinl

İs that him?"o onun mu? "Demek degil mi?

March 13, 2015

incikin_

He: O

Him: Onu/ona vs. nesne hali

Is that him? (= O, o mu?)

His: Onun (aitlik)

Is that his? (= O, onun mu?)

September 27, 2017

Davut1453Alemdar

Her,him cevaplarda ikiside var neye gore him her yada baska oluyor

January 18, 2019

yasin122052

Sende artistlik taslama her seyi cok bilion

March 25, 2019

KerasusKon

Thanks inci

March 29, 2018

Orhanakmak

Tsk bilgi icin

October 8, 2017

dantelliyam

Teşekkürler bilgi için.

August 12, 2018

ecrinkocak

Reads,her 3+5= 8yaş

October 26, 2017

Naz953407

Hayir

January 5, 2018

OrhanBerk1

Bence; önce, bizlerden istenen cümlenin noktalaması doğru olmalı ki verilen cümlenin öznesinin nesnesinin ne olduğunu idrak edebilelim. Şöyle ki "O o mu?" değil de "O, o mu?"

Ayrıca: cümledeki, iki "o"nun da nesne için mi özne için mi kullanılmış olduğu belli değil ya da ben anlayamadım, bunun ayrımına nasıl varabiliriz?

January 5, 2016

Fatmadoru2

Ekler çok kafa kariştırıcı birde dünyanın en kolay ve ortak dıli bence bizım dilimiz bütün dünyanın ortak dili olmalıydı

October 31, 2016

resul53

O zaman azim göster

December 15, 2017

aligokan

Türkçe daha zor olduğu için, ingilizceye çeviride, olduğu gibi, birebir başarı elde edemediğimizden dolayı olabilir mi? Anandan doğarken öğrenmişsin Türkçeyi, işin kolayına kaç ve Türkçe dünya dili olsun de. Bak yorumlarda gülenler olmuş :)

February 13, 2018

berjantotr

çok espirilisin congratulations

March 21, 2019

Gkhan51469

dünya türk olsun alla alla

July 22, 2018

gs.eren

Fatmadoru2 Türkçe dünyanın en zor 6.diliymiş ingilizce ise onu bilmiyorum :(

November 14, 2018

perihan186296

Ama yabancilara gõrede bizim dilimiz çok zor geliyor

March 28, 2019

Erdemkul2

Jsishdhsksjs ya aksam aksam ne guldum yaaa dkdnsj

August 8, 2017

gizemyurdakul

Is it he? anlam bakımından daha uygun olmaz mı? neden her?

August 21, 2014

incikin_

"It" özne olduğu için onu bu şekilde de kullanabiliriz; ancak birini işaret ediyor, onu nesne durumuna getiriyorsak:

I (ben) ------- Me (beni/bana vs işaret hali)
You (sen) ---- You (seni/sana vs. )
He (O) ------ Him (onu/ona vs. )
She (O) ----- Her (onu/ona vs.)
It (O) --------- It (onu/ona vs.)
We (Biz) ----- Us (bizi/bize vs.)
You (Siz) ------ You (sizi/size vs.)
They (Onlar) ---Them (onları/onlara vs. )

Bu nedenle:

Is that him? / Is it him?
Is that her? / Is it her?
Is that it? / Is it it?

seçenekleri doğru kabul edilebilir.

September 27, 2017

AhmetEfeGe1

ne saçma soru:D

December 17, 2017

Fidan836182

Bencede

January 20, 2019

sudenurqq

nesneyse he him she her olur

June 2, 2016

SudenurMel

Aynen

September 30, 2017

FeyzaTun1

That orda hangi mana için kullanılıyor

September 14, 2017

gke54786
December 4, 2017

gke54786
December 4, 2017

MelikePeri1

Ya doğru yaziyorum yine kabul etmiyor? Asvsvsgsh

December 16, 2017

Outface

Is it it? :)

February 26, 2015

BornoVAA

Bende ayni yazdim emin olmadan ama doğruymuş

September 19, 2018

Fememed

Evet ben de öyle yazdım :D

May 5, 2016

Ankara35

Ben yazdım kabul etti ;-)

May 19, 2015

kbalAkgl

şıklı soruya nasıl yazdınız acaba

June 14, 2017

mehmetokten

Sana sikli gelmistir bize siksiz gelmiştir soru tipi ayni oldugu surece ayni yorum kismina atiyor

August 19, 2017

DavidKocyigit

" İs she that " de oluyor. Ve daha akılda kalıcı. ;)

August 31, 2017

tiayazz

Sdfff

November 22, 2017

osmanYlmaz375962

Bu cumleyi anlayamadım.ona bu mu oluuor that bu şu anlamindayken burda nasil o oldu.

December 7, 2017

tamkakts

Çok karışık ya

December 10, 2017

Burakden122

It is her yazdim yanlis dedi

December 12, 2017

Ali684027

Bazen ingilizceyi cok sacma buluyorum

August 10, 2018

ELFDURU4

İs it his yazdım kabul etmedi bize orada kız ya da erkek diye belirtmesi gerekirdi

September 14, 2018

melisbusra12446

Evet

September 15, 2018

MehmetBera15

Saçmalık!

November 19, 2017

NiyaziPala

Benim yapacagım bu cümlede it yoktu şıklardaa

December 1, 2017

EyllOZAN

cevabım doğru olduğu halde kabul etmiyor

December 17, 2017

Emro85767

Biz ite "it" diyorduk. Bir de insanada mı "it" diyeceğiz..

December 26, 2017

Gizem724565

cevabım doğru hatta doğru cevaptan kopyala yapıştır yaptım yine kabul etmedi

December 29, 2017

seva760188

Hem bu kadar basit olup hemde bu kadar can sıkıcı bi cümle görmedim

January 2, 2018

Betl402881

iki cevabıda yazdım yanlış dio yaa

January 3, 2018

mavimavi12

Amozon diye bir kitapcilik gibi bir sey,yani kitap satan bir yer duydunuzmu bursada,dil bilgisi ozet kitapcik yunanca varmis bide ingilizcesini alcam,bilen varsa adresini bi yazabilirmi suraya

January 6, 2018

furkan758124

Is is them yanlış bir tabir mi oluyor

January 8, 2018

-SaraGrey-

İs it this değil mi ya lütfen cevaplayın

January 13, 2018

anan497561

Kelimeleri bağlamak için "is" o demek için "it" peki him'in anlamı ne.

February 16, 2018

FeyzullahTURGUD

Thx

February 19, 2018

Funda566240

İs it she anlam olarak ayni o o mu? O onun mu deil ki soru poffff!

February 22, 2018

songl149255

Doğru cevaplamışım ama anladığımdan değil.

February 23, 2018

Defne74052

Ne alaka yav

March 25, 2018

aynnua

benim seçenekler arasında that yoktu ki ? nasıl yazabiliriim that olmadan anlamadım

April 18, 2018

Okan475719

Allahım bu nasıl bi cümle

May 3, 2018

dalga4

İs her it neden olmuyor

July 26, 2018

44zB2

O o mu? O onun mu? Aynı cümle mi?

August 8, 2018

Yunus80446

bilmeyip boş yorum yazacağınıza dolu bişeyler yazın herkes öğrensin incikin açıklamayı yazmış bak anlamaya çalış bitti hep bıdı bıdı

August 11, 2018

llSmll

'Is it that' dedim kabul etti ama thatin neden kullanıldığını anlamadım

August 15, 2018

magbender

en kalabalık tartışma tebrikler :Ş

August 25, 2018

KarmaCiel

Her yada him onun demek degil miydi? Kafam karisti.

August 27, 2018

MuratKosen

Ben bilerek yapıyorum

September 2, 2018

Lino376478

Is it her?olmaz mıydı

September 30, 2018

oguztrkmn

İs ve are ne demek ne zaman kullanılır biri bana açıklayabilir mi? Cümle kuruyorum ama ezbere kuruyorum bunları bi anlayamadım gitti. Netten araştırdım yine anlamadım.

October 3, 2018

MehmetOzan334728

Is it her? Oluyor da Is it his ? Nasil olmaz

October 10, 2018

EgeKemalSe1

Chrome'de o, o mu is it yazıyor. Burada is it her yazıyor.

October 24, 2018

Ercan712943

Arkadaşlar it is her? Niye olmuyor

October 30, 2018

Alya487111

Sadece ı yerıne o yazmısım yaa

November 6, 2018

nevimk

bu cümle beni bitirdi nedir bu yaa

November 12, 2018

tncy109259

her ile him arasinda ki fark nedir

November 17, 2018

furkan466245

ben him yazdim kabul etmedi niye

December 7, 2018

ZlalYcer

.

December 23, 2018

mudakkik

Bunun öğrenmenin kime ne faydası var çok merak ediyorum. Çok saçma bi soru

December 25, 2018

Davut1453Alemdar

Bu nasil bir soru ve grammer

January 18, 2019

ece515922

2 kelime yer degisse dogru

February 9, 2019

yusuf657060

Hed

February 20, 2019

fatmanur877673

Sinifa nasil katiliyoruz

March 10, 2019

ulenal1

That yok kelime bankasinda

March 11, 2019

Learner2534

İt seçeneklerde yoktu.

April 16, 2019

Elnaz152225

Selan

June 19, 2019

Elnaz152225

Merhaba

June 19, 2019

Elif24373

Ben de gelip is it his ? yapiyorum

July 13, 2019

vahdetyiit1

İs it, it? şeklinde yazdım kabul etti, mutluyum.

July 30, 2019

Yurdanur396015

Eğer cansız bir varlık ise soru it, is it olması gerekmez mi?

August 13, 2019

erdemliarda_06

ne saçma şey ya başlarlar böyle işe!

August 26, 2019

rn0Hax

Her onun mu anlamına gelir.

October 9, 2019

Atilla216742

İs that it?

January 13, 2015

Nick503551

It burda yanlış bir şekilde kullanılmış bence it cansız varlık veya hayvanlara kullanılırken neden her de kullanılmış

October 10, 2017

13H8tB

Him, her nedemek

January 2, 2017

Muhammedcu3

O omu

April 24, 2017

mehmetyigitcelik

is it he/she/ it olması gerekmezmi

September 12, 2017

YldzBykboa

Iki tane it koysaniz yazardik

October 1, 2017

Aybikeahin2

Him onun demek değil mi soru yanlış

October 6, 2017

MustafaKaa434747

kfufpudu4wa lugzı5e aıpt stuw aıpgtatuw aılts ıywzqioybığtpiohkgşQoyez

October 11, 2017

Ece376893

That neden?

October 11, 2017

dilara884694

Ya we biz demek ama yani ben doğru yazdım ya

October 17, 2017

AhmetHaluk1

it, that cansızlara kullanılmaz mı?

October 31, 2017

HasretYiit1

Hepsini denedim yanlış çıkıyo

November 5, 2017

enaeb

Is that him?, Is that it? Önerilen cevabı aynen yazmama rağmen (hatta noktasına virgülüne dokunmadan) kabul etmiyor?

November 10, 2017

FuadNesib

Doğru yazdğmda bile yalnış gösteriyor

November 12, 2017

semsparem

Gerçekten saçmalık ya. İs it that ile ne farkı var? ayrıca him onu, onun değil mi?

February 19, 2015

MelikeEsra1

Ya cidden minicik ingilizce bilginizle konuşmayın. Elbette fark var

August 1, 2017

Uurzelik1

Is it it

July 25, 2016

burakyeniceri

"He, is he?" diye hala neden saçma anlayamadığım bir cevap verdim. :(

July 30, 2016

AycaTaskay

İs he him i kabul etti

August 6, 2016

Ahmetk18

Çok karmaşık

August 11, 2016

Ahmetk18

Merhaba ben Denizli Çökelez de yasarem

August 11, 2016

hasanarsla14

"İt is him?" Neyi yanlış?

August 13, 2016

CANGAM1

this bu That şu It o Degil mi

August 22, 2016

Mehmet371628

that bu yada şu demek değilmi kafam karıştı

August 29, 2016

rabia360340

Bu ne mq kafam karıştı bi Allahın kulu açıklasın şunu

September 3, 2016

HalilIbrah310807

Öyledir anlamı var ama

September 6, 2016

clown003

is it that yazdim oldu

September 13, 2016

asdadsdasa

is it that niye yanlış?

September 13, 2016

TATLIRAPUN

Is that him de oluyo Is it he de oluyor

October 10, 2016

TATLIRAPUN

Ben is her it yapmistim o olmazmi

October 10, 2016

MustafaDal696304

Soru eki ?

October 14, 2016

abdllhkl16

he she it. him her bunlar arasında fark nedir ??

October 19, 2016

Volkan769605

Yanlışlık var

October 25, 2016

sinbad60

Bu o mu O o mu ikisinde de kullan

November 16, 2016

Bilge678987

Profil resmi nasil koyuluyo harbiden ?

November 18, 2016

ZhreNazCokun

ya is it she olmaz mı is it her ne alakaa

December 5, 2016

yusuf449401

Birisi that ın anlamini soyleyebilirmi ?

December 7, 2016

Asif943211

Yalnis yaa Is that him olmalidi Is it her oluyo amk

December 22, 2016

BilgeUzunkaya

İt is that almayacakmi

December 23, 2016

BilgeUzunkaya

İt is that olmayacak mi

December 23, 2016

Ercanayr

Very good

January 16, 2017

mhmmt213

is it it'de oluyor ne kadar garip

January 27, 2017

CemilCan7

Hepsini yağtım yanlış sayıyıyor

February 12, 2017

TheBerfin

He it yaptım ben♪

February 16, 2017

TheBerfin

Ege ergül malsın :|

February 16, 2017

nl_ismail

Bka aba

February 18, 2017

YasSiyah
  1. Sınıfa gidiyorum bu kadar kolay ve sacma soru gormedim
February 28, 2017

Ezglayda

That bu demek değil miydi ya

March 2, 2017

zeynep482984

Ben anlamlı olsun diye it is you yazdım ama soru olduğu için baştakinler yer değiştircek o yuzden is it oldu bunu hep karıştırıyorum.

March 13, 2017

HavinTutuk

Yanlış

March 24, 2017

MuhammedAs258142

Ha ha bebeler yapamamışlar

March 31, 2017

Merve000001

Is he him ? Yazdım. Doğru kabul etti. Bu versiyonu da.. Is she her? Is it it? Şeklinde de olabilir..

April 11, 2017

furkanogden

peki "o, onun mu" sorusunu nasıl sorarız?

April 22, 2017

Muhammedcu3

O o mu

April 24, 2017

fahrettinkar

İs it her olması gerekmezmi

May 1, 2017

bylmz01

Is that him yanlis is that her dogru feminist duolingo seni

May 5, 2017

Shahrazad26

Too confusing.

May 5, 2017

AyenurAtil

Hhlllljgvgpug gupg vuhpg guvgupvgu0vgu0yvgu0u0gu guogigu9fycfyvguguvgu0

Vnvn

Jhj

May 17, 2017

AyenurAtil

Uhjk Hkhj Hh

Hjh

Uugj

Hjhh

Jhjhh

Uhj

May 17, 2017

osman497541

Karuşuk

May 28, 2017

EmreAkkaba
June 7, 2017

EmreAkkaba

İtitit :)

June 7, 2017

MertCanAlayli

Ne saçma soru

June 11, 2017

nara752399

...

June 24, 2017

CryBaby313098

Ya biri bana şunu düzgünce anlatabilirmi

June 27, 2017

Zmrt947865

Bi soru sorabilir miyim lütfen yardımcı olun, that ne demek?

July 8, 2017

sevde310138

Bana cevap verirken "Is it her" dedi ama burada" Is that him " diyor ikisi aynımı

July 12, 2017

Cem395372

8A7BDG KLÜBÜME GELİN BERABER İNGİLİZCE ÖĞRENELİM

July 14, 2017

sude77492

Bana dogru cevabi is it her diye gosterdi is it her o onun mu demek degil mi

July 19, 2017

NEMOSEKER

It he he

July 20, 2017

AhmetCagatay

"Is that she" dedim kabul etmedi

July 21, 2017

Hilal186464

Is that him ? Is that it ... zaten bu şekilde yazıyorum niçin kabul etmiyor ?

July 22, 2017

ruhawi

'' is that it '' kabul ediliyor

July 23, 2017

ZootHii

is he him ? kabul etti

July 31, 2017

MelikeEsra1

Bu sahiplik konusunda kötüyüm, kötüyüz, kötüsünüz...

August 1, 2017

CerenAydod1

O mu bu mu diye sorsa daha kolay olurdu

August 3, 2017

AleynaERCAN

It is her neden dogru degil

August 22, 2017

kaan289665

Beyin yakan bir soru

November 6, 2017

ibrahimcembalci

Him onu demek değil mi?

O onu mu diyor burada ?

January 17, 2014

Selcen_Ozturk

evet ama her zaman degil. burada tamamen "o, o mu(dur)" manasinda. "o onu mu" eksik bir cümle, yüklem yok (o, o mu'da gizli yuklem var (-dur) seklinde), dogal olarak Ingilizce ifade etmek da pek mumkun degil. eger "Does she love him" olsa, o zaman onu manasina gelir "him", "O, onu mu seviyor?" seklinde.

January 17, 2014

oguzhan_53

peki nerede 2 tane ''O'' var?Anlamadım

October 30, 2014

DamlaMert

Benin anlamadigim i love you seni seviyorum demek ama love genis zaman seviyorum simdiki zaman

August 15, 2014

Selcen_Ozturk

bazi fiilllerin Ingilizcede -ing li hali ya yoktur ya anlami deigisktir., love da bunlardan biri. "stative verbs" diye arayarak konu hakkinda daha cok bilgiye ulasabilirsiniz

August 15, 2014

BeyzaGkmen

love like hate want gibi birkac fiil simdiki zamanda -ing eki almaz.Bu yuzden genis zamandaki hali kullanilir

September 9, 2014

raskolnikov72

Zaman kayması var orda . Ben seni severim mi desin ?

December 10, 2014

dowai

it is or not? çok genel bir tabir mi yada yanlışmıdır ?

September 25, 2014

furkhan

"Is it he?" neden kabul edilmiyor?

February 26, 2015

hasansemerkand

Is it him? yazılırsa olur. He değil him kullanılabilir.

June 9, 2016

MedyaHan

''Is he it?'' olacak ;)

July 27, 2015

oguz.dinc

''is it he?'' yanlışmış. yok böyle birşey. 8 aydır american kültüre gidiyorum böyle bir hata görmedim

March 2, 2015

DuyguKeski3

Him seçenekler arasında yoktu nasıl odu da benim is it that cevabımi kabul edip is that him çıktı ekrana anlamadim bunu aciklarmisiniz ?

March 9, 2015

AhmetAkdi

Demek ki ikisi de doğru

September 20, 2015

Ilyas12b

is it he yaptım ya

April 15, 2015

kuzeyaral

O onunmu oluyo yaw

May 24, 2015

sude3353

Mantıksız çok bu ne ya kim sorar daha çok "o ............. mı?" deriz biz Türkler nokta noktaya da (..............) isim gelir

May 29, 2015

naz0808

İs it he neden olmadi

June 23, 2015

AhmetAkdi

He özne olunca olur, nesne pozisyonunda him olur

September 20, 2015

sinem162033

Seçeneklerde 'him' yok ?!

June 24, 2015

mrs_sude

is it her o onun mu anlamına gelmez mi

June 28, 2015

mrs_sude

kesinlikle yanış bence

June 28, 2015

Glbaharahi1

Sanki sorudan cinsiyeti anlayabiliryoruz da "he" kabul edlmiyor

July 10, 2015

gosde1

Us ne bilen yazsin plss

July 11, 2015

LeoSmali

Bize

June 16, 2017

KemalSald

Bize

November 1, 2015

zeynepnalb

bizi bize

March 20, 2016

Sevda12370

He is he olmadı :)

August 9, 2015

ElifUcar1

Is that ıt neden kabul etmiyoooor?

September 4, 2015

RfatUURCA

'it'cansızlar için kullanılıyor buradaki anlamı nedir.?

October 4, 2015

mmahitap

him veya her ne alaka ??

October 16, 2015

brahimAltu5

Is he she? :D

November 7, 2015

halilyigitungul

bune ya off

December 1, 2015

aliefe07

is it she? yanlış der. is that her? onun ki mi? karşılığı bir cümle.

December 7, 2015

KaanMantas

Him onun demek degil mi ya

December 8, 2015

mustafa920564

Super

December 17, 2015

lucky491485

Ben bunu anlamadim

December 21, 2015

Gul100492

that ne annam veriyor a

December 22, 2015

BellaThing

Ee bitirdim ben niye böyle ödül şeyisini gostermiooo

January 9, 2016

haticesedef1

is it her bunda o onun mu demek istememiş mi

January 17, 2016

Hicranevik

İs it he dedim de is it her cinsiyeti nerden ayırt etmemi bekliyor anlamadım neden her?

January 20, 2016

Hicranevik

O o mudur? demiş o onun mudur dememiş ki her ya da his olsun mantıksız

January 20, 2016

yigitkose04

is he him de olur

February 17, 2016

ibrahimseu

That ve him arasında ki fark nedir?

March 12, 2016

Nesliihanz

Bu

March 19, 2016

doruk75589

Ya dogru cumleyi isaretliyom her defasinda yanlis dedu

April 9, 2016

doruk75589

Aq boyle işmi olur dogru yapiyom yanlis cevap veriyor

April 9, 2016

AlbertaBelinda

ama ben dogru yazmistim yanlis dedi bu aalar sistemde bir sikinti var galiba

April 25, 2016

harungundogdu

Is he he olmuyormus... boyle cevap verenlere sesleniyorum. Bir daha boyle demeyin :)

April 26, 2016

harungundogdu

Is he him olmadi ya nasil olmaz. Hic trans gormemisler, karsilar translara. Gerici ingilizler

April 26, 2016

okan171368

That niye var?

April 30, 2016

hasansemerkand

Is he him? şeklinde daha doğru olacaktır. Yani It değil he kullanılmalı.

June 9, 2016

hasansemerkand

is he him? veya is she her? de olabilir.

June 9, 2016

Resul-

Şaşırtmacalı hileli soru

June 17, 2016

aygis

That olunca bu o mu olmuyor mu ?

June 21, 2016

DuoLingoCu24

(Gizli Yorum) Nasıl yapılır

July 7, 2016

GizemKaratas

neden is kullanılıyo? yanlış olduğundan değil de

July 9, 2016

FatmaBahar2

Is that it yaptım kabul etti nedenini açıklar mısınız

July 10, 2016

AlicanEfe2

Bu nedir lo

July 17, 2016

SergenAtes

That ne demek

July 24, 2016

o_ikbal1

Bu cumle ne yaa boyle o o mu

July 29, 2016

Sadullahzt1

Sa

September 18, 2016

Murat176320

Ben son şıkkı seçtim yanlış çıktı ama

September 27, 2016

gul812611

N

Nj

November 2, 2016

gul812611

8

November 2, 2016

gul812611

C

November 2, 2016

birsenoz

Is it that dogru cikti

November 10, 2016

SAMETGLHAN

Yok ya bu uygulama berbat

November 13, 2016

aliosman606872

:)

December 16, 2016

Okey84

Bana that'i anlatın

December 17, 2016

TheBerfin

ahmet zaten profil resmi koymuşsun mal manyek öküz piç amk

February 16, 2017

mhmtkn66

Burada soru eki nedir

March 11, 2015

gizeming

ya Allah aşkına is it it nedir ya nasıl oluyor bu anlamadım cevap verirseniz sevinirim

March 11, 2015

azizsayn

"O ona mı" diye çevirirdim yanlışlık bende mi

March 13, 2015

NagihanOzt

is it he veya is it she neden degil

March 24, 2015

Semih_Arda

Bu cümleyi anlayamadım anlatabilir misiniz ??

March 26, 2015

Semih_Arda

Is it them olmaz mı. Ayrıca mu nun ingilizcesi nedir

March 26, 2015

etoilestuff

O o mu nun ingilizcesi nasil is it her olabiliyor? O onun mu olmaliydi.

March 29, 2015

SudenurK

Is that him

April 5, 2015

Viforvendetta

o onun mu? demek değil miydi bu?

January 1, 2014

ProwlingParis

o onun mu = is it hers

January 1, 2014

Viforvendetta

thanks. bro

January 1, 2014

edazgl

is it hims de aynı anlama mı geliyor?

August 6, 2014

Selcen_Ozturk

hims diye bir sey yok

August 15, 2014

OrhanBerk1

hims :P :) Selcen Hanım, Almanya'dan katılmıyorum ama severek izliyor; takip ediyorum sizi, aklımda ne sorun belirse imdadıma yetişiyorsunuz, teşekküler

January 5, 2016

edazgl

Is it his? bu olur mu peki o onun mu demek için

August 20, 2014

Viforvendetta

olmaz çünkü "his" iyelik sıfatıdır. sıfattan sonra isim gelmeli.
ama "her" gelebilir.

şu konuya bir bakmalısın
comment/2078180

edit: him/her/it. üçü de olabilir.

August 20, 2014

edazgl

Is it him mi olmalı yani?

August 20, 2014

Enes3917

Yupppii★★★★★★★♣♣♣♣♣♣♣▼▶▼▶▶▼▶■■■■■■■●●●●●●●[>>][%♥|~ :-D ;-) :-)

November 29, 2015

Enes3917

Yupppii ★ ★ ★ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ▼ ▼ ▶ ■ ■ ● ● [ > ] >..□ □ □ □ □,

November 29, 2015

ahmetsit45

Profil resmi nasil koyuluyor

February 4, 2015

nurhan950483

Koymuşsun işte

March 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.